Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 3° 1n
Sutra: 1° 9° 1
20. siječnja 2018.
Ima tko pisati, ali...

APSURD U RIJECI U ovu ulicu 20 dana nitko nije dostavljao poštu, jer je poštarica bila na - bolovanju

APSURD U RIJECI U ovu ulicu 20 dana nitko nije dostavljao poštu, jer je poštarica bila na - bolovanju
APSURD U RIJECI U ovu ulicu 20 dana nitko nije dostavljao poštu, jer je poštarica bila na - bolovanju
Autor:
Objavljeno: 6. siječanj 2018. u 19:50 2018-01-06T19:50:00+01:00

Iz Hrvatskih pošta stigao je odgovor da je »provjerom na terenu utvrđeno da se dostava pošiljaka na navedenom području odvija redovito i bez većih kašnjenja«, a poštarica, prema pričanjima stanara, kaže da ju je dočekala »tona« neraspoređene pošte pa sada dijeli samo hitne pošiljke

RIJEKA Nakon što je tijekom prošlogodišnjeg ljeta dio Riječana s područja Kantride, kao i dijelovi Viškova, danima bio bez dostave pošte na svoje kućne adrese, dogodilo se to sredinom prosinca prošle godine i građanima s područja Donje Vežice, točnije iz Kvaternikove ulice u Rijeci. Naime, kako nam se telefonski javio jedan građanin s tog područja (podaci poznati redakciji), građani Donje Vežice, posebice Kvaternikove ulice i dijela oko »Tete Rože«, nisu dobili nikakvu poštu još od 12. prosinca. Riječ je, navodno, o stotinjak adresa, a među njima je dio firmi. Prema njegovim riječima, problem predstavlja što je zastoj u pošti i zbog računa koji imaju svoj datum plaćanja, pa će im doći zatezne kamate.

Nema čestitki

– Posljednju poštu dobili smo 12. prosinca, dakle prije više od dvadeset dana. Tada smo zadnji puta i vidjeli poštara u našem kvartu. Ove godine nismo dobili još nikakvu poštu. Problem je što poštom stižu i računi koji imaju svoj rok plaćanja, a čim ne platite na vrijeme idu zatezne kamate. Primjerice, račun American Expressa kada platite na vrijeme dobivate nagradne bodove, koji itekako dobro dođu kada se skupe. Problem je i u tome što je na ovom području i nekoliko firmi, koje, također nisu dobile poštu – kaže naš čitatelj.

Dodaje kako je riječ o stotinjak adresa. Također, ističe, osobno je tijekom svakih božićno-novogodišnjih blagdana dobivao brojne čestitke, kako iz Hrvatske, tako i iz drugih država, skoro iz cijeloga svijeta, a ove godine na njegovu kućnu adresu nije stigla niti jedna čestitka.
– Neke sam račune uspio riješiti da ih dobivam elektronski, ali žao mi je zbog čestitki, jer ljudi ih s radošću pišu i šalju, a vi ih ne dobivate. Mislim Žda je ovo veliki problem, dosta se ljudi žali. Probali smo kontaktirati mjerodavne, ali nismo uspjeli ništa doznati. Znam da je Pošta u restrukturiranju, novom reorganizacijom smanjen je broj ljudi na terenu te im je povećan broj ulica koje pokrivaju, kao i pošiljaka koje moraju dostaviti. Međutim, da ne dobijete poštu dvadeset i više dana, to ipak nije u redu. Ne krivim poštare, oni marljivo rade svoj posao, ali očito je problem većih razmjera – kaže naš čitatelj.

Problema ipak bilo?

Iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte d.d. stigao je odgovor na novinarski upit u kojem se ističe kako je »provjerom na terenu utvrđeno da se dostava pošiljaka na navedenom području odvija redovito i bez većih kašnjenja«.

– Dostava se provjerava svakodnevno i ne bilježimo značajna odstupanja od propisane kvalitete dostave. Bez konkretnih podataka nismo u mogućnosti provjeriti slučaj korisnika koji, kako navodite, nije primio poštu od 12. prosinca. Ako ste u mogućnosti proslijediti nam kontakt podatke navedenog korisnika, kontaktirat ćemo ga te provjeriti o čemu se točno radi – piše u odgovoru koji potpisuje Krešimir Domjančić, voditelj Odjela za odnose s javnošću.
No, da je problema i »zastoja« ipak bilo, potvrđuju informacije koje smo jučer dobili od građana iz Kvaternikove ulice. Kažu da je, jučer, u petak, nakon tri tjedna pauze, pošta konačno stigla na Donju Vežicu.

– Danas je prvi dan, nakon tri tjedna, kako smo vidjeli poštara, odnosno poštaricu u našem kvartu. Gospođa je bila bolesna pa je tri tjedna provela na bolovanju. Danas je dijelila samo hitnu poštu i rekla je kako ju je povratkom na posao dočekala »tona« neraspoređene pošte te kako će joj trebati barem deset dana da je raspodijeli po adresama korisnika – kazao nam je građanin s Donje Vežice.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka