Nedjelja, 13. srpnja 2014.
Doba krvnih zrnaca

Ruža Tomašić: Domovinski rat nije gotov, a Srba je u Vladi 30 posto. Nije im baš teško

Ruža Tomašić, Foto: Vladimir Dugandzic / CROPIX
Ruža Tomašić, Foto: Vladimir Dugandzic / CROPIX
Autor: Zlatko Crnčec
Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:24

U Hrvatskoj ih je pet posto, a u Vladi 30 posto. To je znak da im nije baš tako teško. A što se tiče Stanimirovića ne znam u čemu je problem da se kaže četnik

ZAGREB Premijer Milanović žali se da su izvukli iz konteksta dio njegove rečenice o građanskom ratu, a on u mom slučaju radi točno to isto. Svatko tko je poslušao cijeli moj govor može lako zaključiti što sam ja rekla.

Ne razumijem kako su Srbi opet ugnjetavani. U Hrvatskoj ih je pet posto, a u Vladi 30 posto. To je znak da im nije baš tako teško. A što se tiče Stanimirovića ne znam u čemu je problem da se kaže četnik. Još malo i za Šešelja se neće smjeti reći da je četnik.

Uostalom u utorak će na mojoj konferenciji za novinare biti ljudi koji imaju dokumente i svjedoke o tome što je Stanimirović radio nakon pada Vukovara u studenom 1991. godine. I nije istina da moje izjave imaju bilo kakve veze s događajima u Kistanju. Takve se stvari događaju zbog toga jer Domovinski rat još uvijek nije završio sve dok se svi nestali ne pronađu i ne plati ratna šteta.

I sve dok u policiji rade ljudi koji su sudjelovali u oružanoj pobuni od kojih neki čak i ne žive u Hrvatskoj nego u Srbiji i svaki dan dolazeći na posao prelaze granicu, komentirala je za Novi list Ruža Tomašić.

Komentari

153
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • Đorđe Patković
    Đorđe Patković   Objavljeno: 22. ožujka 2013. u 22:25

    kako je užasavajuće kad sa leđa vidiš djevojačku frizuru a ono se okrene babuskara

  • spalding
    spalding   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 11:04

    A ona samo policajka...

    Davno je to shvatio Vatroslav Jagić i povjerio Franji Račkome: „Čim tko manje uči i zna, time je bjesniji Hrvat ili Srbin“ (godine 1890)

  • Pancho Pancho
    Pancho Pancho   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 22:11

    Popkorn,nije Tito kao tvoj Ante dao Dalmaciju,otoke,Zadar,Split,itd talijanima,nego je Hrvatsku lijepo zaokružio
    dok su veliki domoljubi arlaukali po bijelom svijetu,sad su se vratili pa se opet kuha vruča juha kojom će se
    nečija dijeca opet opeći.Koliko znam Tito je došao i do Trsta,a Zagreb glavni grad NDH nije branila ni jedna
    domoljubna puška,nego sveopća bježanija.

  • Pancho Pancho
    Pancho Pancho   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 22:03

    Ruža bi opet ratovala, samo ne znam čija djeca će nositi puške,njezina ili opet naša.

  • dAmA
    dAmA   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 17:44

    U mom dućanu radi jedna srpkinja, a to znači da ih ima 50% od ukupnog broja zaposlenih, a u mom selu ih ima jedva 2-3%. I kako sad? Jel to normalno? Ljudi pomagajte UPOOOOMOOOOOĆĆĆĆĆ

  • generalić
    generalić   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 15:57

    TONI_T - baš tako. Polako snajka obustavi napad, vrati se lepo na svoj truli zapad...Ruuuuža, moja Ružica nastoji trogloditskom retorikom zasjesti u dobro plaćenu fotelju u Bruxellesu, a nas ostaviti da se koljemo....

  • asdfgh
    asdfgh   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 15:56

    Hrabra Ružo hrvatska ...onako kako si se obračunala sa narkodilerima u svom mijestu,obračunaj se i s ovim recidivima komunizma i četništva.

    •  cvik
      cvik   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 20:36

      rascvijetao si se ko pupoljak ali ni približno ko kad me suljo i meho rascvijetaju i opale u guzu. dobro bi ti došlo jedno kvalitetno skijanje a meni psihijatrijsko liječenje. iskreno sumnjam u uspjeh izlječenja ali partijski drugari me redovito jebu pa to možda i pomogne,zna to moja ljubav marijan.

    • cvik
      cvik   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 17:45

      rascvijetao si se ko pupoljak. dobro bi ti došlo jedno kvalitetno psihijatrijsko liječenje. iskreno sumnjam u uspjeh izlječenja.

  • toni_t
    toni_t   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 14:39

    Ruzo,
    ni oni iz 2. svjetskog pa cak ni 1. svjetskog nisu svi pronadjeni pa su ti ratovi davno zavrsili za svih osim za desnicare u HR.
    Molim te nam napravi svima uslugu i vrati se u Kanadu te pusti nas da zivimo u miru i probamo rijesiti egzistencijalne probleme i nezaposlenost.
    Hvala.

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 17:01

      Pametno svi , Hrvati u Kanadu , Ameriku , Australiju i širom Europe , a Srbi u Hrvatsku . Titov plan koji je poprilično uspio .

    • stanoje
      stanoje   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 15:49

      nezaposleni i s egzistencijalnim problemima ja bi ti savjetovao da se uvatis posla pa ces rijesiti oba problema.

  • stanoje
    stanoje   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 14:06

    Casper Ignjatic

    " Ruzice ruzo, kanadska pendrekuso, sta rece, da je 5% Srba u Hrvatskoj. Prije rata ih je bilo 25% i dok se svi ne vrate svojim kucama mira nece biti. A sad ti razmisljaj kako da zbrines toliki narod. Zaplasit ih neces da su gosti u sopstvenom domu!!"

    Pa sta su bolan odlazili da se sad vracaju. Samo dzaba put radili. Kad se sledeci put magla razidje ima da ih bidne samo 1 procenat.

    Kad Hrvatska jednom udje u EU nemoj misliti da cete biti zasticenije nego ste sada. Zlovenci su bili u EU kad su otpisali desetine tisuca svojih 'gostiju', rjesavali cigane i bilateralna pitanja koristili za teritorijalne i novcane ucjene. Mislim da kad udjemo u EU da ce se stvoriti pogodnije okolnosti da se kmercekima iz zlocinackih titinih vremena malo stisnu jajca.

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 17:05

      stanoje , ako već moraju živjet bilo bi barem fer da onda ne pljuju po Hrvatskojj i Hrvatima , kad već žive na Hrvatskoj grbači .

    • stanoje
      stanoje   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 15:46

      Pa sta ako sam janjicar, pa i oni moraju ziviti. Nisam ti ja bolan kriv da nisam peder pa da imam pravo izrazavati svoje uverenje bez da me se proziva.

    • M.Trošelj
      M.Trošelj   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 14:23

      Stanoje, "janjičaru".

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 12:45

    Poštujem i uvažavam i prijateljujem sa solidnim brojem rodom Srba u nas. I zbog njih neću naglas reć da ste svi vi koji se u zadnjih par dana osokoljeni medijskom pripremom naših "hrvatskih" medija podosta budalasti. Jer se dajete naljepit na nečiju igru u koju će se - tradicionalno - Srbi u Hrvatskoj ponovo naljepit i nepromišljeno dignuti glas. I - također, tradicionalno - izjesti govno za račun što svojih, a što i kojih drugih vođa i voždova. Koji se svemu ovome debelo u sebi smiju, jer vam već drugi put prodaju istu priču o ugroženosti od krvožednih ustaša i fašista, slučajno Hrvata.

    Pametnim i vrijednim ljudima podjele ne trebaju. Njih zazivaju zgubidani koji drugačije i ne mogu egzistirat, jer bi ih njihova osrednjost sama pojela i progutala. Osobno, uzdam se u sve dobronaljerne građane bilo koje vjeroispovjesti i roda ove nesretne države da neće nasjest na priče koje se valjaju zadnjih dana. Jer oni kojima sve ovo odgovara to samo i čekaju, po onoj Zavadi i vladaj ...

    U toem - očito je - ozbiljno sudjeluje i sam tzv. premijer. Ma koliko on bio za mene tek blefer jak samo na već potrošenim jezičnim floskulama retorike uvjerljive samo njemu sličnim, ipak najvjerojatnije nije toliko šupalj da sve to ne radi slučajno. Dans je on - nažalost - umejsto smirivajućeg i državnički vodećeg faktora, najveći faktor nestabilnosti ove nesretne države. Važnija mu je sudbina njegovih partijskih i kolaicijskih drugova, nego sudbina nas koji ga nažalost imamo za lošeg vođu.

    Nema nam druge nego dočekat da u svom tom svojem ludilu dođe do granice kad će ga netko - kao štoje i Sanadera nedovano - jednostavno primorat da konačno ode i prepusti mjesto nekom tko će taj posao - ako ne ništa - barem radit odgovornije i poniznije. Ja se na to mogu okladit, no, kakva je to uopće oklada kad se kladiš u sigurne stvari ...

    Inače, mogu se okladit da će tzv. premijer biti "odstreljen" (politički, naravno, jer nam u tradiciji srećom drugo i nije) kad ga isti ovi novinari i kolumnisti koji su mu se uvlačili do balčaka počnu prozivat i pljuvat. No, ni ovo ne može biti predmet oklade, jer je stvar sigurna da ne može biti sigurnija ...

    To je čak i tradicionalno nevješt HDZ shvatio. I zato Milanoviću uopće ne odmaže - barem ne naglas - sve dok on sam to čini bolje od ikog ...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 22. ožujka 2013. u 20:26

      Mogu ti samo reć' koji nisu prdnuli u čabar, odgovore na svoja pitanja moraš potražit sam ...

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 10:43

      Otadžbinko, kao pizda si se okarakterezirao svojim pisanijama. Ali, u koju ti to mene skupinu stavljaš i zašto? Koji su to "vi" prdnuli u čabar i koje su to budale bile i ostale?

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 23:17

      Ajd Sofronije ne seri. prdnuli ste u čabar i sad jedino možete arlaukati. I podsjetiti nas kolike ste budale bile i ostale (prije svega što ste se dali starteški nategnut od vaših vlastitih voždova), i tek kolike ste budale sad jer vam u glavi opet proključalo zazivajući da dignete paru istim onima koji su vas već jednom naučili i pameti i redu. Ne bi volio, ali kao da zazivate još ...

      A po čemu sam to pizda? Samo zato jer si ti to rekao?

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 22:27

      Naravno. Otadžbinko, znam da si se prepoznao u onome "Otadžbinko, ti si kukavna pizda". To je zato jer si kukavna pizda. Sam si si kriv. Izgleda da je kamenjar pao na tebe. A mogla je to biti čipkasta rukavica.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 16:27

      Svaka vam je na mjestu ...

      Sofronije, ako si se prepoznao u onom - srećom - manjem dijelu budalaste nam istočne braće, tko ti je kriv. Jojo, ispadoh iz kamenjara od kojeg je sazidano zapadno krilo Bijele kuće i dio postolja Kipa slobode, i to iz kamenoloma koji je i mojoj noni - koja je prije stotinu godina nosila čipkaste rukavice i kapelin nedjeljom na misi - dijelom pripadao (dok ga crvena banda nije otela) ...

      U to ime i sličica naše zavjetne crkvice Sv. Josipa, sveca koji se slavi upravo na današnji dan. Inače, odlukom Hrvatskog sabora iz 1687. godine i zaštitnikom hrvatskoga naroda, ako treba i poneke narodnosti, koja je svojom voljom na najboljem putu da se sama ne sačuva na ovim prostorima ...

      http://www.patriot.com.hr/foto/SvJosip.JPG

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:37

      Koja jeftinjava. Zbog prijatelja koje uvažavam neću reći da ste budalasti. Zbog hrvatske uljudbe neću reći da su oni koji nisu Hrvati gosti. Ili oni koji nisu zadovoljni. Zbog srpskih prijatelja kojih imam više no ova vlada neću reći da s Jovanovićevih zuba spremnih na klanje curi krv. Neću reći da je nemoguće da Srbin bude ministar u Hrvatskoj. Radi sportskog štimunga nećemo pred svima tući bogomoljce. Radi današnjeg vremena neću odstijeliti premijera, makar ni s navodnicima i zagradama. Vezano za činjenicu da živimo u bezgrešno(j začetoj) zemlji o svemu tome treba biti kuco. Otadžbinko, ti si kukavna pizda.

    • Joja Kozarac
      Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:32

      Iz kog si kamenjara ti ispao?

  • Joja Kozarac
    Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 11:36

    SMRT FASIZMU I USTASTVU,SLOBODA NARODU !

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 23:19

      jedino na što sad mogu pomislit je lakovjerni narod koji je već jednom - nažalost - bježao, povjerovavši svojim voždovima ...

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:41

      Otadžbinko, misli na narod bez nacionalnog predznaka. Sloboda je univerzalna. Bog i Hrvati.

    • Joja Kozarac
      Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:31

      Mali ne seri bez veze !

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 12:27

      Misliš li na slobodu ili kakvog novijeg Slobodana ...? I kojem to narodu, većinskom ili nebeskom?

  • M.Trošelj
    M.Trošelj   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:58

    Toliko je luda za Hrvatskom da bi se najrađe preselila u Bruxelles.
    Velika je šteta što je svraćala u Hrvatsku.
    Šteta, za sve nas.

    • Pancho Pancho
      Pancho Pancho   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 22:16

      Pa svi takvi za svaki slučaj imaju i dvojna državljanstva i putovnice,pa mogu kuhati, a kad zagusti doviđenja,ima naše djece dosta koja ostaju skupa sa nama da opet kusju kašu.

  • cvik
    cvik   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:38

    uvjeren sam da je ova baba koja ne zna na hrvatski složit poštenu rečenicu (ne govori nego mumlja) velika vjernica koja drži do svega božjega. E upravo su takvi velikim dijelom najveći mrzitelji svih onih koji ne pripadaju njihovoj naciji. Dokazano već bezbroj puta. Valjda misle da će odlaskom u crkvu saprat sve grijehe. DVOLIČNJACI.

    •  cvik
      cvik   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 20:33

      ozbiljno uvjeren sam da je ova baba koja zna na hrvatski složit poštenu rečenicu (ne govori nego mumlja manje od mene) velika vjernica koja drži do svega božjega kao ja do mog partijskoga. E upravo su takvi velikim dijelom najveći mrzitelji svih onih koji ne pripadaju njihovoj naciji i nas srbe kad pušimo suljama i mujama kite. Dokazano već bezbroj puta u usta mi uleti kita kruta. Valjda misle da će odlaskom u crkvu saprat sve grijehe gledajući naše partijske pederluke i dudanja. DVOLIČNJACI.

    • mossudimaquina
      mossudimaquina   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 5:35

      cvice, dokle ti hrvatska kara bude cvrsto i duboko u tim tvojim novokomunjarskim partijaskim pederskim ustascima, trebao bi se vise usredotakat na pusenje, a manje na sranje kroz ista. sada mars u misju rupu, nakon sto po gradu jezikom opet izlastis sve javne nuznike. hmm, sto je lijepo zivjet preko atlantika, a joste ljepse ce bit doc za izbore u hrvatsku i ispunit svoju gradjansku duznost.

  • mrgud9
    mrgud9   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:31

    Ruzo nasa ruzice....cuvala si oca domovine Tudman dok se stanimirovic sepurio sa koljacem arkanom postoje video zapisi i slao ljude na ovcaru..to je idol Milanceta sramota za drzavu..

  • Casper Ignjatic
    Casper Ignjatic   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:24

    Ruzice ruzo, kanadska pendrekuso, sta rece, da je 5% Srba u Hrvatskoj. Prije rata ih je bilo 25% i dok se svi ne vrate svojim kucama mira nece biti. A sad ti razmisljaj kako da zbrines toliki narod. Zaplasit ih neces da su gosti u sopstvenom domu!!

    • mossudimaquina
      mossudimaquina   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 5:30

      casperu ignjaticu, ma da se je mene pitalo, pustio bih samo onu postenu sprsku i vlasku starcad, koja zapravo i nije bila kriva. dakako, bilo je i cetnicke starcadi joste iz drugoga svjetskoga rata, ali vecina ipak nije bila bas protuhrvatski nastrojena. u dalmatinskom dijelu najvise je bilo pravoslavnih vlaha, a tek onda srba. stoj gdje jesi i ne posmiljaj se vracat u hrvatsku s poganim velikosprskim ili cetnickim mislima, inace odmah saljemo bugare da vas konacno zaokruze u svoje torove, na sto vec dugo strpljivo cekaju.

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:44

      Džizus, otadžbinko .... Srbi, kuš i glavu dole. I deponirajte radio-aparate.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 10:05

      Bilo ih je duplo manje, samo su bili dobro "raspoređeni" ... Mira u Hrvatskoj ima, biće ga i više ... sa i bez onog minornog dijela problematičnih Srba ...

      Žao mi je da naši sugrađani srpskog roda ne osuđuju svu ovu brzopoteznu manipulaciju sa Srbima u nas, najvjerojatnije dogovorenu izvan Dinamovih svlačionica ili ureda. Zar jednom već nisu izvukli pouku? Netko ponovo zavađuje ovaj narod, za nečiji račun. Već viđeno ...

  • Hrvatski Navijači
    Hrvatski Navijači   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:55

    Hiće li to doći vrijeme da nećeš moći reći da si HRVAT, da ne bi nekoga uvrijedio????

    • moje.misljenje
      moje.misljenje   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:28

      E i mene to zanima. U ovoj državi se može reći da si Srbin, ali ne i da si Hrvat. Baš žalosno! Ako ističeš pripadnost narodu, a slučajno si i Hrvat onda te premijer okarakterizira kao crnokošuljaša, a ako si Srbin i ističeš pripadnost svojem narodu onda si ugnjetavana manjina. Što zaključiti? Hrvati bježite van jer vam ovdje nema kruha, dok niste manjina ili niste Milanovićev istomišljenik

  • GORAN
    GORAN   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:53

    Svatko normalan zna tko je što bio Stanimirović,kome to nije jasno il je Srbin il budala..

  • Pegaz
    Pegaz   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:25

    'Ajde, Ruzo Ruzice, otpili vise s tom svojom minornom strancicom, odi lijepo euroskepticno u EU parlament i zacepi gubicu vise...
    Ocito ni kao kanadska pandurka nisi bas valjala, kad si se vratila u ovaj glib u pokusajima da ostvaris "karijeru".

    • Pancho Pancho
      Pancho Pancho   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 22:18

      Valjda je i mirovinu tamo zaslužila ???????????????

  • claude
    claude   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 7:59

    Daleko najveće zločine su počinili komunisti. To se više ne može prikriti ni na koji način. Materijalni dokazi komunističkih zločina su tako očiti da ih samo maloumni mogu ignorirati. U lustracijskom procesu potrebno je objaviti podatke o djelovanju svih koji su bili dio komunističkog sistema pa neka se vidi javno tko je što radio. Oni koji nisu uprljali ruke nemaju se razloga bojati, niti sramiti bilo čega. Proces uključuje i one koji su sudjelovali u vlasti od osnutka Republike Hrvatske, dakle i Manolića i Boljkovca i sve ostale.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 10:06

      I preko deset tisuća raznoraznih ubijenih Hrvata se također ne bi složiili ...

    • nightlooser
      nightlooser   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:05

      valjda claude zna bolje ...
      a "oni koji nisu uprljali ruke nemaju se razloga bojati" ?? gospićki i osječki Srbi se nebi složili s tim , bojim se ... a bilo je tu i raznoraznih Levara, obitelji Zec itd...

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:38

      @claude

      daleko najveci zlocinici i istrebljivaci na ovim prostorima su bile Ustashe. Imas dokaz o tome u knjizi hrvatskog demografa Zerjavica, koju svatko moze vidjet na netu. Ustashe su istrebile 80-90% Zidova i Roma, skupa s njihovom djecom. Ustashe su pobile svakog shestog Srba, sto je nakon Zidova i Roma najveca smrtnost u cijeloj Evropi, Zerjavic navodi da su ustashe i njihovi naci-fashisticki savjeznici takodjer pobili i daleko najvise Hrvata, daleko vise no Milosevic

      A Zerjaviceve procjene ustashkih istrebljenja su daleko manje od nacistickih generala, poput Von Horstenau-a i nacistickog generala hrvatskog porijekla, Lothara Rendulica, te SS-ovca Ernst Fritza - svi ti daju procjene o direktnim ustashkim istrebljenjima od 250.000 do 600.000 ljudi. Svi ti okorjeli Nacisti su pisali sa zgrazanjem o ustahskim zvijerstvima (knjigu Von Horstenau-a takodjer moze vidjet svatko na netu - u njoj opisuje svoj ocevid ustashkog istrebljenja djece u Jasenovcu)

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:38

      @claude

      daleko najveci zlocinici i istrebljivaci na ovim prostorima su bile Ustashe. Imas dokaz o tome u knjizi hrvatskog demografa Zerjavica, koju svatko moze vidjet na netu. Ustashe su istrebile 80-90% Zidova i Roma, skupa s njihovom djecom. Ustashe su pobile svakog shestog Srba, sto je nakon Zidova i Roma najveca smrtnost u cijeloj Evropi, Zerjavic navodi da su ustashe i njihovi naci-fashisticki savjeznici takodjer pobili i daleko najvise Hrvata, daleko vise no Milosevic

      A Zerjaviceve procjene ustashkih istrebljenja su daleko manje od nacistickih generala, poput Von Horstenau-a i nacistickog generala hrvatskog porijekla, Lothara Rendulica, te SS-ovca Ernst Fritza - svi ti daju procjene o direktnim ustashkim istrebljenjima od 250.000 do 600.000 ljudi. Svi ti okorjeli Nacisti su pisali sa zgrazanjem o ustahskim zvijerstvima (knjigu Von Horstenau-a takodjer moze vidjet svatko na netu - u njoj opisuje svoj ocevid ustashkog istrebljenja djece u Jasenovcu)

  • jadnamubaba
    jadnamubaba   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 7:30

    MRZI BABO MRZI. SIJAJ SJEME ZLA, NAGOVARAJ NAROD DA MRZI, DA NE VOLI, DA PONOSAN BUDE NA MRŽNJI. PALI BAKLJU MRŽNJE POD IZGOVOROM PATRIOTIZMA, NACIONALIZMA JER ĆE NAM SIGURNO BITI BOLJE. HUŠKAJ BABO SAV OVAJ JADAN NAROD I LJUBI ZASTAVU TVOJU I MOJU. NISI VEĆA HRVATICA AKO MRZIŠ SRBE I AKO SI U HSP-u. NAPRAVI NEŠTO KONKRETNO ZA ZAJEDNICU PA DA OPRAVDAŠ SVOJE POSTOJANJE. TO BI BILO MALO TEŽE JELI TAKO? HRANIŠ SE MRŽNJOM I ŠIRENJEM ZLA SVOJIM OTROVNIM JEZIKOM I KOKODAKANJEM U PRAZNO. TKO JE VEĆI HRVAT ILI TKO JE SRBIN - DAJTE PREKINITE VEĆ JEDNOM JER MI IDETE NA ŽIVCE SA BOLESNIM MOZGOVIMA IZAPRANIM GOVORIMA MRŽNJE. HRVATSKA JE DOMOVINA SVIH KOJI ČASNO ŽIVE U NJOJ - NE ZABORAVI BABO!

    • Sofronije
      Sofronije   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 13:56

      Hrvatska je domovina svih njenih državljana, pa tako i ojnih koji se smatraju (nema serijskog broja ni proizvođačeve deklaracije) Hrvatima, Srbima, Marsovcima, nacionalno neopterećenima/neopredijeljenima ....

    • vlavuk
      vlavuk   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:06

      hrvatska je domovina hrvatskog naroda i svih ostalih koji u njoj žive.ima li tu što sporno

  • Zina Ciceklic
    Zina Ciceklic   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 6:15

    Ne, moraš uvijati Ružo, zapjevaj: Sveti Ante ajmo u ustaše - da vratimo, što je bilo naše.

  • mossudimaquina
    mossudimaquina   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 5:03

    nego, vidim kako neki trofazni pederi ovdje sire lazi o dr. starcevicu. u stvarnosti, on ne samo da je bio hrvat po rodjenju i po dubokome uvjerenju ter vjeri, vec je i njegova vlaska licka mati s pravoslavlja presla na katolicanstvo. dr.starcevic nikada nije pisao srpski, dapace, pisao je bas ovako, '...Mi žali bože znamo da se neznanstvo više manje derži sve diece Adamove, ali nismo ni sanjali, da ima tako pametnih glavah, koje bi mislile da Hèrvati pišu ali da namieravaju pisati kojime drugim jezikom izvan materinskoga hèrvatskoga jezika. (...) I zbilja, koje li je taj jezik serbski? Je li možda onaj, koi se nalazi u nekolika stara kirilska rukopisa? Neka bude čiji mu drago, hèrvatski nije. Je li onaj, kojima je tiskana - ako se ne varamo - pèrva kirilska necèrkvena knjiga oko polovice prošloga 18. vieka - tj. kojime je pisan prevod stematografie ilirske od našega Vitezovića? - I onaj od naše hèrvatske strane neka nosi s božjim blagoslovom kogod hoće. Je li to onaj jezik, kojime je pisao n.p. Raić i još nekolika kirilovca; kojime je u kirilici izašao naš Gundulić? Mi ni taj jezik ne priznajemo za jezik hèrvatski, neka si ga posvoji, kome se hoće. (...) Narod hèrvatski ima starie spomenike u svome jeziku nego li ijedan njegov slavjanski brat; hèrvatski jezik proslaviše stotine pisacah u ono doba, kad zapadni narodi, danas najizobraženiji, jedva da su znali otče naš u svome jeziku izbrojiti, narod hèrvatski ima u svome jeziku klasičnost od onog vremena, kad su drugdie izlazili n.p. "triumbfwagen-i des Antimonii", i slične stvari; klasičnost, koja se s talianskom svoga vremena natieče, a za druge takmace u Europi ne zna; klasičnost, koja je trajala do padnutja republike dubrovačke i mletačke. (...) Neka se ne boji pisac članka u "srbskome dnevniku" da Hèrvati traže jezik, u kome bi pisali; oni su ga već odavno našli u stotinam knjigah i milionim dušah. Hèrvati imaju tri nariečja: štokavsko, kajkavsko i čakavsko, i svako je izobraženie nego li ono, koga neki "srbskim" zovu. Hèrvatu, koi se je tuđinstvom pokvario, treba se naučiti svoj jezik, a ima odkuda. Mi o tome danas i radimo i ne želimo ni jedno od ona tri nariečja posve zabaciti.' dakle, nije pisao ni govorio 'serbski', odnosno kako bi bugari rekli, 'srabski', pace bjelorusi, 'serbskaj', ili rusi, 'serbskij', itd.

    •  cvik
      cvik   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 20:29

      ozbiljno da li ima išta ljepše nego mom malom piši dignuti živac (ajde barem mu se nešto diže) i da vidim u ogledalu kako se jedva diže zato i primam uvijek u guzu. I šta je najvažnije uredno to uspijevam svaki dan a i dobijem za ćevap više nego šta me partija plaća.
      a sad opet red EYUnije, cigića , prkna, pušenja i ostalih bljezgarija mog maloga piše dok mi komšija mišo u guzu kidiše. očigledno mu je moj mali pišo svakodnevno na pameti (vjerojatno me i zato guzi) i sanjam kada ću ga primiti još dublje u sebe. jesi li već spremio kofere za pride u splitu da me duboko naguziš na svoju veliku kitu kao moji drugari iz partije SamoDeriPea,pusa?

    • cvik
      cvik   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 11:25

      da li ima išta ljepše nego malom piši dignuti živac (ajde barem mu se nešto diže). I šta je najvažnije uredno to uspijevam svaki dan.
      a sad opet red EYUnije, cigića , prkna, pušenja i ostalih bljezgarija maloga piše. očigledno mu je pišo svakodnevno na pameti i sanja kada će ga primiti u sebe. jesi li već spremio kofere za pride u splitu?

    • mossudimaquina
      mossudimaquina   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 5:25

      cvice, pa dobro pederska balkanska partijska novokomunjarska podrepaska pizidice, umjesto da ovdje nudis svoje pedersko prkno svakomu koji bi bio toliko ocajan, eda prasne u nj, reci ti nama ima li sto hranjivih govana na ovom tvom jeziku, nakon ura i ura provedenih u lastenju javnih WC-a i prkana tvojih partijskih nadlezninka, ha?! nego, ne vidim da si tim tvojim 'googlom i translejtom' preveo ono sto sam ti jucer pustio, a rekao sam, eda cu ti hebat sve zivo u mrtvo, onako dokolno i opusteno, uoliko ne budes. dakle, gdje je taj prijevod, budalasta balkanska trofazna punjetoprana pederska pusikaro?! eto, u mene joste nije ni ponoc, a ti ce opet plakat i kukumakat, po dobroj staroj navadi.

    • mossudimaquina
      mossudimaquina   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 5:16

      tsm, daj ne budali, bugari ga prisvajaju ko svoje staro zensko ime, makedonci isto, a onda su tu i crnogorci, ima i slovenaca. dakako, drugi slavenski narodi imaju ga isto, ali u drugom znacenju. 'milena' je izvorno cesko ime, i ko takovo je i zabiljezeno u najstarijim zapisima. ili pak poljsko 'milos' prvi put u poljskoj zapisano/zavedeno 1136., docim srbi na balkanu nisu joste znali ni pisat. u hrvatskoj su vlasi najcesce pravoslavci, a ima ih i katolika ter grkokatolika. starcevic nigda nije tvrdi da su svi narodi od trigalva do demir kapije hrvati. te svoje srpske lazi prodaj dodiku, popovcu ili stanimirovicu, a mozes i ovom nategnutom balkanskom partijskom pedercicu 'cviku'.

    • cvik
      cvik   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:55

      mali pišo u guzicu mi unišo.
      stvarno je ovaj pišo-mali pišo svjetski čovjek. eto, barata i sa starohrvatskim jezikom. Inteligencija ti je to velika, samo je šteata da vrijeme provodi u kakvoj stražarskoj kućici. Sva sreća da je sva ta inteligencija sadržana na googlu i na translejtu. To je njegov max.domet i dalje ne ide ( osim EYUnije, cigića, pušenja i ostalih gluparija maloga piše)

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 6:42

      Starceviceva majka je iz pravoslavne obitelji, po imenu Milica. Guglaj si Milicu - to je slavensko, pogotovo Srpsko ime, nije vlasko. Danas u Srbiji ima miljun Milica, A na stranicama nekih od tih HSP-a ces vidjet da su Starcevica vrijedjali u skoli da je Srbin, a ne da je Vlah

      Sem toga je Starcevic pisao da su svi Hrvati od Triglava do Soluna. Znaci po Starcevicu Srbi su Hrvati. Znaci Tomasicka bi iz vlade izbacivala Srbe, koji su prema Starcevicu Hrvati.

      Nema veceg kretenizma no balkanskog kretenizma

  • brko1
    brko1   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 4:58

    Il' si čovjek il' si drek, trećeg nema.

  • mossudimaquina
    mossudimaquina   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 4:34

    valjda je ruza u tih 30% ubrojila i predraga matica, premda se polutan gdjeikada voli izdavat za hrvata, ali krv nije voda.

  • Dean.Voris
    Dean.Voris   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 3:10

    Baba se proslavila kada je po Korculi lovila dilera Cvika. Mogli bi o tome knjigu napisat.
    Ovakve spodobe su opasne isto koliko su glupi oni koji joj daju za pravo. Dakle, nije bezopasna.
    Stanimirovicu ove izjave daju na tezini. Mislim da jedva ceka da ga netko ovog kalibra napadne pa da opet moze ispasti zrtva netolerancije.
    Ruza Tomasic je zena koja je bila u osiguranju Tudmana i Mesica. Bravo. Bila je i pandurka u Kanadi. Super.
    I sto sad? Zbog toga novinari i Milanovic diskutiraju njene izjave?! Uskoro ce se i Mamic prikljuciti raspravi pa cemo imati pravi think tank iz Monty Pythona.
    Stanimirovic nam je podsjetnik na to kolike smo *izde da ga vec odavno nismo poslali gdje mu je mjesto. Cetnici nam paradiraju po visokim funkcijama a Tomasicke nam dijele pamet. Hrvatska za 21.stoljece.

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 1:46

    kad Tomsicka vec prebrojava krvna zrnca, neki ih prebroji i svom Ante Starcevicu. jer "otac hrvaske nacije" je polu-Srbin po mati pravoslavki, koje je pisao ekavskom stokavicom, to jest pisao je na srpskom. Cak sam procitao ne sajtu od jednog od tih bezbroj HSP-a, da su Starcevica u Karlovackoj gimnaziji vrijedjali ko Srbina

    Prema tome u sljedecem ratu, moze Tomasicka iskopa i Starcevica, pa ga posalje put Srbije

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 1:46

    kad Tomsicka vec prebrojava krvna zrnca, neki ih prebroji i svom Ante Starcevicu. jer "otac hrvaske nacije" je polu-Srbin po mati pravoslavki, koje je pisao ekavskom stokavicom, to jest pisao je na srpskom. Cak sam procitao ne sajtu od jednog od tih bezbroj HSP-a, da su Starcevica u Karlovackoj gimnaziji vrijedjali ko Srbina

    Prema tome u sljedecem ratu, moze Tomasicka iskopa i Starcevica, pa ga posalje put Srbije

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 1:46

    kad Tomsicka vec prebrojava krvna zrnca, neki ih prebroji i svom Ante Starcevicu. jer "otac hrvaske nacije" je polu-Srbin po mati pravoslavki, koje je pisao ekavskom stokavicom, to jest pisao je na srpskom. Cak sam procitao ne sajtu od jednog od tih bezbroj HSP-a, da su Starcevica u Karlovackoj gimnaziji vrijedjali ko Srbina

    Prema tome u sljedecem ratu, moze Tomasicka iskopa i Starcevica, pa ga posalje put Srbije

  • Hrvatin
    Hrvatin   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 0:33

    Bravo! nego, koja normalna i uspjesna drzava bi si dopustila ono sta si dopusta hrvatska, sve srbe nazad u srbiju, pa kad su tako ponosni na svoje srpstvo zasto ne idu zivjet onda u srbiju????

    • Joja Kozarac
      Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 11:08

      Sve Hrvate treba vratiti iz Njemacke u njihove pripizdine i kamenjare,kao i tebe u usranu BiH zajedno sa Ruzom !

  • gospodin Cvetko
    gospodin Cvetko   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 23:58

    hm hm hm ... a nema druge nego ponovo u boj ... kad na svome nisi svoj ... Domovinski rat nije gotov
    i sve dok ima budaletina nikad ni neće ... a red je da se poštuju stari običaji i stoga presuda od naše
    aginice Ruže prema našem Jovi ima da kreće ... jer na pravni način ustaše četnici i balije ... nikad neće
    ostvarit čiste etničke avlije ... eto svi će reći kako je Cvetko bezobrazan i neotesani prasac ... al samo da
    još da dodam ... da na ulazu u sabornicu ... obavezno treba da bude sa šmrkom neki debeli vatrogasac
    a što će da radi ? pa da usijane glave hladi ... počev od našeg premijera ministara i Maminja proletera
    na sve strane uzavrele strasti ... a i puku je pun ( .....) od ovakve vlasti ... osim Pape i našeg Vrdoljaka
    nitko se više tu ni Bogu ne moli ... a zadnja je vijest da su se sa bezbol palicama potukli u nekoj školi
    1990 posađeno sjeme zla i dalje daje rezultate ... stoga poslušajte generala Gotovinu ako boga znate

    • Trojan
      Trojan   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 4:23

      Gospodin Cvetko, pa vi ste genijalan. Puno me je obradovao vas poetski komentar. Dajte nam jos!! Zivio!

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:42

    dobro, da se kaze cetniku cetnik, i da se kaze da je Tomisicka ustasha. Svi Srbi su cetnici, svi Hrvati ustashe. Svi Srbi su kolektivno odgovorni za 90-te, ko sto su svi Hrvati kolektivno odgovorni za Jasnovac I tako balkanski bezkonacno u krug, dok se 70% mladih zeli izselit iz Hrvatske, ko i slican broj mladih iz Srbije.

    Za razliku od tih balkanskih kretenizma, Francuska i Njemacka su najbolji prijatelji, i zive normalno, kod njih se 70% mladih ne zeli izselit. To su ista Njemacka i Francuska koje su tokom 75 godina do 1945. godine vodile 3 rata, s miljunima pobijenih, cijele drzave agresorksi okupirane, nastrasniji zlocini pocinjeni, citavi gradovi sravnjeni sa zemljom - 90-te su bile macji kasalj u poredjenju s tim

    No 12 godina nakon najkrvavijeg rata, Njemacka i Francuska su odlucile okrenut novi list, i skupa stvorile EU. Zato su Njemacka i Francuska Evropa, o ovo ce vjecno bit Balkan

    • Patriot.
      Patriot.   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 0:05

      tsm, ja se tebi cudim da raspraljas s ovim debilom bez tockice,kopira moj nick i zajebava sugovornike,tamo gdje ne vidis Patriota bez tocke,ne trosi vrijeme na odgovaranje manijaku!

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 23:47

      Patriot - ajde ne pricaj gluposti, U Mostaru bosnjacka i hrvatska djeca pohadjaju segregirane skole, Neretva u Mostaru mu dodje ko berlinski zid, proslog mjeseca Hrvati bombom usrijed Mostara raznijeli spomenik bosnjackim braniteljima, itd. Sve su to iste balkanske mrznje

      Ajde da, ko u Vukovaru, sad Bosnjacki branitelji paradiraju u vojnim odorama po cijelom Mostaru, i da oni odlucuju koja prava zasluzuju tamosnji Hrvati

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 23:30

      Koliko primjećujem, Srbi su sa svima u susjedstvu u zavadi, puno više nego Hrvati. Također, ratna retorika u cijelosti redovito dolazi iz beograda, ne iz Zagreba ... pa ti sad trkelji o Njemačkoj i Francuskoj ...

  • djemi
    djemi   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:34

    Svima koji se čude uspješnosti Srba nekad i sad poručujem da je praunuk pjesnika Petra Preradovića, profesor povijesti u Austriji, napisao knjigu o Krajišnicima i u njoj piše da je svaki Krajišnik kojeg smo mi danas skloni zamisliti kao neku prostu vojničinu morao biti pismen!! I to još od 16. stoljeća! Prema tome muški preci ovih naših ministara Srba pismeni su već 15 - 20 generacija.

    • Joja Kozarac
      Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 11:09

      Djeco mir !

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 9:08

      Onaj koji zna da i ti i ovaj popederčeni pizdun s točkicom dolazite s istog računala.

    • Asfaltino
      Asfaltino   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:29

      Kol'ko tih patriota ima? Koji je pravi mister Čop, Hrvoje Čop?

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 2:53

      Ja sam čuo da je bio pedofil ,,,

    • Patriot.
      Patriot.   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 0:10

      Moj caca je bio pederolog jos u drugom svijetskom ratu kad za pedere nisu niti znali !

  • kinsirok
    kinsirok   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:26

    "A što se tiče Stanimirovića ne znam u čemu je problem da se kaže četnik"

    hahahahaha. politicki predstavnici srpske manjine iz devedesetih mislise kako ce moci siriti tenzije niskoga intenziteta i u isto vrime uzivati zastitu zakona o oprostu. e pa, ne moze drage nase komsije I JEDNO I DRUGO. ili necete provocirati, pa cete uzivati protektorat. ili cete provocirati pa ce vas se castiti etiketama poput "cetnik". dakako, zakon o oprostu je vjecan i nece se mijenjati. da ne bi neki od komsija dozivio srcani udar i pomislio "hoce da nas opet bacaju lavovima u zoo vrtovima". sto ako ovako nastavite ce vam sigurno uskoro biti jedan od "argumenata", drage nase komsije.

  • suton
    suton   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:22

    Ne razumijem kako su Srbi opet ugnjetavani. U Hrvatskoj ih je pet posto, a u Vladi 30 posto. Poštovana gđa Tomašić nekad se treba osvrnut na korjene obiteljske , a to znaći da ste iz Bosne ha, ha , onda ??????

  • claude
    claude   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:02

    Bravo Ružo! Konačno treba reći u ovoj državi popu pop, a četniku četnik. Treba provesti i lustraciju da se konačno riješimo komunističkih koljača i njihovih nasljednika iz bilo kakve vlasti.

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:31

      @dobrek

      zaboravio si Tudjmanovog sefa MUP-a, Boljkovca, te Manolica, kog je Tudjman postavio za premijera cijele Hrvatske

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:31

      @dobrek

      zaboravio si Tudjmanovog sefa MUP-a, Boljkovca, te Manolica, kog je Tudjman postavio za premijera cijele Hrvatske

    • dobrek
      dobrek   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:08

      Bravo @claude
      mislio si na komunističke koljače:
      Luka Bebić
      Vladimir Šeks
      Ivan Jarnjak
      Branko Vukelić
      Marina Matulović Dropulić
      Darko Milinović
      Jadranku Kosor
      Branko Bačić
      skoro zaboravih, kako se ono zove
      Franjo T

    • tsm
      tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 22:08

      @claude - pa i Ruzina slicna preko-Drinska braca su spreman reci ustashi ustasha, da je Srbija za Srbe, i svi vojvodjanski Hrvati kojima se to ne dopada se mogu pakovat

      A daleko najveci koljaci i istrebljivaci na ovim podurcjima ste bili upravi vi, ustashko-cetnicka braca

  • franc
    franc   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:54

    odi nazad u kanadu naplaćivat parking to je isplativije ...

    • Patriot.
      Patriot.   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 0:07

      Na obali bi zaradila vise...

  • mmicro
    mmicro   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:42

    Ovo nije povratak u devedesete - ovo je povratak u kameno doba...

  • klik
    klik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:36

    Ruzo Ruzo, Ruza je Eurofob koji nema fobiju prema Eurima!

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:33

    Tomasicko, Ante Starcevic po kome se tvoja stranka naziva, je polu-Srbin, po mati pravoslavki, i to polu-Srbin koj je pisao stokavskom ekavicom, onim sto se danas zove srpski

    Tomasicko ajde idi prebrojavat krvna zrnca Starcevicu, i bljuj mrznju po njemu. Idi prebrojavat krvna zrnca Tudjmanovim srpskim unucima, pa bljuj mrznju po njima

    • nightlooser
      nightlooser   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:55

      staro je pravilo da onaj koji ima za potrebu stalno dokazivati drugima da je Hrvat, najdalje u drugom koljenu ima Srbina u familiji ...
      slično kao što i zemlje koje u nazivu nose pridjev "demokratska" nemaju ni d od demokracije ...
      ili neke od stranaka koje su k tome još i "hrvatske" i "demokratske" ...

  • Leeds_United
    Leeds_United   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:33

    vidi se koliko je demokratski orijentiranata desnica u kvazi RH politici kad non stop poticu nasilje, sukob i mrznju izmedju Hrvata i Srba. Totalno su naporne vise te izjave ove Tomasic, koga vise libo racku za njezine izjave. Lako je njoj i njoj slicnima srati svaki dan gluposti kad je puna para na racunu, dok obicni ljudi u RH nemaju ni posla, nitko nema posla, koga vise briga tko je koje vjere i nacije. Lako je Tomasic filozofirati kad ima svaki dan pun pijat!
    Dajte ljudima posla, a odjebite vise s tim rasistickim izjavama o podijeli ljudi prema vjeri, naciji, etc.

  • spalding
    spalding   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:51

    Gospođo Tomašić, ja znam da vi kao policajka imate problema s matematikom ali članova vlade RH srpskog porijekla je u vladi 3,76 % . Zaključujem da i u Kanadi vrijedi isto za policajce jedan zna čitat, a drugi pisat. Tko će računat???
    Dajte se malo sredite i progledajte, vrijeme vam je.

    • spalding
      spalding   Objavljeno: 20. ožujka 2013. u 11:02

      Ha, ha....Ovo pola - pola, pa daj mi nabroji pet Hrvata koji nisu pola - pola .

      Davno je to shvatio Vatroslav Jagić i povjerio Franji Račkome: „Čim tko manje uči i zna, time je bjesniji Hrvat ili Srbin“ (godine 1890)

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 16:51

      pueblo : Rajko Ostojić , Ranko Ostoijć, Veljko Ostojić . Željko jOVANović , Milanka Opačić , Arsan Bauk . Predrag Matić - pola-pola , prevaže srpska strana .
      klik : Zato nisam mogao bit Jugoslavenski vojnik , ali nisam ni bio Jugoslaven .

    • klik
      klik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:38

      @popkorn i ti bi bio pozornik, ali nisu imali kapu za tvoju glavu

    • pueblo
      pueblo   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:33

      boli me za politicare ali bas me zanima tih 7 ministara..znam za onu zenu i jovanovica...nastavi niz...jos 5 kom

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:13

      Pozornik u Kanadskoj policiji bez problema može mjenjat tri ministra u sadašnjoj HR vladi .

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:03

      20 ministarstava , 7 ministara ( srba ) = 3,76 % , bravo tekstilče

  • dobrek
    dobrek   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:18

    Domovinski rat nije gotov, a Hrvata prošle vlade 30% je u Remetincu.

    • dobrek
      dobrek   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:38

      Ruža Tomašić (Mladoševica, BiH, 10. svibnja 1958.) - pokatolicena pravoslavka političarka. S 15 godina otišla je u Kanadu. Tamo je završila policijsku akademiju. Radila je kao policajka u borbi protiv droge. Udala se u Kanadi za Vladu Tomašića, porijeklom s Korčule.
      ...
      Ruža Tomašić pala na testu iz hrvatskog za prave Hrvate
      ..No ubrzo je Ruža naišla na problem jer nikako nije uspijevala riješiti ni jedno pitanje iz dijela testa koji se odnosi na hrvatski jezik. Okrenula se kolegici s liste za EU parlament Dubravki Šuici i rekla joj, help me, ali profesorica engleskog jezika Šuica nije razumjela što je to Ruža moli...http://news-bar.hr/news/ruza-tomasic-pala-na-testu-hrvatskog-za-nehrvate/

  • Leeds_United
    Leeds_United   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:13

    ova Ruza ima izgleda propuh u glavi.

  • Posljednji V8
    Posljednji V8   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:12

    "Domovinski rat nije gotov, a Srba je u Vladi 30 posto. Nije im baš teško."

    A kad ce domovinski rat biti gotov? Kad Srbima bude tesko?

    • Asfaltino
      Asfaltino   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:25

      Kad Ruža uđe u Europarlament.

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:06

    Rat je zavrsio a Srbi koji nisu pocinili nikakav zlocin su abolirani.
    To je potpisao bivsi predsjednik Tudman.
    Sta je u tome sporno?

  • the best
    the best   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:44

    Poznata psihologinja Mirjana Krizmanić tvrdi da su mediji jednim dijelom bili zlonamjerni u prenošenju informacija, no da je to očiti i razumljivi rezultat premijerove bahatosti i loše komunikacije s javnošću.
    Autor: Martina Galjan Photo: Pixsell Ponedjeljak, 18 Ožujak 2013 17:33
    Nesiguran, nesposoban suočiti se sa stresom, loš komunikator, bahat, emocionalno labilan i bez kontrole – epiteti su koje su premijeru Zoranu Milanoviću, koji posljednjih dana izjavama i istupima ne prestaje šokirati javnost, pripisali vodeći domaći stručnjaci s područja komuniciranja.

    Najmudrije bi mu bilo da zašuti

    Predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić tvrdi kako je iz premijerovog ponašanja očita nesposobnost nošenja sa stresom,:

    - Premijer Milanović svojim ponašanjem sam proizvodi svoje komunikacijske probleme. Današnja pressica je pokazala da mu je situacija u cijelosti izmakla kontroli i jedina mudra stvar koju može sada napraviti je da pod hitno zašuti. Svaki njegov novi istup dodatno mu šteti jer ogoljeva činjenicu da se vrlo loše nosi sa stresom i da emocionalno jako teško podnosi kritike, koje su prirodno sastavni dio premijerskog posla – poručila je Kolarić za Dnevno.hr, a mi dodajemo da to upućuje na potpunu neprofesionalnost pri obnašanju funkcije koja mu je dana

    Da je pametan, potražio bi pomoć

    Psihologinja Mirjana Krizmanić drži da premijer katastrofalno komunicira od prvog dana preuzimanja funkcije, a najviše mu zamjera nepristojan i prebahat nastup:

    - Ne vidim kod njega nikakvo poboljšanje. Njemu je potrebna kojekakva stručna pomoć, ali i pomoć komunikologa. Potreban mu netko tko bi ga lagano podučio normama uljudnog ponašanja i da je pametan potražio bi takvu osobu. Trebao bi poštivati sugovornike, predstavnike medija, javnost kojoj se obraća. Kad je riječ o 'Finskoj i građanskom ratu', mislim da nije trebao upotrijebiti riječ 'građanski', već samo 'rat'. Novinari su ga tu uhvatili i bili malo zlonamjerni – no držim da je to izazvano njegovom bahatošću. Da se inače ponaša uravnoteženo, normalno i uljudno, ni novinari se ne bi spontano branili od njegove bahatosti – ispričala nam je Krizmanić.

    Napomenula je kako su česte situacije u kojima Milanović iznova objašnjava što je i kako mislio očit znak lošeg komuniciranja.

    - Trebao bi govoriti bez metafora, priprosto, te da ga svatko razumije – smatra. dnevno.hr

    • optimist
      optimist   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 23:27

      I ti i on na ljecenje.Ti ipak malo pojacano.Ustvari jako puno

    • jod
      jod   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:07

      Treba govoriti priprosto, da ga čak i HDZ-ovi glasači razumiju... Ajd ne budite blesavi, kao da je njima stalo do toga što on priča. Karamarko traži nekoga tko bi pozvao na kolektivnu sadnju vrba, a čini se da je Ruža taj materijal. Ima među nogama, a u glavi joj ni ne treba.

  • zubar
    zubar   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:29

    Ruža ima pravo. Netko treba reći javno neke činjenice. Po kojem zakonu Milanović smije vrijeđati profesore engleskog a Ruža ne bi smjela izbrojiti Postotak Srba u vladi.

    • saraxy
      saraxy   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:42

      Vrijeđanje Dubravke Šuice, inače profesorice engleskog jezika, ne znači vrijeđanje svih profesora engleskog jezika. Milanoviće se obraćao Šuici koja je je profesorica engleskog, a govori ga gore od Antičevičke!!

  • baka
    baka   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:14

    Ružo a da odštrumfaš natrag u Kanadu?

  • arjavas
    arjavas   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:07

    Legos , a kaj je se starosjediocima u Americi tj , indijancima ? I Ruža je došla u Kanadu u zemlju koju su europljani kolonizirali i destkovali autohtono stanovništvo .

  • arjavas
    arjavas   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:02

    Stvarno nam se iz kanade doteplo u Hrvatsku svega i svačega. Ruža je zaboravila samo obrazložiti ono o gostima u Hrvatskoj . valjda se ona u Kanadi osječala kao gost pa nam je došla sim soliti pamet.

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:48

    U povijesnim udžbenicima svih škola u svijetu, pa tako i hrvatskim, pozitivno se govori o Monroevoj doktrini. James Monroe je bio peti američki predsjednik i 1823. je izdao poznatu proklamaciju 'Amerika Amerikancima' u kojoj je prozvao Europu da se nema pravo miješati u unutarnje stvari Amerike i Amerikanaca. Ruža Tomašić ni izbliza nije rekla 'Hrvatska Hrvatima', a mediji su je 'objesili' na stup srama.

    • Joja Kozarac
      Joja Kozarac   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 11:11

      Stari ne seri !

    • Asfaltino
      Asfaltino   Objavljeno: 19. ožujka 2013. u 8:23

      domaći čovik, dobro veliš.

    • domaći čovik
      domaći čovik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:19

      Čuj prijatelju za sakoga pravog autohtonoga Hrvata je više nego sramotno kad bosanka pokušava delat reda va njegoven domu (Hrvackoj) ka ni i nikad neće bit njezina domovina aš je rojena negdere drugder po logike stvari. To ča se vi bosanci katolici smatrate Hrvatima je vaš problem - ja bin rekal sramota aš nijedan pravi čovik se ne odriče svoje domovine pače ponosi se š njun a vi bosanci bižite od nje kod vrag od tamjana pa se pitan kakovi ste to ljudi? Mene bi bilo sram odricat se svoga i rivat se vrit tujemu.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:59

      Američki Talijani, Irci i sl. ... ali najprije Amerikanci, svi do jednog ...

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:53

      baka , jesi li ti baba ili žaba ? ( možda zabac po modulu 4 )

    • baka
      baka   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:17

      Amerika Amerikancima. A tko su Amerikanci?Talijani, Irci,i još stotine drugih nacionalnosti.
      Ne uspoređuj Amerikance s Hrvatima, jer mješaš žabe i babe. I to namjerno a ne slučajno.

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:41

    Kasno Ruža na Kosovo stiže

    Draga Ružo, Stanimirović je u Saboru od kraja 2003. godine. Zar je trebalo 10 godina da se ovo kaže? Zašto vam je trebalo 15 godina da kažete da u istočnoj Hrvatskoj rade policajci koji su ratovali protiv ove države 1991.? Ili ste u ime svojih političkih karijera, koje su vam ovisile o tome kako povjetarac zapuhne u Bruxelessu, mudro šutjeli...

    A da u Hrvatskoj postoje dio ljudi koji emotivno nikada nisu prihvatili hrvatsku državu, to je točno. I rado bi neke stvari vratili na staro.

  • Henry Kissinger
    Henry Kissinger   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:36

    Možda pi se pička jebala, možda je fali kurca

    • popkorn
      popkorn   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:55

      Jovanovićev ZOOdgij ! I njegova retorika .

    • Posljednji V8
      Posljednji V8   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 20:07

      Ma da, trazi se dobrovoljac. Raspolozen?

  • gospodin Cvetko
    gospodin Cvetko   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:25

    hm hm hm ... a što reći ... pravo nam budi ... kad politiku vode iščašeni ljudi
    trpaju u zatvor neodgojenog prostaka .... umjesto onog mutnog crkvenjaka
    biskup Pozaić otvoreno zove narod na bunt protiv vlasti iako ga ista financira
    a ovi se uhvatili Maminja jer lajavog ministra živcira ... i svi se preko medija
    prepucavaju ... dok sve institucije takozvane pravne države mirno spavaju
    ne možeš više slobodno " demokratski " da nekog pošalješ ni u vražju mater
    a sa biskupske katedre našu vladu sa " nacističkom " uspoređuje neki pater

  • vatrogasacsasela
    vatrogasacsasela   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:15

    Do kada će se raspirivati nacionalističke tenzije umjesto da surađujemo izvozimi što više proizvoda u Srbiju kod nas se pale nove vatre a i kod njih nije ni čudo da nam je ovako dobro kad se bavimo ratom koji je završio odavno , nažalost prošlost ne možemo ispraviti ali možemo budućnost ali očito da još uvjek ima jako puno usijanih glava koje žele brojati krvna zrnca zato možda bolje da svi mlađi od 35 godina odu u Kanadu , Australiju , Novi Zeland itd itd jer ovako nećemo napredovati dok se ne promjene razmišljanja nažalost.

  • grk
    grk   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:11

    KARAmarko ju je stavio na listu za europarlament i sada Ruza samo odradjuje i vreca uslugu Radila je za Sanadera sada radi za KARAmarka.

  • juhica
    juhica   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:07

    Pratim komentare i u potpunosti se slažem,
    Koji kurac nam srbi pune novinske članke ? Pa di ja živim...

    • baka
      baka   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 19:20

      Živiš u zemlji, koju je najhrvatskija stranka gurnula u propast. A sad njome vladaju amateri, koji ne znaju što napraviti. A svi skupa proračunato mute vodu. Jer dok se žestimo na Mamića, Pozajića, Stanimirovića... ne stignemo pametno misliti o tome u kakvom smo ekonomskom dr**.

  • PRVOBORAC
    PRVOBORAC   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:06

    Ne znam sto je zena pogresno rekla u vezi Stanimirovica - a to se odnosi i na ostale Srbe koji su bili na neprijateljskoj strani u ratu...Tko je god aktivno sudjelovao na bilo koji nacin u agresiji i ratu protiv Hrvatske je bio cetnik bez obzira sto je u medjuvremenu aboliran i/ili promjenio misljenje radi ovih ili onih razloga.Jos uvjek taj Stanimirovic nije ponudio niti rijeci isprike i kajanja za pocinjeno kao legitimni predstavnik srpskog naroda u Hrvatskoj i uporno relativizira krivnju i hrvatske zrtve u Vukovaru na najbezobrazniji nacin po sistemu " 'ko nas bre zavadi".I onda jos Milanovic katalizira takvo ponasanje izjavom o gradjanskom ratu i brani doticnog....svaka cast premijeru!

  • Jerko Jerkic
    Jerko Jerkic   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 18:00

    slazem se s Ruzom Tomasic kad kaze za Stanimirovica to sto kaze,a njegova supruga je isto igralo veliku ulogu skupa s njim u Vukovaru,secu,rade,maksimum exponirani on u hrvatskom saboru ,mora da nam se smije kako nas vuce za nos .

  • saraxy
    saraxy   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:45

    Očekujem da će Katja Kušec ponovno ugostiti Ružu u Dnevniku 3 i dati joj još malo prostora da bljuje svoju mržnju i netoleranciju prema 'gostima' u ovoj zemlji. Užas u što se pretvorila javna televizija!

    Milanović je danas bio i preblag prema HRT-u, tom leglu nespodobnosti i neprofesionalnosti!!

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:39

    Nije problem u 30 % Srba u Vladi, već u preostalom dijelu Hrvata u njoj ...

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 21:02

      92' u Posavini sam se u zapovjedništvu jedne riječke brigade nadovezao na jednu blesaviju raspravu komentarom da nama Srbi nisu problem, a na pitanje tko nam je onda problem odgovorih: Hrvati, veliki Hrvati ...

      Za pola ure sam dobio smještaj u susjednoj kući, a dobio sam i "šofera" koji me očito imao na oku ... Tad sam prvi put počeo igrat zabavnu igru kad u povjerenju nekom nešto kažeš, znajući da će isti to prenijeti naviše ...

  • boljarijeka
    boljarijeka   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:31

    Ljudi sliku bira glavni urednik.......pa te napravi u skladu sa uređivačkom politikom !!
    Novine te unište prema naruđbi!!!-....Raspitajte se !!Može i u Novom listu!!

  • Henry Kissinger
    Henry Kissinger   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:30

    aveti prošlosti nabijem mav sve na kurac

  • domaći čovik
    domaći čovik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:27

    Treba je poslat tamo od kuda je došla. Ovakov profil va Merike bi sigurno bil član Ku-Klux klana. Ni većeh rasisti od Bosanci (bilo ke veri) . Oni su ovu našu tragediju i potencirali, ča ni već dosti rata i klanja. Nime briga ča govori ali je nedopustivo da bosanka va tujoj kuće dela reda. Va Kanade je niki ni pačal aš je Kanada zemlja njezineh građani a ne Kanađani i doseljeniki. Živej i pusti druge da živeju a ne delaj smutnju.

  • domaći čovik
    domaći čovik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:20

    Treba je poslat tamo od kuda je došla. Ovakov profil va Merike bi sigurno bil član Ku-Klux klana. Ni većeh rasisti od Bosanci (bilo ke veri) . Oni su ovu našu tragediju i potencirali, ča ni dosti rata i klanja.

  • klik
    klik   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:18

    Pitate se zasto Kanada spada u visoko razvijene drzave? Zato jer je Ruza Tomasic tamo bila nebitna!

  • nightlooser
    nightlooser   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:12

    al se raskokodakala pred europske izbore ... nakon njih će spavati zimski san do idućih izbora ...

  • Patriot.
    Patriot.   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:10

    Dobro zbori,ali previse otvara usta ! Strah me da joj ne isklizi proteza !!!

  • perodeformero
    perodeformero   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:53

    Kao da je Mamićeva sestra. Imaju isti luđački pogled i nastup.

  • vežica
    vežica   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:50

    Ova je sto posto luda babetina. Ona i crni Marko vratili bi ovu jadnu državu u još veće sranje nego di je sada. Odjebi glupačo bezvezna.

    • Finac
      Finac   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 17:20

      @vežica
      Najbolja zaštita (sanitarni koridor) od ovih "bosanaca" je građanska Hrvatska. Ima nas više (sređivanjem biračkih spiskova pogotovo) i samo o našoj ozbiljnosti ovisi da li će taj nacistički gnoj ponovno dobiti priliku da se popne na političku pozornicu.

    • Nenad Karlovcec
      Nenad Karlovcec   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:56

      odjebi ti govno

  • Asfaltino
    Asfaltino   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:40

    Štogod da kaže (nema veze bilo to za ili protiv Srba), ostat će odvratna.

  • Saragar
    Saragar   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:36

    Da nije u tvijoj i u glavi tvojih mentora HDZ-a nije završio. Uništavaš svetu Pravašku stranku.
    Ružo na psihijatriju vrati Paragi stranku.

  • velebitka
    velebitka   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:33

    Naravno da bi ona i takvi htjeli .."da rat (nikada) nije zavrsio ". O cemu bi ona i njeni mentori ( HDZ) nego o cetnistvu,ona je njihova glasnogovornica..

  • Branko Matošić
    Branko Matošić   Objavljeno: 18. ožujka 2013. u 16:33

    lipo si zinila .................