Asortiman su opisali kao "kulturu smrti" i "kanibalizam".
“Odlučna mreža građana za zaštitu i promicanje prava na život, braka, obitelji i društvenih vrjednota” kako sebi Vigilare tepa na vlastitoj Facebook stranici, krenula je u novu “akciju”. Ovog su se puta namjerili na jedan trgovački lanac koji se usudio prodavati šminku, slatkiše i kostime za Noć vještica ili kako se već ustalilo – Halloween.
Potez trgovačkog lanca Vigilare je okarakterizirao kao “kulturu smrti” i “kanibalizam”.
Svojom objavom na Facebooku trenutno pozivaju ljude da zajedno s njima “zaustave traumatiziranje djece” i “suprostave se poganizaciji Hrvatske”.
“KULTURA SMRTI I KANIBALIZAM U LIDLU‼️ Reagirajmo na užasne boleštine za djecu koje promiče ovaj trgovački lanac: pijenje vampirske krvi, jedenje očiju i prstiju te čoko kostura u mrtvačkom lijesu, odijevanje djece u vampire i mrtvace… Zaustavimo zastrašivanje i traumatiziranje djece i suprotstavimo se poganizaciji Hrvatske. pošaljite svoje pritužbe i zgražanje na: [email protected]; [email protected]”, piše u objavi.
Njihovo je huškanje izazvalo manje od četiristo “lajkova” i komentara. Iako su se vjerojatno nadali podršci pučanstva, većina korisnika im se doslovce – isparala.
Naravno, uvijek postoje dvije strane pa su tako pojedini korisnici zapravo stali u obranu ove “mreže građana” i zaključili da je bojkot i “spašavanje djece” sasvim opravdan.
Kako piše Telegram, ovoj ultrakonzervativnoj udruzi posljednjih mjeseci baš ne ide. Njihovo huškanje protiv “kulture smrti” slijedi nakon spektakularnog i pravomoćnog propadanja tužbe protiv bivšeg predsjednika Ive Josipovića.
Podsjetimo, njega su zbog izjave na Facebooku htjeli osuditi za “diskriminaciju pripadnika katoličke vjeroispovijesti”.