Studio Bajsić nije bio dupkom pun, ali poprilična živost na Prisavlju sugerira da se izlaganje itekako gledalo putem internog prijenosa. Je li itko od kandidata danas bliži imenovanju, teško je reći
ZAGREB – Kandidati za Ravnatelja programa HRT-a – Ilija Jandrić, Zvonimir Varošanec i Saša Runjić – predstavili su u petak svoje programe rada zaposlenicima HRT-a, ne bi li se kreativno osoblje idućeg tjedna lakše o kandidatima izjasnilo.
Studio Bajsić nije bio dupkom pun, ali poprilična živost na Prisavlju sugerira da se izlaganje itekako gledalo putem internog prijenosa. Je li itko od kandidata danas bliži imenovanju, teško je reći. Jedino što se čini izvjesnim jest da će središnji Dnevnik, pod novim Ravnateljem, ići u 19 sati a ne u tradicionalnih 19.30.
Prvi je ‘nastupio’ Ilija Jandrić. Njemu je, kako reče, kvaliteta, kadrovska i sadržajna, na prvom mjestu, a cilj vratiti povjerenje gledatelja i slušatelja i Prvi program HRT-a kao nacionalni broj jedan. Posve konkretno Jandrić bi među ostalim Dnevnik koji počinje u 19 sati i zajedno sa sportom i vremenskom prognozom traje sat vremena, prije Dnevnika hrvatsku seriju, a u shemi bi volio vidjeti i dva zabavna showa, subotom i srijedom, pri čemu je kao željeni format spomenuo The Voice. Što se Informativnog medijskog servisa tiče smatra da valja nastaviti s integracijom ali uz poštivanje različitosti medija, a što se posebnih projekta tiče ne dvoji ni kako se treba vratiti Dori i Eurosongu i pobijediti! Upitan pak zašto je 2011. godine otišao s HRT-a, kazao je kako je ponuda Al Jazeere Balkan garantirala veliko iskustvo, ali i priznao kako je odluci uvelike kumova kredit u švicarcima kojeg je morao otplaćivati.
Zvonimir Varošanec nizom je podataka ilustrirao kako situacija s HRT-om i nije tako loša, kako je HRT u vlas na tragu onog što proživljavaju svi javni servisi u Europi, pa duhovito rekao kako HRT nije dinosaur pred izumiranjem, ali jest nalik slonu koji je nespretan i izgubljen u komercijalnoj džungli. Konvergencija je, kako reče, ono najbolje što se HRT-u dogodilo unazad godinu dana i ona je glavni preduvjet opstanka, a ono što je ključno pitanje jest, smatra razlikovanje javnog od komercijalnog sadržaja. Nemoguće je, smatra Varošanec, komercijali u udarnom terminu konkurirati sapunicama, ali valja ići na emitiranje kvalitetnog javnog sadržaja i privući publiku koja sapunice ne želi gledati. Treba privući mladu publiku, biti pravovremen, zanimljiv, nepristran i relevantan. Treba utvrditi što ljudi žele, odnosno – HRT mora biti u službi svih svojih malih dioničara!