Utorak, 4. kolovoza 2015.
Obersnel i Vujić podržali Milanovića

Prekršeno obećanje SDP-a; Žuta Lokva crvena pljuska Rijeci

Foto: M. ANIČIĆ
Foto: M. ANIČIĆ
Autor: Tihana Tomičić
Objavljeno: 3. travnja 2012. u 10:35

Iako su Vojko Obersnel i Vidoje Vujić podržali Zorana Milanovića, lokalni SDP-ovci i saborski zastupnici konsternirani su premijerovom izjavom i nisu zasad spremni ništa javno komentirati

RIJEKA Najavom premijera Zorana Milanovića da gradnja autoceste do Žute Lokve neće biti prioritet za njegovu Vladu, već će to biti pravac prema Dubrovniku, izigrano je jedno od glavnih obećanja Kukuriku koalicije dano građanima 8. izborne jedinice.

Kako je javnosti Rijeke, Primorsko-goranske županije i Istre poznato, ministar Zlatko Komadina, koji je na izborima bio nositelj Kukuriku liste u 8. jedinici, zajedno sa svojim kolegama s liste posvetio je cijelu kampanju prošle jeseni gradnji Žute Lokve kao glavnom prioritetu razvoja regije, uz naravno riječku luku i novu nizinsku prugu. Komadina je izbore u 8. jedinici dobio među ostalim upravo na tom obećanju, kao jednom od glavnih izbornih poruka, a s obzirom da premijer najavljuje da Žuta Lokva ostaje u drugom planu za duže vrijeme, odmah se počelo spekulirati i o tome da u Vladi priželjkuju ostavku ministra Komadine, koji je ionako slabog zdravlja i trpi niz medijskih i kadrovskih afera u svom resoru.   

Strah od zamjeranja

Odmah nakon takve Milanovićeve izjave, nastala je gužva u redovima ovdašnjih SDP-ovaca, ali i koalicijskih partnera, pa tako HNS za danas priprema press konferenciju na tu temu. Većina naših sugovornika iz redova lokalnog SDP-a, ali i saborskih zastupnika, konsternirana je takvom najavom Milanovića te je doživljavaju kao pljusku kraju u kojemu SDP godinama premoćno pobjeđuje, no ni ministri iz ovog kraja, a ni saborski zastupnici, nisu zasad spremni komentirati takve izjave, očito iz straha da se ne zamjere šefu stranke. Jedini koji je izravno stao u obranu Milanovićeve izjave jest riječki gradonačelnik Vojko Obersnel.

Koncesija nije otpala

Prema riječima župana Vujića, Milanovićeve izjave ne znače da se Vlada odriče Žute Lokve, već njenog financiranja iz državnog proračuna u ovom trenutku. »Itekako postoje zainteresirani investitori za koncesijski model gradnje«, tvrdi župan. Prema dosad poznatim informacijama, interes za gradnju po koncesijskom modelu pokazuju tvrtke iz Njemačke i Austrije, primjerice tvrtka Hochtief, čiji predstavnici ovih dana borave u Primorsko-goranskoj županiji.

– Nema nikakve dileme da je cestu Rijeka – Žuta Lokva potrebno graditi. Pitanje je samo kada i kako. Osobno bih prioritet dao izgradnji pruge Rijeka – Zagreb i daljnjem ulaganju u riječku luku radi jačanja konkuretnosti riječkog prometnog pravca, kao i izgradnji novog KBC-a na Trsatu. Uostalom, nitko nije rekao da se ta cesta neće graditi, ali pitanje je prioriteta. S obzirom da postoji alternativna veza s Dalmacijom preko Bosiljeva, ne vidim to kao prioritet u odnosu na prije navedene projekte, kaže Obersnel.

Po njemu, tek odustajanje od izgradnje nove pruge i rekonstrukcije postojeće, odustajanje od daljnje izgradnje riječke luke i novog KBC na Trsatu, kao i odustajanje od daljnje izgradnje Kampusa na Trsatu predstavljalo bi odstupanje od predizbornog programa koalicije. Kako je to naveo i premijer Milanović u svojoj izjavi, ne vidim gdje se to izigralo predizborno obećanje, kaže Obersnel.   

Približavanje Dalmacije

Uostalom – dodaje – nema nikakvih problema da se cesta Rijeka – Žuta Lokva gradi koncesijskim modelom i to odmah, za što se zalagao upravo aktualni ministar Komadina još kao župan, kaže Obersnel.

Obnašatelj dužnosti župana Vidoje Vujić također ne dovodi u pitanje pravo Vlade da odredi prioritet te je siguran da će se nastaviti izrađivati dokumentacija za modele financiranja i gradnje ceste do Žute Lokve.

– Činjenica je da koridor preko Žute Lokve također zbližava turistički Dubrovnik s našom regijom, a ne zaboravimo da 40 posto svih turista u Hrvatsku ulazi preko Istre i naše regije, kaže Vujić. Po njemu, Vlada mora biti ozbiljna i ne može »zakopavati kramp« na sto mjesta u državi istodobno jer bi to bilo neozbiljno, no »gledajući interese naše regije, Žuta Lokva bi sigurno trebala biti prioritet«, kaže župan Vujić, koji je niz godina radio zajedno s Komadinom na čelu PGŽ-a i dobro zna koliko godina je taj pravac bio tretiran kao prioritetni za regiju.   

Komadina bez komentara

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Zlatko Komadina jučer je odradio uobičajeni radni dan u Zagrebu i održao kolegij s najbližim suradnicima. Upit naše redakcije razmišlja li o ostavci odlučio je ne komentirati, a o autocesti Rijeka – Žuta Lokva kazao je samo to da je ona u projektiranju.  (D.P.)

Nije Komadina jedini

Ministra Slavka Linića jučer nismo uspjeli dobiti na ovu temu, a drugi riječki član Vlade Željko Jovanović poručio je da on nije najbolji sugovornik na temu cestogradnje jer su u njegovom resoru prioriteti Kampus i nova sveučilišna bolnica.

Dio članova Vlade ističe da Žuta Lokva nikad nije bila prioritet nikome nego Zlatku Komadini te da Milanović nikada nije potvrdio takvo opredjeljenje i da uostalom u Planu 21 nema takvih obećanja.

Prelistavanje novina otprije nekoliko mjeseci, za izborne kampanje, jasno govori da je, međutim, Žuta Lokva stalno bila u ustima kandidata za Sabor na listi u 8. jedinici, ne samo kod Zlatka Komadine.

-Ovo je šamar našem kraju, nije fer prema Rijeci i Županiji da ne dobije cestu koja bitno skraćuje put prema Dalmaciji. Uostalom, Komadina je i pobijedio premoćno na izborima, osvojivši maksimalnih 14 mandata za SDP s tim obećanjem. Jasno je da cijela priča služi tome da vrh Vlade destabilizira Komadinu na funkciji ministra, kaže jedan od naših sugovornika iz redova zastupnika SDP-a.

Komentari

71
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • Liburn
    Liburn   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 21:30

    Mislim da je sada jasno kako je cesta za Dubrovnik prije svega politicka odluka: rijecko je podrucje tradicionalno SDP-ovo, dok Dubrovnik to ipak nije. Rade istu gresku koju rade stranke u Njemackoj: zanemare svoju izbornu utvrdu, pa onda izgube izbore u istoj. S tom razlikom sto se u Njemackoj raspisuju parlamentarni izbori nakon sto stranka izgubi na lokalnim izborima u svojoj utvrdi.

  • MaoZeDong
    MaoZeDong   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 21:25

    Očito je da nam se u Rijeci ponavlja "Sindrom Račan". I onda je Rijeka, jedna od najjačih ili najjača izborna jedinica tzv. ljevice, ostala na marginama.
    S obzirom da se politički patuljci iz HDZ ne mogu smatrati za dostojnu alternativu, kakav izbor imamo da dovedemo na vlast nekog ko će malo pogledati u ovu našu dolinu jada?
    Ili ćemo ponuditi i drugi obraz na milost i nemilost šamaranja?

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:14

    @Ana700

    Tu si konzenkventan ... dao si im glas zbog cestogradnja pa poslije mogu i bankrotirati........ha..ha...

    Gospoda iz Rijeckog i zupanijskog SDP su prvo trebala pogledati u drzavnu kasu prije nego su se poceli razbacivati obecanjima.....

    Posao premijera je da razumno i strucno vodi hrvatsku vladu i da dugorocno obezbijedi financijsku stabilnost
    kako bi nasa djeca imala kakvu takvu buducnost...

    Vi koji prizivate ovakve projekte u osiromasenoj Hrvatskoj mozete za promjenu dati otkaz u firmi i zaduzite se kod banaka, kupite novu kucu i auto i pocnite zivjeti kao lordovi. Uzmite svoju djecu za suduznike i neka vam oni onda placaju luksuz.....

    Istu stvar trazite od premijera i sadasnje vlade da nam djeca i unuci placaju nas luksuz te nerad i neznanje prijasnih i sadasnjih politickih struktura.
    Obi, Komadina i SDP su pokazali na koji nacin se vodi razvojna politika u PGZ i to vidjeti na djelu na hrvatskom nivou .......ne hvala......... vec smo imali posla sa Kalmetom i njegovom fantasticnom ekipom.....

    LP

    • Ana70O
      Ana70O   Objavljeno: 4. travnja 2012. u 14:45

      jovo jovo, opet ti mene cimaš. ne brini, večeras ću ti opet dati.. pusaa ;)

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 4. travnja 2012. u 13:02

      Ana70O
      Ja pomazem tvojoj mami da to rodi bracu,a ti mene pokusavas kopirati,pitaj mamu,bili bi me zamjenila sa tobom u krevetu!?Siguran sam da ne bi !

    • Ana70O
      Ana70O   Objavljeno: 4. travnja 2012. u 10:26

      ma gledaj d-b-k, nisam ja njima samo dao glas. dao sam im i guzice. jovotu dajem svakodnevno... ma dobro, hihi, mmm, daje i on meni.
      eto, kako god okrenem, dobit će i glas od mene, a bogami i guzeeee!!!

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 20:02

      Hebe se Kalmeti i Zadranima za tvoja razmišljanja. Voze se širokim cetama do i oko Zadra, imaju luku zamalo jaču i moderniju od riječke, a o zračnoj luci da i ne govorimo ...

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:42

      d-b-k
      Sve je to OK sto ti govoris,ali obecanja su obecanja.Glasao sam za njih zbog obecanja da ce nastaviti gradnju autoceste i zbog jos jednog obecanja,za mene jako bitnog,radi se o jednom sektoru koji su spominjali u predizbornoj kampanji,a sada se ne cuje nista.
      Osim povecanja PDVa,jos nista nisu ispunili, haha
      Bolje je da bankrotiramo sa kompletnom autocestom,nego bez.
      LP.

    • Zubac
      Zubac   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:22

      Zar nije rečeno da je gradnja ceste za Dubrovnik prioritet?
      Nije rečeno da se neće graditi ništa jer nema novaca!
      Rečeno je da je prioritet da se gradi cesta za Dubrovnik umjesto Žute Lokve!
      Znači da će se novac za to negdje naći!
      A ipak ne bi da moji unuci voze po ovakvoj jadranskoj magistrali, a da se u Dobrovnik voze po autoputu! Dobro je napisala Akcija mladih, Rijeka se naplaćala 20 godina politike koja je vođena, pa zar da je i dalje plaćaju moji unuci???

  • Domagoj Luk
    Domagoj Luk   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:10

    ipak preko crne gore dolaze turisti iz italije,austrije,slovenije,njemačke,švicarske...

  • Zubac
    Zubac   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 17:56

    Mislim da je Akcija mladih sve rekla!

  • Zubac
    Zubac   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 17:46

    Sad se vidi što su ti političari! Umjest da su riječki SDP-ovci skupa i da zajdno drže stranu u interesu nas Riječana, brže bolje uvlače se Milanoviću u guzicu, da slučajno ne bi ostali bez položaja! Odjedamput ispada da u predizbornoj kampanji ntko nije spominjao Žutu Lokvu! Kava dvoličnost! Više nego jadno! Zaista je to sve ista banda, HDZ = SDP

  • Bojan RI
    Bojan RI   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 17:41

    http://akcijamladih.org/milanovicu-rijeka-te-zove

  • svojnasvome
    svojnasvome   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 16:14

    Zasto komentirati nesto na Novom listu kada taj šupak to ne čita, jer da čita više se nikada nebi pojavio u ovim krajevima, GOVNO jedno.
    LIjepo mu treba zapuniti email na adresi : predsjednik@vlada.hr , a i Obi ni mogao tiskati nove razglednice pa početi slati kao što je to radio za zaobilaznicu. Svi su oni ista govna!

    • Marin Marinović
      Marin Marinović   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 17:21

      Upozoravao sam na to gdje god i kad god sam mogao, ali nitko nije slušao. Najbitnija stvar na svijetu je bila glasati za Kukuriku ne bi li se srušio HDZ. Biralo se PROTIV nekoga, a ne svjesno i temeljito ZA nekoga.
      Sad imate vremena 4 godine, a onda ćete vjerojatno opet birati protiv SDP-a, pa onda opet protiv HDZ-a, pa potom protiv SDP-a, jadan je ovaj neuki i primitivni narod bez mozga i orijentacije...hajdemo rajo, nemojte ništa raditi, nemojte se truditi, zabava, zabava, zabava...krediti...krediti...krediti...mozak na pašu...

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:56

    Ana700.... evo koliko je domaci konzorcij banaka uplasen padom HAC i bankrota drzave....

    Banke nude HAC-u kredit uz kamatu od 6,5%

    Skupina od pet-šest banaka predvođenih Zabom i PBZ-om za kredit od 270 milijuna eura na rok od sedam godina traži kamatu Euribor plus 450 baznih bodova

    Udarnički tempo cestogradnje u dobrom dijelu proteklog desetljeća podigao je Hrvatskim autocestama žetvu cestarina, no revnost u investiranju istodobno ih svako malo gura na tržište kredita. Ovaj tjedan HAC zaključuje veliki kreditni aranžman, već četvrti ove godine u kojoj je odradio više od pola milijarde eura zaduženja. Rok za davanje ponuda banaka (po natječaju s kraja lipnja) za dugoročni kredit u iznosu od čak 270 milijuna eura ili dvije milijarde kuna istekao je ponedjeljak, a prema saznanjima Poslovnog dnevnika, ponudu je uputio samo domaći konzorcij banaka.

    Budući da je konkurencija očito izostala (službenu potvrdu iz HAC-a nismo uspjeli dobiti), teško je ocjenjivati pristiglu ponudu, no evidentno je da će HAC prilično skupo - ili barem osjetno skuplje nego u prethodnim ovogodišnjim aranžmanima - platiti 2 milijarde kuna na rok od sedam godina, posebice s obzirom na državno jamstvo. Prema neslužbenim informacijama, naime, ta je skupina od pet-šest banaka predvođenih dvjema najvećim, Zagrebačkom i Privrednom, ponudu utvrdila uz kamatu Euribor plus 450 baznih bodova (4,5 postotna poena), što implicira kamatu od oko 6,5 posto. Usto pak ide i trošak aranžiranja od 1,5 posto vrijednosti kredita. "450 baznih bodova povrh euribora čini se dosta skupo. Ali to je tržište", uz dosta zadrške kaže iskusni bankar iz jedne od banaka koje nisu dio konzorcija. U krugu 'promatrača' mogu se čuti i ciničniji komentari vezano uz tu cijenu financiranja (kvazi)države. Drugi pak kažu kako je ovo prvi veći kredit otkako se situacija na međunarodnim financijskim tržištima ponovno zakomplicirala te da on samo pokazuje trend pogoršanja uvjeta zaduživanja s kojima se u tzv. fundingu suočavaju i banke kreditori. Za toliki iznos kredita, kaže, relevantni su inozemni izvori financiranja i premije rizika države, a ne domaća štednja. "Dovoljno je reći da je referentna premija rizika za Hrvatsku, mjerena credit default swapom (CDS-om), u nepuna dva mjeseca porasla sa 260 na oko 370 baznih bodova. To jednostavno ima svoj odraz u cijeni, a bojim se da u dogledno vrijeme situacija neće ni biti bitno bolja", ističe jedan od sugovornika. Ostaje, međutim, primijetiti da je raspon cijena u nekoliko prethodnih najtečaja u kojima je za kreditiranje HAC-a konkuriralo više igrača bio prilično velik. Iako će se sa zaključenjem ovog natječaja već realizirana ovogodišnja zaduženja popeti na 780 milijuna eura, to neće biti i posljednja HAC-ova 'javna nabava kredita' u ovoj godini. Ukupni plan zaduživanja Hrvatskih autocesta za 2011. iznosi 6,7 milijardi kuna što znači da u preostala četiri mjeseca treba osigurati još oko milijardu kuna.

    Samo otplate starih kredita HAC-a u ovoj godini premašuju 5,2 milijarde kuna, što je čak 3,6 milijardi kuna više nego lani. Kako je za ovu godinu planirano i nešto više novca nego lani izdvojiti za ulaganja u cestogradnju, ukupne potrebe zaduživanja 2011. to podiže za oko 1,5 milijardi, na 6,7. Ako je suditi prema stanju kratkoročnih obveza u polugodišnjem izvješću, pritisak refinaniciranja dugova HAC-a i dalje je dosta velik. Od sredine ove do sredine iduće godine obveze prema financijskim institucijama iznose oko 4,2 milijarde kuna (ukupne kratkoročne obveze su 200-injak milijuna veće). U isto vrijeme HAC-ove dugoročne obveze sredinom ove godine iznose 16,8 milijardi kuna. Zaduženost kompanije ove će se godine povećati za oko 200 milijuna eura, na nešto više od 3 milijarde eura. Prema projekcijama u Financijskom planu za 2011. na kraju ove godine zaduženost će biti oko 22,7 milijardi kuna. Imajući u vidu razinu zaduženosti i teret njezina servisiranja, mnogi su skloni reći kako je HAC za državu svojevrsni pandan brodogradnji. Od prihoda od cestarina (1,34 milijarde kuna) i kapitalnih transfera iz proračuna (dio trošarina u iznosu 1,4 milijarde kuna) HAC će ove godine pokriti samo 29 posto ukupnog iznosa financiranja otplata kredita i rashoda poslovanja.

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 16:08

      d-b-k
      Sve to stoji,svatko od nas ima neki interes,pa tako su dobili moj glas samo zbog dva-tri obecanja,ako ih ne ispune.....
      Vecina ovog novca je ukradena sa prenapuhanim troskovima,neka oni sagrade ovu cestu jer su obecali,pa poslije mogu i bankrotirati ! haha

  • jaager
    jaager   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:47

    >>gledajući sada interese Ri i regije šire nije uputno koliko vidim u komentarima ,prozivati i etiketirati aktuelnu vlast nikakvim crvenim vragovima jer po tim aršinima svi mi pripadamo nekim ostalim vragovima ,dakle ili crnim ili žutim kako onomad reče onaj gospodin.....ovakvo etiketiranje ispada vrlo degutentno i ono zapravo govori i opisuje onoga tko na takav način komentira...

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:46

    Ana700
    opet ti je neko skinuo nick ha...ha...

    Ako se ceste mogu otplatiti od cestarina zasto HAC i ARZ same ne plate 13 milijardi kuna sljedece godine koji dolaze na naplatu od prijasnje cesto gradnje...
    13 milijardi dolazi na drzavi proracun ........

    I samo da te podsjetim razlog zasto je ISTRA pozeljna Kamping destinacija a ne recimo Spanjolska je u tome sto Francuska naplacuje auto-puteve koji su u biti privatne.
    Njemacki auto putovi su besplatni i to je razlog zasto je sjevernjacima Hrvatska pozeljna kamping destinacija.

    Ovo je smo mali dio istine o HAC a stvari se jos provjeravaju i mislim da se sada Milanovic dobro znoji na stolici..
    Cak i sam ministar Komadina je rekao da i dugovi ARZ ce se morati prebaciti u JAVNI DUG.
    AUTO CESTE su uz BRODOGRADNJU najveca RUPA hrvatskog proracuna
    Ako procitas ovo dolje i jos uvjek mislis da smo trebali raditi auto ceste onda nisi kozenkventan u svojim komentarima kada to usporedujemo sa brodogradnjom.......

    HAC će do naplate cijelog kredita 2018., morati konzorciju šest banaka platiti 885 milijuna kuna naknada i kamata. Čak 90 posto kredita otići će za otplatu starih dugova. Da je taj kredit, bez obzira na uvjete, jedini, još bi se mogli i opravdati, ali ovaj je samo posljednji. Ove se godine HAC uz podršku i jamstva HDZ-ove vlade zadužuje za 6,7 milijardi kuna, većinom za otplatu starih dugova, dok se dvije milijarde planiraju uložiti u izgradnju novih dionica. Umjesto da im se time smanji zaduženje, ono će na kraju ove godine iznositi nevjerojatnih 22,7 milijardi kuna. Usporedbe radi, taj je iznos dovoljan za jednogodišnju isplatu plaća svih zaposlenih u državnoj i javnoj upravi. Samo godinu i pol ranije, dugoročne obveze HAC-a iznosile su "tek" 18 milijardi kuna, a i tada ih se upozoravalo na to da je situacija neodrživa. No na iznos od 22,7 milijardi kuna treba dodati još kamate. HAC je prekršio svoju obvezu iz Zakona o pravu na pristup informacijama i nije Nacionalu dostavio plan otplate kredita iz kojeg bi bilo vidljivo koliki je iznos kamata i glavnice, što ih trebaju plaćati svake sljedeće godine. No prema najkonzervativnijem računu, do otplate svih kredita 2030. trebat će na 22,7 milijardi kuna bankama platiti barem još od 10 do 15 milijardi kuna. Sa sadašnjim troškovima i dugovima HAC jednostavno za takvo što nema novca.

    Samo sljedeće godine na naplatu mu dolazi oko pet milijardi kuna kredita, a godišnje uprihoduje oko 2,5 milijardi kuna, s time da od toga oko 800 milijuna kuna odlazi na plaće i održavanje. Ostatak nije dovoljan za vraćanje svih ranije dignutih kredita, pa tako moraju uzimati nove, zbog krize sve nepovoljnije kredite da bi pokrpali stare rupe. I sve dublje tonu u dugove. Treba napomenuti i to da nema dugova Hrvatskih autocesta, danas bismo svaku litru benzina plaćali 60 lipa jeftinije jer toliko završava u njihovu proračunu. Od toga prikupe čak 1,3 milijarde kuna godišnje, a iako se često nakon turističke sezone hvale velikim priljevom novca, prihodi od cestarina čine manje od 50 posto njihova proračuna. Osim toga, posebno je opasno to što u slučaju HAC-ova bankrota, svi njegovi dugovi padaju na račun državnog proračuna, što znači će biti još manje novca za investicije, plaće i socijalna davanja.

    • jaager
      jaager   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 16:07

      Gledaj...!... dugovi se stvaraju na svim razinama ionako a tko će ih na kraju platiti moguće je razlučiti po onome kako to obično biva, no ako jesi intenzivno putovao prometnim pravcima diljem HR prije izgradne auto cesta i ako još uvijek putuješ jasno ti je onda koliko znače ove izgrađene prometnice koje jesu besprijekorne i sigurne...osobno me ne pogađa cijena benzina ni na koji način i ne brinem o onih 60 Lipa koje ti spominješ kao udio iz cijene koji ide Državi. Korištenje auto cesta plaćam i u inozemstvu pa nema razloga da se bunim na plaćanje istih i u RH.. što se pak Deutsche tiče ,daj nemoj nas sa njima uspoređivati ...daleko smo mi još, veoma daleko od njihovog standarda s toga i jesmo neusporedivi..

  • jaager
    jaager   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:37

    Nije nikakav grijeh ministra Komadine što je u pred izbornoj kampanji najavio izgradnu ceste RI-Žuta Lokva jer to nije bila njegova osobna odluka već stranke stoga premijerovo predomišljanje ne tereti ministra ni na koji način. Politički gledano i rečeno "demokratski centralizam "mora biti prisutan i primjenjiv prilikom donošenja svih odluka stranke na vlasti a u korist države koju oni vode.Može se također reći da je gospodin Obersnel dobro razjasnio situaciju navodeći prioritete RI u budućnosti kao i to da alternativa prometnog pravca prema Dalmaciji postoji preko Bosiljeva..Praktično gledajući onaj tko želi putovati cestom u Dalmaciju u Bosiljevo dođe časkom i tamo se odvaja za Jug,posebice stoga jer autocesta je besprijekorna te vožnja njome predstavlja zadovoljstvo svima onima koji jesu puno putovali tim pravcima prije izgradnje ovih autocesta.

  • Ana70O
    Ana70O   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:07

    evo da vam priznam, mene je ministar jova nategnuo jučer. baš mi je bilo cool!

    • Ana70O
      Ana70O   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:40

      Jovo, jesi to ti?? Ljubavi........

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:15

      DEBELA BABO,DA SAM NA TVOM MIJESTU PO NOCI NE BIH HODAO SAM !

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:12

      NATEGNUO SAM TI JA MAMU,BILA JE SUHA,ALI DOBRAAAAAAAAAAAAAA,PORTOSIO SAM POLA KG. VAZELINA ! HAHAHA

  • korisnik001
    korisnik001   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:30

    Ma tako nam i treba!
    21. stoljeće, čovjek po mjesecu hodao, a mi (ne ja, nego narod) glasamo za komunjare crvene. Ma neka! Ići ćemo naprijed tako...malo sutra!

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:08

      poky
      podupirem ovo o licemjerstvu i prevarantima... komunjare, munjare i sl. to im se tepa od milja... pa sami su se trgali da budu pravni sljednici skh, pa onda neka i trpe pogrdne nazive, to ide u paketu...ako ovi drugi mogu bit kradezeovci...

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:55

      korisnik
      U potpunosti se slazem sa tobom,pogledaj samo livel demokracije u HDZu,kada to usporedimo sa ovim komunjarama,svima je jasno.
      Na izborima za rijecki HDZ,za samo 5 listica vise,HDZ je ponistio cijele izbore,takve demokraticnosti se mogu posramiti u Norveskoj i Svedskoj. Mjesec je vec isfuran ... HDZovci su otkrili novu planetu za istrazivanje na koju su se masovno otisnuli,mislim da se zove Remetinac ili tako nekako !

    • Poky
      Poky   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:44

      komunjara ti je stari kojemu je sin očito maloumna budala a crvena ti je stara od srama, bar bi trebala bit što te odgojila tako glupog. da sdp komunjare, pa šta ti pričaš čovječe, jel ti uopće znaš šta znači 'komunist' .. to što je sdp nastao kako je nastao ne znači da su komunjare nego znači da su licemjeri i prevaranti budući da na tom svojem nepostojećem naslijeđu otimaju glasove jugonostalgičara i umirovljenika.

  • domaći čovik
    domaći čovik   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:14

    Strategija Rijeke treba se prvenstveno zasnivati na njenoj luci koju treba početi intenzivnije razvijati.
    Po meni da bi taj projekat konačno krenuo pod hitno maknuti Hlaču (hadezeovskog poltrona) sa čela
    lučke uprave i postaviti energičnijeg čovjeka . Nedopustio je da novac za Zagrebačku obalu godinama
    čeka da se mi pokrenemo.
    Porastom broja kontejnera trebalo bi pristupiti izgradnji nizinske pruge.
    Kamps da ali jedino ako se forsira razvoj inžinjerskih i biotehnoloških nauka. Školovanje raznoraznih kroatista , kulturologa, filozofa i ostalih glumaca je gubljenje vremena i bacanje novca.
    Pod hitno iznaći sredstva , ulagače i pristupiti formiranju moderne pomorske kompanije koja bi bila produžena ruka željeznica i cesta a time bi se dugoročno mogao zaposliti i dio kapaciteta domačeg
    nam brodogradiišta.
    U napuštenim industrijskim zonama (hartera , Mlaka ) razvijati mala visokotehnološka poduzeća po principu
    privlačenja stranaca (ako nemamo naših kandidata) besplatnim uređenim prostorima i subvencionirati njihov
    start velikim poreskim olakšicama s time da se upošljavaju građani a ne dovlači radna snaga tko zna otkuda.
    Pod visokotehnološkim firmama mislim na: informatičke, biotehnološke, farmaceutske, kompozitne materijale, robotiku, napredne alatne strojeve itd...
    Sa takvim konceptom vjerujem u vrlo kratko vrijeme mogli bi biti ponovno ono što je ovaj grad nekada bio..

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:51

    IstinaBog, tu cestu bi trebali financirati dalmatinci, ne primorci. Ta cesta vodi na jug, ne vodi s juga ovamo. A do Novog je i tako dovoljno popraviti postojeću cestu ...

    Koju korist ta cesta donosi našem kraju, osim brzog odlaska do zavičaja u prigrad, ili i dalje ako smo jednom polovicom dalmatinci?

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:32

      poanta je, da bi ovu cestu trebali podupirati i dalmatinci i ličani... dalmatincima je vjerojatno sada važniji dubrovnik ili pelješac, što je i razumljivo...držim da u ovim projektima treba imati i širinu i gledati dalje... ne možete nekom drugom priječit projekte za koje su zainteresirani, primjerice pelješac ili autocestu prema dubrovniku, a istovremeno tražit za sebe nešto. to ne ide, to se obije o glavu... a novaca i načina za gradnju uvijek ima, samo treba znati...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 15:13

      korisnik001, osoba sam koja tu cestu želi više nego Komadina. Prvo, jedva čekam da se otvori čvor podno (pokojnog) nam Bujana i da do Hreljina mogu doć za par brzih minuta, ne kršeći propise. Odmah zatim, jedva čekam dan ili noć kad ću do Žute Lokve moć' doć' za najviše pola sata, a onda se sjuriti do Splita i trajekta za na Brač. Isto tako znam da će ta cesta biti od velike koristi svima južnije od nas, ali i našem prigradu, uključujući i Kirce i Novljane, pa i Senjane. Znamo svi jako dobro koja je muka - posebice u povratku iz daljega sić s autoceste na Žutoj Lokvi pa do Rijeke muku mučiti svom silom zavoja. Ili ići do pola puta za Zagreb, pa nizbrdo za Rijeku ...

      Moja je intencija bila reć' da je ta cesta važnij aza svih njih dole, nego za nas same. Nama je najvažnija komunikacija prema Zagrebu, i - jednom, kad prije ili kasnije Slovenci svojim nerazumnim i neprijateljskim cestovnim ponašanjem dopizde i Bogu i Vragu - autocesta prema Italiji. Naravno, jednom i moderna pruga prema Zagrebu ...

      Istarske ceste, poluautoceste i autoceste su priča za sebe, one su uostalom - zajedno s tunelom - i tako francuske ...

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:52

      kada bi recimo, dalmacija i hrvatska predstavljala neprijateljski teritorij, tada bi bilo logično očekivati od zadrtih lokal patriotski nastrojenih političara da se zalažu upravo za suprotno, da se ta cesta nikada ili što kasnije izgradi, kao što to čine susjedi slovenci sa cestom do rupe...srećom, župan hoće cestu...naravno da je cesta potrebna i korisna i primorskom kraju..., a što je nekom primarno ili sekundarno važno, ovisi iz kojeg kuta gledamo...

    • korisnik001
      korisnik001   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:26

      Patriot, inače obožavam tvoje komentare, ali ovaj ti nije na mjestu... To isto znači da se istarski ipsilon trebao raditi isključivo na račun istrijana-talijana.
      Najbolje, ajmo staviti željeznu zavjesu na 'granici' svake regije i to je to, problem riješen.

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:22

      kvarner mora značajno podignut kvalitetu turističke usluge, jer će izgradnjom te ceste postat tranzitna destinacija, a i istra će izgubit dio kolača ... top destinacija postaje jug, što je bilo samo pitanje vremena... zato i vidim računicu za potencijalnog koncesionara...

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:12

      pa normalno, da je ta cesta prvenstveno u interesu dalmacije i juga ...

  • domaći čovik
    domaći čovik   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:36

    Osim bogomdanog položaja Rijeke u prirodno dubokom zaljevu uvučenom duboko u Europski kontinent
    RH i nema nekog drugog geostrateškog značaja. Priliku da se nametnemo kao dio tranzitnog koridora za
    naftu i plin prokocklali su nam geopolitičari tipa Sanader i Kosor. Strah me je d će se pod utjecajem
    raznoraznih slavonsko-dalmatinskih lobija i ova šansa upropastiti.....

    • lemilica
      lemilica   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 18:49

      rikuku
      rikuku Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:28

      zač su domaćem čoviku za se vavek drugi krivi ?!...
      Zato aš svi vi ki ste prišli otale niste za delat nego za zapovedat, vražja vas je barka pripejala semo !
      Nažalost, takove barke voze od 45-ga leta...

    • domaći čovik
      domaći čovik   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 17:27

      Pa zato aš nas niki niš ne pita , a i kada ča rečemo niki ne zimlje naše mišljenje
      za ozbiljno...... a i oni ki donose rešenja nikada nisu bili va Singaporu, Rotterdamu, Honkongu ili neken drugen gradu ki živeje od mora i za more....
      Moni smo ča nam čobani zapovedaju od 45 pa do današnjega dana. Ovoj kot i prošloj države najvažneje je bilo ča god pobrat z Riki. Jedini je pokojni Franz Josef (bog ga pomiluj) neč dobro za Riku napravil.

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:28

      zač su domaćem čoviku za se vavek drugi krivi ?!...

  • nick2m
    nick2m   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:25

    guzi StrankaDebelihPedera Rijeku kako god stigne jer zna da ce Crveni i penzici opet glasati za njih, oni se ionako skoro besplatno voze Autotrolejom do trznice i groblja i to im je dosta , neka im je, al je gadno sto i nama i našoj djeci tako smještaju, fujj

    • korisnik001
      korisnik001   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 14:28

      Prvomajski grah također rješava sve probleme u državi. Penzići se napucaju graha gore, Obersnel i ostali crvendaći im isperu mozak i 'vuk sit, ovce na broju'. Sad vi pogodite tko je vuk, a tko ovce...

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:35

      i sad ti njima otvori oči... 80 % !!!... ili kolko već, ko da smo u sj. koreji... perverznjaci...

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:23

    A kako bi SDP i HNS koji su dva ogranka HDZ-a mogli išta pametnog učiniti! Isto sranje, drugo pakovanje! Isto prijeklo, ista povijest, sve stara komunjara do komunjare, lopovska bagra koja se samo 20 godina natjecala tko će zgrabiti koju regiju ili županiju, zatvaranje u općinske granice, stvaranje gradova poduzeća, sisanje kasice prasice, svađa, dopisnice, sada Facebook, Twitter i sl. sranja.
    Jesam li Vam rekao da ste glupi, munjeni, čo ti čo mi, i da niste drugo nego za otić na girice u Kastav po novu porciju sranja i laži!

  • rikuku
    rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:16

    kažu, nama novaca za cestu. ok. ajde da vidimo te genijalne poduzetnike i gospodarske stratege, sagradite cestu bez novaca, po koncesijskom modelu, ako ste umješni !!! lako je davat u koncesiju već izgrađene i gotove ceste ! nađite koncesionara koje ji spreman graditi !!! lako je gradit kreditima ! na kraju dinica do žute lokve uopće nije bez veze, ima tu puno pluseva !!!

  • kirland94
    kirland94   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:11

    Gospodin komadina je pametan čovjek, hitno treba spojiti autocestu do Žute lokve, prvo ako ste se vozili cestom Novi Vinodolski - Senj to je cesta koma, grozota rupa na rupi i valovita ja neznam što rade Hrvatske ceste, neznam da li ima lošije magistralne ceste u hrvatskoj. A autocesta spaja i dio Bosne nije samo dalmacija u pitanju, a Plitvice biser hrvatskog turizma, ma ljudi svaki dan idem Rijekom, kad vidim da lokomotiva vozi jedan ili dva vagona iz zagreba (putnički) smjeh me hvata, što se tiče željeznice jesam i za to neka grade Mađari koncesija i kvit. podržavam projekat gospodina dipl. Inženjera Komadinu.

  • rikuku
    rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:54

    pravo kaže b.m.k., pljuska je pala kada se neposredno izabrani župan na pola mandata odlučuje otići u vladu, jer njemu i partiji tako paše !!! kakva je to poruka biračima ??? ko vas hebe !!!, birači su nam samo sredstvo, instrument za ostvarenje naših osobnih i partijskih ciljeva !!! molim lijepo, ako se je netko kanio kandidirat za zastupnika u saboru ili je imao ambicije biti u vladi, tada se taj nije smio prije toga kanfdidirati za mjesto župana ili gradonačelnika koji se neposredno biraju !!! gdje je tu moral i odgovornost ?! fućka se njima za birače i interes zavičaja, bitan je osobni i partijski interes !!! to je poruka !!! ali šamarčine i pljuske će padati dokle god budemo imali navijače političkih stranaka, umjesto birača. ovo što mi imamo na izborima su najobičniji navijači, kao u nogometu. nema tu nikakvih birača koji se opredjeljuju za neku opciju na temelju nekakvih argumenata ...

    • neverin
      neverin   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 16:04

      S tvojim komentarima se uglavnom ne slažem, ali za ovaj komentar - svaka čast. Potpis od prvog do zadnjeg slova.

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:11

      i tu ima istine...

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:09

      Pa naravno, zadnji majmun moze pobjediti,ako su mu protukandidati posteni kradezeovci !

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:59

      posljedica političkih navijača, a ne birača je, da na listi stranke može pobjedit i glavica kupusa, samo zato što, primjerice ima oznaku : sdp !!!

  • Ana700
    Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:42

    Vazno je da je Milanovic izjavio kako ce nastaviti financirati crkvu iz drzavnog proracuna,a poslije ta se ista crkva svrstava u predizbornoj kampanji na stranu HDZa,osim uplitanja u politiku,nema nikakav interes sluziti vijernicima,jer ne zavisi od milodara istih,vec se i ona naucila gristi slamu iz drzavnih jasli.
    Sanader je doveo autocestu do sela svoje babe,a Milanovic ne moze spojiti Rijeku sa Dalmacijom.

  • Avatar
    Avatar   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:38

    Ja volim Rijeku i našu Županiju i baš zato što ju volim smatram da je daleko važnije uložiti u prugu koja je uvjet razvoja luke, nego u nenormalno skupu trasu ceste koja smanjuje put do Splita za nešto više od pola sata. Zar je uvjet razvoja Rijeke povezanost sa Splitom? Glupost. Ne razumijem zbog čega se Komadina ljuti kad je on sam najavljivao razvoj željeznice kao apsulutni prioritet i najvažniji uvjet razvoja luke??? Zar je toliko lud da će svoju cijelu karijeru prokockati radi vlastite taštine? Uostalom, on je inače jako sposoban i pametan čovjek i šteta bi bilo da ga i mi kao vođu izgubimo.

  • krnjevo28
    krnjevo28   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:29

    Komadina je BOG u SDP-u, najsposobniji i najpošteniji čojek, kojeg je trebalo kandidirati i za predsjednika države. On je prijetnja kartelu trenutnih moćnka (Milanović-Čačić-Linić) i zato se dogadja ovo sto se dogadja.

    • morning_glory
      morning_glory   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:35

      He he Komadina poštenjačina samo takva. LOL

    • morning_glory
      morning_glory   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:34

      He he Komadina poštenjačina samo takva. LOL

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:16

    Zar stvarno netko misli da bi ova cesta zaposlila masu ljudi u PGZ?
    Ako nam ceste indirektno ne grade tvornice i povecavaju broj radnih mjesta tko ce ih onda otplatiti ?

    I ove izjave Obrsnela o rijeckim proiritetima govori koliko on shvaca situaciju u kojoj se je nasa Rijeka i PGZ.

    Indija tek sada krece u velike infrastrukturne radove jer postojeca infrastruktura ne moze podnijeti razinu ekonomskih aktivnosti i privreda gubi na losem protoku putnika i robe.....
    Sad je novaca na bacanje jer je rast u zadnjih 10 godina bio 5-7 %.......

    Mi nemamo privredu koja to moze platiti niti koristiti pa se postavlja pitanje za koga onda to gradimo bas sada?

    • Ana700
      Ana700   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:47

      d-b-k
      U Indiju ne dolaze turisti sa automobilom il Njemacke,Italije i Slovenije,autocesta se otplacuje od same naplate cestarine,usput stvaraju dobar preduvjet za razvoj industrijskih zona,samo ako prodajemo 1 m2 za 100 €, normalno je da nitko ne gradi kod nas.

  • B.M.K.
    B.M.K.   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:45

    A što ste očekivali od županijskog dvojca Komadina / Turina-Đurić??? Pa oni su prvi pokazali koliko im je stalo do ovog, našeg, kraja. Narod (ovce) ih je izabrao da upravljaju županijom 4 godine – o oni utekli „trbuhom za kruhom“ nakon godine i pol. Znači svih nas su lijepo za***ali i pokazali nam koliko im je stalo do povjerenja koji im je ovaj narod dao.
    Lijepo su pokazali koliko im se j**e i za županiju i za ovaj kraj i za ovaj narod… jedino im je važno da se dobro uhljebe i potkože. To je bila prva predizborno/postizborna pljuska Rijeci i Županiji… uostalom – mogli smo prije mislit. Polije j***nja nema kajanja.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:53

      Na kakvo j...nje misliš? Komadine ili TĐ?

  • baffo
    baffo   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:41

    Dvadeset godina smo kaznjena zupanija,gdje se doslovice nista nije gradilo i to zbog SDP.Sad kad su oni na vlasti kazu da nece nista raditi jer bi se mislilo da je zato sto je sdp na vlasti.A da vi svi skupa odete u vraziju mater,pogotovo ona spodoba Cacic....

    • rikuku
      rikuku   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 13:24

      taj izmišljeni sukob sa zagrebom je samo sdp-ov blef na kojem su godinama dobivali izbore, jer ništa drugo nisu imali za ponuditi... a narod je pušio tu glupost...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:52

      Da, uvijek se igralo na Krepat ma ne molat, i špičenje prema Zagrebu. Umjesto pametnih dogovora, ako treba i blefiranja. Onda se u trogodišnjoj kolaicijskoj avanturi opet nije ništa učinilo, naravno ni kasnije pod Sanader/Kosoričinoj vladavini. Sad se smiješi ista priča ...

      A Zadrani nam se smiju sto na sat ...

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:35

    Nije bilo iluzije da su razmimoilaženja između Komadine i svih ostalih iznad njega bila jaka i prije i tijekom preizborne kampanje. I danas su još jača. Da sam na mjestu Komadine, u slučaju naprasitog odustajanja od obećane ceste istog bi časa dao ostavku, i spasio obraz koliko ga se da spasiti ...

    No, autocesta - makar i do Komadinine Kirije je tek vrh sante leda koja se prepriječila unutar glavešina SDPa. Rijeka i Kvarner ima i važnijih problema i dubioza koje treba rješavati. Luka, nepostojeća industrija, brodogradnja, famozni kontejnerski terminal, upitnost isplativosti neke nove pruge, u ovim vremenima nikom potrebit Kampus, prezaduženost lokalne samouprave uz tendenciju još većeg zaduživanja ... ma koga briga i za cestu ...

  • Purger
    Purger   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:28

    Nizinska pruga 5 milijardi Eura. Auto cesta do Žute lokve 700 miliona. Riječka luka - da li to znači i kontejnerski terminal na Krku i možda još jedan most na Krk? Recimo 500 - 1000 miliona Eura. Plus kampus i bolnica. Recimo samo 400 miliona Eura. Ukupno 7- 8 milijardi Eura investicija. Da li ova prezadužena država to može podnijeti? Teško. Ako se uspije popraviti postojeća pruga, i to će biti uspjeh.

    • domaći čovik
      domaći čovik   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 12:29

      Mislim da bi najbolje bilo da se ništa ne ulaže u Rijeku, uštedjeli bi novac i tako potakli
      povratak ekipe koja se je ovdje naseljavala zadnjih 50-tak godina svojim postojbinama ili njihovo iseljavanje prema Zagrebu i Zadru.
      Mi pravi domaći ćemo se nekako snać, onako po starinsku, par broskav, malo rige i radića i dva tri krompira je dosta da nas održi na životu.......
      Molim prije povlačenja sanirajte sve ekološke bombe koje ste kreirali .......
      Dakle da ponovimo , nama ne treba industrija, netreba ni brodogradnja, ni rafinerija, ni
      ceste, ni pruge to vama treba.....i ljudima koje ste doselili da bi imali gdje raditi, od čega
      živjeti i djecu podizati.

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:15

    Očito Milanović trenira strogoću na Komadini kad ne smije na Čačiću i Pusićki.
    No, iskreno govoreći, i autocesta do Žute Lokve i produžetak do Dubrovnika su gluposti, da ne kažem svinjarije, s obzirom na naše financijske (ne)mogućnosti i isplativost posla. Na obadva pravca bi za sada trebalo izgraditi samo poluatocestu. Prometni problemi riješeni za manje novaca.
    Prije desetak godina obišao sam cijelu Grčku i vidio jako malo autocesta i jako puno poluautocesta. I sve je dobro funkcioniralo.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 11:29

      Dobar bi bio početak da se cesta, poluautocesta ili autocesta napravi po realnim troškovima - od strane ozbiljnih izvođača, ne npr. braće Žužul i sl. - umjesto po našim, najskupljim u EU ... (farbanje tunela uključeno) ...

  • Zagor Tenej
    Zagor Tenej   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 10:54

    I ja sam osobno razočaran tom odlukom,imam dojam da bez formiranja jake lokalne stranke nitko neće slušat nas glas.Zagreb već ima preplaćenu cestu do Dalmacije i njima ta cesta ne treba.Milanović je do sada u mojim očima bio bezveznjak koji samo mlati praznu slamu ali sada je postao negativac.

  • starboard
    starboard   Objavljeno: 3. travnja 2012. u 10:46

    još jedan u nizu dokaza da između ove esdepeovaca i zajedničara ne postoji nikakva značajna razlika - omanje različice postoje tek za uveseljavanje "budala privida"