Milanović je već naveliko koristi

Naprijed, a ne nazad: PR tim SDP-a osmislio glavni slogan za predizbornu kampanju

Tihana Tomičić

Zoran Milanović je prošli tjedan s Mirandom Mrsićem promovirao Vladine mjere vezane uz zapošljavanje mladih / Foto V. KOS/CROPIX

Zoran Milanović je prošli tjedan s Mirandom Mrsićem promovirao Vladine mjere vezane uz zapošljavanje mladih / Foto V. KOS/CROPIX

»Zemlju guramo naprijed, a ne nazad«, ključna je komunikacijska poruka koju šef stranke Zoran Milanović već naveliko koristi u svojim javnim istupima



RIJEKA   Naprijed, a ne nazad – bit će glavni slogan i poruka SDP-a u predstojećoj predizbornoj kampanji, na kojoj već naveliko radi novi tim za odnose s javnošću SDP-a koji vodi Tomislav Korman te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun.


»Zemlju guramo naprijed, a ne nazad«, ključna je komunikacijska poruka koju šef stranke Zoran Milanović već naveliko koristi u svojim javnim istupima, a poruka unutarstranačkog tima za PR svim dužnosnicima SDP-a i pojašnjenje kako da nastupaju u javnosti glasi: Vlada i SDP rade kako bi pomogli – pokrenuli naprijed – hrvatskim obiteljima, mladima, starima, zaposlenima, nezaposlenima…


Mrsić u kampanji


Pritom, svaki tjedan komunicirat će se druge poruke, iz različitih resora, a ovih dana najaktualnije su poruke vezane uz zapošljavanje mladih, zbog čega ministar Mirando Mrsić i jest u kampanji obilaska Hrvatske. SDP-ovci ističu da je u posljednje tri godine stopa nezaposlenosti mladih smanjena za gotovo 20 posto, a gotovo 50 posto novozaposlenih su mlađi od 30 godina. »Garancijom za mlade« država je u četiri mjeseca mladima do 30 godina dužna osigurati: zaposlenje, vježbeništvo ili dodatno obrazovanje, a i bez sufinanciranja je u 2014. zaposleno gotovo 90 tisuća mladih, što je najbolji rezultat u posljednjih 11 godina.




Uz to, SDP-ovci su svugdje dužni ponavljati da je prekinut negativni trend u gospodarstvu te Hrvatska izlazi iz recesije; potom rast BDP-a u zadnjem kvartalu 2014. pokazuje da dosadašnja Vladina ekonomska politika počinje davati rezultate, stvoreni su uvjeti za stabilan i trajan rast BDP-a, u 2014. povećana je industrijska proizvodnja i to prvi put nakon šest godina krize, pri čemu je u prosincu rast bio 5,3 posto, i izvoz je u 2014. porastao na godišnjoj razini za 8,3 posto, a turizam je lani dostigao rezultate od prije krize, dolazak turista povećan je lani za 5,1 posto. Na koncu, plaće su u prosincu povećane za 3,4 posto zahvaljujući Vladinim poreznim promjenama, a početkom ove godine bilo je 13 posto ili oko 40.000 manje nezaposlenih nego prije godinu dana. Tu je i socijalna mjera oprosta duga za više od 60.000 najsiromašnijih građana.


Uređen »call« centar


Iako je šef SDP-a Zoran Milanović prije nekoliko dana izjavio da je ustavni rok za održavanje parlamentarnih izbora veljača 2016. godine, a spominje se i mogućnost da izbori, iz simboličnih razloga budu 3. siječnja 2016. (što je analogija sa izborima 2000. godine kad je pobijedio Ivica Račan), jasno je da se SDP priprema i za ranije izbore, pa se spominje i kraj svibnja ili početak lipnja ove godine. To je trenutak u kojem sezonski radnici u turizmu još jesu na svojim prebivalištima, a to je za SDP jako važno – da dobiju glasove ljudi koji upravo dobivaju nove poslove, ali i koji neće »preskočiti« izlazak na birališta te će stoga, ako izbori budu raniji, to svakako biti prije početka glavne sezone kad nekoliko stotina tisuća ljudi s kontinenta seli na Jadran.


SDP-ov tim za odnose s javnošću već radi na glavnim porukama, na Ibleru je već uređena prostorija za praćenje izbora i »call« centar, tzv. Kampa, a sada je poznat i glavni slogan »Naprijed, a ne nazad«.