Foto D. Jelinek
Koncert svjetski poznatog hrvatskog čelističkog dvojca 2Cellos 2. srpnja u pulskoj Areni postao je, s više od 1500 prodanih ulaznica u samo pet dana od početka prodaje karata, najprodavaniji koncert u Hrvatskoj o čemu svjedoči i prvo mjesto na Eventimovoj ljestvici Top 10, priopćeno je iz promotorske tvrtke Outbox.
Koncert Luke Šulića i Stjepana Hausera u Areni dio je njihove turneje »2Cellos & Symphony Orchestra Live Europe 2017» u povodu izlaska novog albuma »Score« posvećenog filmskoj glazbi.
Album, snimljen u Engleskoj s Londonskim simfonijskim orkestrom, izlazi u ožujku i sadrži 14 filmskih hitova, od kojih je prvi – tema iz filma »Igre prijestolja« – najavljen nedavnim spotom u režiji Darka Drinova koji je za manje od tjedan dana od objave na Facebooku pogledalo gotovo 2,5 milijuna ljudi, te je podijeljen više od deset tisuća puta, uz gotovo dvije tisuće komentara i 45 tisuća lajkova. Dva tjedna od objave, spot koji je snimljen u Dubrovniku ima više od 3,3 milijuna pregleda na You Tube-u.
Album također uključuje skladbe poput »My Heart Will Go On« iz filma »Titanic«, »For the Love of a Princess« iz filma »Hrabro srce«, »May It Be« iz »Gospodara prstenova«, »Now We Are Free« iz »Gladijatora« i »Moon River« iz »Doručka kod Tiffanyja«.
»Koncert 2Cellos u pulskoj Areni već je postao prava senzacija. U samo pet dana od početka prodaje i šest mjeseci do koncerta, planulo je više od 1500 ulaznica, čime je taj koncert postao najprodavaniji koncert u Hrvatskoj, čemu svjedoči i Top 10 ljestvica na Eventimu gdje se taj događaj nalazi na prvom mjestu«, ističu iz Outboxa.