DOK-ING ponudio novu šansu riječkom škveru

Tvorci električnog auta u borbi za 3.maj

Orjana Antešić

Vlasnik i direktor Dok-Ing grupe, Vjekoslav Majetić, potvrdio nam je jučer da su ozbiljno zainteresirani za  »3. maj«, ali da prije moraju »zaviriti« u financijske bilance



U poslovni fokus Dok-Inga »3. maj« je dospio zbog izglednog velikog projekta gradnje vjetrogeneratora u Skandinaviji, o čemu u Dok-Ingu intenzivno pregovaraju s inozemnim investitorima



Ujesen prošle godine prezentirali su prototip robotskog vozila za gašenje požara, no statusnu poziciju dobili su konceptualnim automobilom na električni pogon, koji je pobudio veliku pažnju hrvatske, ali i inozemne javnosti. 


Vlasnik i direktor Dok-Ing grupe, Vjekoslav Majetić, potvrdio nam je jučer da su ozbiljno zainteresirani za  »3. maj«, jer da nije tako ne bi ni otkupljivali natječajnu dokumentaciju, objasnio nam je prvi čovjek ove tvrtke čiji se godišnji prihodi mjere u stotinjak milijuna kuna.


Međutim,  Majetić se i ogradio, jer najprije moraju »zaviriti« u financijske bilance riječkog škvera, ali ako postoji imalo prostora da »3. maj« bude likvidan sa sadašnjim proizvodnim programom, budućom reorganizacijom te uz nove poslovne projekte Dok-Inga, dojam je da se ova renomirana hrvatska tvrtka neće previše dvoumiti da li će do 2. veljače dati i konkretnu ponudu za kupnju riječkog škvera. Optimizma i samouvjerenosti kod Majetića  ne nedostaje.


–  Ako postoji šansa da »3. maj« ostane na životu, uvjeren sam da smo u tome sposobni pomoći i učiniti više nego itko drugi u Hrvatskoj, zaključio je Majetić. Vlasnik Dok-Inga priznaje da se ovaj njihov interes, kao uostalom i sam ovaj ekspresni natječaj za prodaju »3. maja«, dogodio naglo.


U poslovni fokus Dok-Inga »3. maj« je dospio zbog izglednog velikog projekta gradnje vjetrogeneratora u Skandinaviji, o čemu u Dok-Ingu intenzivno pregovaraju s inozemnim investitorima. 


Svoj dolazak u »3. maj«, kako bi osobno i na licu mjesta vidio proizvodne potencijale, Majetić najavljuje za ovu subotu. Za plan restrukturiranja tako velikog sustava kao što je riječki brodograđevni holding u kojem je zaposleno 2.700 ljudi,  a kojeg ponuđači moraju izraditi  u ovih deset dana natječaja, Majetić je odgovorio da već postoji takav plan od Uprave »3. maja«.