Foto Screenshot
Marko Polo kasnio je oko šest sati zbog izuzetno lošeg vremena. Mijenjao je smjer putovanja zbog opasnosti od prevrtanja vozila u potpalublju. Sretno je sve prošlo, al rigoleta na sve strane - kaže čitatelj za portal Morski.hr
povezane vijesti
- Europska unija uvodi trgovanje ugljikom kao da se radi o žetonima, zagađivanje će se plaćati
- FOTO Veseloj dječici u Tower centru Barba dijelio poklone: Jadrolinija i Novi list zajedno obilježili Sv. Nikolu
- Jadrolinija raspisala javni natječaj za gradnju novog broda za Elafite, to je projekt “Nove Postire”
Trajekt Marko Polo drugi je najveći putnički brod koji trenutno plovi pod hrvatskom zastavom (najveći je u ovom trenutku Dalmacija). Jadrolinija ga je prvenstveno namijenila za prekojadranske veze dalmatinskih gradova Zadra i Splita s talijanskom Anconom. U ovim trenucima sretno je privezan u luci Split, no kako su portalu Morski.hr javili čitatelji, bilo je jako gadno dok nije stigao.
Iako spada u maritimno najbolje Jadrolinijine brodove, putnicima, kako kažu za Morski.hr, nije bilo svejedno. Mora je na otvorenom bilo i 6, o čemu svjedoči i snimka koja je pristigla portalu Morski.hr.
– Marko Polo kasnio je oko šest sati zbog izuzetno lošeg vremena. Mijenjao je smjer putovanja zbog opasnosti od prevrtanja vozila u potpalublju. Sretno je sve prošlo, al rigoleta na sve strane – poručuje čitatelj.
Trajekt Marko Polo sagrađen je u Francuskoj 1972. godine. Plovio je pod imenima Peter Wessel, Zeeland i Stena Nordica. Jadrolinija ga kupuje 1988. godine. Brod Marko Polo ima 158 kabina odnosno ukupno 574 kreveta. Sadržaji broda su raznoliki: velika kavana s plesnim podijem (368 mjesta) i dječjim kutkom, restoran (222 mjesta), salon (80 mjesta), aperitiv bar (60 mjesta) i kapelica.
Ovaj brod održava međunarodne linije Jadrolinije koje povezuju hrvatsku i talijansku obalu, piše Morski.hr.

Foto Goran Kovacic/PIXSELL