Posao "težak" više od 100 milijuna dolara

“3. maju” gradnja dva bulk-carriera za kanadskog brodara

Orjana Antešić

Osnaženjem ovog ugovora trećemajska knjiga narudžbi povećana je na osam brodova / Snimio Roni BRMALJ / NL arhiva

Osnaženjem ovog ugovora trećemajska knjiga narudžbi povećana je na osam brodova / Snimio Roni BRMALJ / NL arhiva

Veliki su izgledi da bi glavne brodske motore i za ove Kanađane radili u riječkoj tvornici »Motori i dizalice« s obzirom da je brodovlasnik, navodno, izrazio želju za Wärtsilinim motorima



RIJEKA  Knjiga narudžbi »3. maja« povećana je za dva vrijedna broda. Posao o kojem se »šuška« već nekoliko mjeseci, i službeno je potvrđen jer je jučer ugovor za njihovu gradnju stupio na snagu.


  U pitanju su brodovi za prijevoz rasutog tereta, no u ovom slučaju riječ je o složenijim novogradnjama jer se radi o takozvanim samoiskrcavajućim (self-unloading) »bulkovima«, k tome još i specifičnih dimenzija kakve uvjetuje plovidba Velikim jezerima u Sjevernoj Americi.


  Iz Uljanik grupe nisu htjeli otkriti financijske detalje, no u dobro upućenim kuloarima doznajemo da ukupna vrijednost ovog posla premašuje 100 milijuna dolara. Cijena se, navodno, kreće blizu 60 milijuna dolara po brodu.




  Posao je dogovoren s vodećom kanadskom brodarskom kompanijom koja operira na Velikim jezerima, Algoma Central Corporation. Taj je kanadski brodar ušao u program velike obnove svoje flote od tridesetak brodova, pa naši izvori u »3. maju« ukazuju na potencijale koje ova novouspostavljena suradnja sa Kanađanima moguće još »povuče« za sobom.


Veliki su izgledi da bi glavne brodske motore i za ove Kanađane radili u riječkoj tvornici »Motori i dizalice« s obzirom da je brodovlasnik, navodno, izrazio želju za Wärtsilinim motorima.


Više možete pročitati u tiskanom izdanju!