Četvrtak, 23. listopada 2014.
Završena gradnja riječke obilaznice

foto U 12 sati otvoren puni profil dionice Sv. Kuzam - Križišće

Konačno puni profil / Foto: Silvano JEŽINA
Konačno puni profil / Foto: Silvano JEŽINA
Autor: Darko Pajić
Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 12:15

Riječ je o dionici koja nije završena ovoga ljeta u skladu sa zacrtanim rokovima, te je gradnja potrajala dodatna četiri mjeseca

RIJEKA Danas oko 12 sati za sav promet otvoren je puni profil riječke obilaznice na dionici Sv. Kuzam-Križišće. Time je konačno završena izgradnja nedostajućih 800 metara sjevernog kolnika kod Križišća, gdje je sada u prometu vijadukt Križišće i pripadajući rotori, koji povezuju Kraljevicu na južnoj strani te Križišće na sjeveru.

RI2312JS05
Otvorena je i posljednja dionica riječke obilaznice / Foto: Silvano JEŽINA

Riječ je o dionici koja nije završena ovoga ljeta u skladu sa zacrtanim rokovima, te je gradnja potrajala dodatna četiri mjeseca. Cesta je završena prije mjesec dana, a zatim se čekao tehnički pregled, koji je završen prošlog petka.

Jučer je izdana i uporabna dozvola za dionicu Sv. Kuzam-Križišće, koja je sada u cijeloj dužini od 8,5 kilometara u prometu na četiri prometne trake.

Komentari

7
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • coma
    coma   Objavljeno: 24. prosinca 2013. u 9:13

    Ovo se zove "Sramota",pa ovo je već uz Orehovicu drugi promašaj..vrtimo se po Križišću od tunela Bulica pa do odvojka za Kraljevicu skoro cijelu minutu bez veze, a da ne spominjemo puste kubike koji su iskopani.A u sezoni će to biti pakao...tek će se onda pokazati sva raskoš lošeg planiranja i uzalud potrošenog novca.
    Bravo, dečki iz HAC, lako je s tudjim k...em po gloginjama tući..

  • Big brother watching You
    Big brother watching You   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 17:40

    aleluja///

  • Manovac
    Manovac   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 17:14

    Za početak pohvale što je cesta konačno otvorena. Međutim,...

    Gledam sliku 3. i vidim da se zaobilaznica na kraju sužava na jednu traku, te zadnjih oko 800 metara svi auti u jednoj traci idu do čvora Šmrika na Jadranskoj magistrali (bez obzira da li idu na Krk ili prema Crikvenici). E sad, shvaćam da nema novaca za nastavak autoceste dalje prema Crikvenici i najvjerojatnije ga neće biti sljedećih 10-15 godina. Međutim, ne mogu shvatiti da nisu mogli dograditi još jednu traku do čvora Šmrika na Jadranskoj magistrali gdje je raskršće za Krk i Crikvenicu (par stotina metara), kako bi se fizički odvojili ta 2 pravca i kako bi se barem malo smanjile očekivane gužve.
    Ovako, sa ovakvim prometnim rješenjem, bojim se da će u ljetnim mjesecima bolje biti izbjegavati ovu cestu...

    • lemilica
      lemilica   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 20:00

      A stadion u Šmriki ?

    • Zdravax
      Zdravax   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 19:21

      Tesko je procjeniti jer mi se cini da je taj smjer iza zavoja deniveliran ... valjda.
      Treca traka ipak nije moguca a nebi ni trebala :)

    • Zdravax
      Zdravax   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 18:36

      Op ... samo malo ! Poveco sam maximalno. Nisam bas siguran ali mi se cini da je u nastavku za Smriku asfaltirana i druga traka koja nije oznacena... a i treca je moguca. Dobro je ipak da se vozila vec ovdje svrstaju u jednu kolonu kako na jednotracnom rotoru Smrika nebi bilo iznenadjenja ... ako se ne varam

    • Zdravax
      Zdravax   Objavljeno: 23. prosinca 2013. u 18:24

      stvarno jadno