arhiva NL
Nakon što se montira sva preostala oprema i obave funkcionalna ispitivanja, dizalica će se s trećemajske obale specijalnim hidrauličnim transporterima prevesti na baržu kojom će biti dotegljena do krajnje destinacije.
U »3. maju«, na platformi kraj prvog navoza, u tijeku je završno montiranje intermodalne kontejnerske dizalice koju je tvornica Uljanik Strojogradnja Diesel ugovorila s austrijskom tvrtkom Kunz, dok je krajnji kupac Samer Seaports Terminal iz Trsta.
Zanimljivo je da će se ova dizalica, koja sama teži oko 300 tona, transportirati u Trst u montiranom stanju, i to morskim putem.
Podsjetimo, Uljanik Strojogradnja Diesel društvo je koje je nastalo spajanjem nekadašnje trećemajske tvornice »Motori i dizalice« i Uljanikove Strojogradnje u Puli. Komponente ove dizalice, čija je nosivost 45 tona, rađene su tako na obje lokacije ove tvornice – u Puli su izrađene noge, a u pogonima bivšeg MiD-a u Rijeci glavne i spojne grede, dok je rezanje limova i antikorozivnu zaštitu obavilo brodogradilište »3. maj«.
Širina dizalice je 52 metra, visoka je 22 i duga 21 metar. Nakon što se montira sva preostala oprema i obave funkcionalna ispitivanja, dizalica će se s trećemajske obale specijalnim hidrauličnim transporterima prevesti na baržu kojom će biti dotegljena do krajnje destinacije. Ova akcija, kako doznajemo, planira se u prvoj polovici studenoga.