Petak, 30. siječnja 2015.
Ratni zločini iz 1945. godine

Josip Boljkovac pred sutkinjom negirao krivnju, određen mu je pritvor; Nobilo: Bitka za HDZ je počela!

 Foto: Davor KOVAČEVIĆ
Foto: Davor KOVAČEVIĆ
Privođenje Josipa Boljkovca Foto Damir KUNDIĆ
Privođenje Josipa Boljkovca Foto Damir KUNDIĆ
Autor: Damir Kundić , HINA
Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:52

Boljkovca se tereti za ratni zločin protiv civilnog stanovništva jer je kršeći pravila međunarodnog prava u svibnju 1945. godine na području Duge Rese naredio ubijanje civilnog stanovništva

Protiv Josipa Boljkovca pokrenuta je sudska istraga zbog sumnje da je zapovjedno odgovoran za likvidaciju 21 civila u svibnju 1945. na lokaciji Vidanka-Curak i određen mu je jednomjesečni pritvor zbog teških okolnosti nedjela za koja se tereti.

Odluku o pokretanju istrage i pritvoru donijela je sutkinja zagrebačkoga Županijskog suda Jadranka Mandušić nakon ispitivanja osumnjičenog Boljkovca, koji je na sud doveden na štakama i u pratnji liječnika.

U istrazi protiv Boljkovca trebalo bi se ispitati 50-ak svjedoka.

Njegov branitelj Anto Nobilo najavio je žalbu na odluku o pritvoru, a prije je izjavio kako je Boljkovac star čovjek koji se jedva kreće i djelomično je dezorijentiran i dementan.

»Nisam siguran zna li Boljkovac što se oko njega događa, ali relativno dobro pamti što se događalo 1945. On je rekao da za ta ubojstva ne zna te da ljude koji su ubijeni ne poznaje«, rekao je nakon ispitivanja Nobilo.

Nobilo je rekao kako je Boljkovac na sudu objasnio da su 1945. bile dvije zapovjedne linije – vojno zapovjedništvo Karlovac i zapovjedništvo brigadi Korpusa narodne obrane Jugoslavije (KNOJ), te okružno Odjeljenje za zaštitu naroda (OZNA) u kojemu on nije radio.

U istražnom zahtjevu tvrdi se, pak, da je Boljkovac zapovijedao okružnom Oznom za kotar Karlovac.

Na upit vidi li u pokretanju istrage protiv Boljkovca političku konotaciju, Nobilo je odgovorio da se »to prvo nameće«, posebice kada se vidi kako je jutros uhićen u Vukovoj Gorici.

»Bila je to predstava za javnost s teško naoružanim policajcima s maskama, a ne vjerujem da je sigurnosna procjena bila da bi Boljkovac mogao pružiti otpor, a ni da bi jake partizanske snage mogle napraviti juriš na Veliku Goricu«, rekao je Nobilo.

On smatra da je riječ o promociji ministra unutarnjih poslova Tomislava Karamarka, koji, smatra Nobilo, »puca na krajnje desno glasačko tijelo«, te o pokušaju da se zagluše medijski napisi o kriminalu u HDZ-u.

»Bitka za HDZ je počela«, zaključio je Nobilo.

Nobilo: Sramota!

Josip Boljkovac je uhićen u srijedu ujutro, iz svoga doma u Vukovoj Gorici izašao je oko 11.40 sati, i to na štakama, te je prevezen u Zagreb.

Županijski sud u Zagrebu je, naime,  24. listopada preuzeo njegov slučaj kao mjesno nadležan budući da je karlovački Županijski sud izgubio ovlasti za istraživanje ratnih zločina, budući da su tu funkciju preuzela samo četiri suda u RH - u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu. 

Matija Boljkovac: Cilj je dobiti 2-3 posto glasova

- Bili su korektni prema ocu. On je dobro raspoloćen i jedva čeka da iznese što zna, kazao nam je Boljkovčev sin Matija nakon što su njegovog oca odvezli u Zagreb. Kaže da ga uhićenje njegovog oca nije iznenadilo, a na pitanje što on misli koji je razlog uhićenja, kazao je, slično kao i odvjetnik Nobilo: "Interes je dobiti dva do tri posto glasova".

Boljkovac tvrdi da je riječ o postrojbi u kojoj su bili Crnogorci i da on s njom nije imao nikakve veze. Njegov branitelj novinarima je kazao da je Boljkovac osumnjičen za ratni zločin iz svibnja 1945. na području Duge Rese te da je riječ o zločinu crnogorske jedinice KNOJ-a kojom Boljkovac nije zapovjedao pa i ne može odgovarati po zapovjednoj odgovornosti. 

 »Boljkovac nad tom jedinicom nije imao moć te smatram da je ova istraga sramota«, kazao je Nobilo.

Na pitanje radi li se po njegovom mišljenju o predizbornim igrama odgovorio je da to smatra »političkim spinom, što je sramota u funkciji bitke za HDZ«. Dodao je da je riječ o novom predmetu protiv Boljkovca te da se ne odnosi na ranije istrage za logor Dubovac u Karlovcu.

Na pitanje je li uopće riječ o dijelu ratnog zločina koji ne zastarijeva ako se radi o događaju nakon 8. svibnja 1945. Nobilo je odgovorio da međunarodne konvencije ne prestaju štititi civile odmah nakon prekida rata, ako su stradavanja civila u izravnoj vezi sa ratnim stradanjima.

Tri i pol sata trajala je pretraga obiteljske kuće Josipa Boljkovca u Vukovoj Gorici, nakon koje je bivši šef karlovačke Ozne i prvi hrvatski ministar unutarnjih poslova u pratnji policije odveden. Boljkovac je iz kuće izašao na štakama, teško se krečući. Kako se moglo vidjeti, iz kuće je iznijeto nekoliko kutija.

Kako doznajemo, riječ o lovačkoj municiji koju je Boljkovac, kao lovac, posjedovao. Josip Boljkovac priprema i novu knjigu o zbivanjima na karlovačkom području između 1945. i 1948. godine. Policija je pregledala te bilješke, ali ih nije zaplijenila, doznajemo od Boljkovčevog sina Matije. 

Pod policijskom opsadom

U Vukovoj Gorici pretresena je Boljkovčeva kuća koja je bila pod policijskom opsadom i nemoguće joj je prići.Stigao je i odvjetnik Anto Nobilo koji će ga braniti te sin Matija.  Nobilo je novinarima rekao da su mu jutros iz Ravnateljstva policije javili da je Boljkovac uhićen oko 7 sati. Poznato mu je da je njegov branjenik optužen za ratni zločin, ali ne zna što mu se točno staalja na tert. "Očekujem da ću to doznati do kraja dana", kazao je Nobilo prije odlsaka u Vukovu Goricu. 

Protiv Boljkovca je bila provođena istraga da je počinio ratni zločin na karlovačkom području u poraću 2. svjetskog rata, a za sada nema službenih informacija za što je točno sumnjičen. Županijska državna odvjetnica Gordana Križanić nedavno je potvrdila da su provedene ekshumacije u šumi Kozjača u Karlovcu vezane za likvidaciju zarobljenika logora Dubovac u Karlovcu. No, Boljkovac se ne treti za taj, nego za zločin počinjen na području Duge Rese. 

Mesićeva podrška

Priča o tome da je prvi ministar unutarnjih poslova Republike Hrvatske pod istragom zbog zločina počinjenih poslije Drugog svjetskog rata te da mu prijeti čak i hapšenje, pojavila se u medijima krajem kolovoza ove godine. I ravnatelj policije Oliver Grbić je potvrdio tada da je pri kraju policijska istraga navodnog ratnog zločina u logoru Dubovec pored Karlovca poslije Drugog svjetskog rata, ali nije izravno potvrdio medijska nagađanja da će Boljkovac biti uhićen pod sumnjom da je odgovoran za te događaje. No, nije to ni demantirao. 

Boljkovac je, pak, tvrdio da nije bio odgovoran za taj logor, nego da su to bili drugi, od kojih više nitko nije živ. 

"Ja u logoru Dubovac nikad nisam bio, a uostalom i dva moja rođaka su stradala tamo. Radio sam u kotarskoj policiji, koja je bila odgovorna okružnoj policiji i nije imala nikakva ovlaštenja osim privoditi i prikupljati informacije. Nema razloga da me uhite. Nikoga nisam ubio", ispričao je Boljkovac nakon susreta s bivšim predsjednikom Stjepanom Mesićem, koji je nekoliko dana nakon što je priča izašla u javnost otišao u Vukovu Goricu kako bi, objasnio je, "pružio potporu prijatelju i čovjeku kojeg smatra najzaslužnijim za mirnu tranziciju bivše milicije u hrvatsku policiju".  Rekao je tada Mesić kako se nada da do Boljkovčevog uhićenja ipak neće doći te da "institucije neće dozvoliti da se političke obračun dovede do sudske farse".

Boljkovac je tada tvrdio da ga policija nije kontaktirala i iznio optužbe na račun ministra policije Tomislava Karamarka, tvrdeći da je ovaj za vrijeme rata bio "trgovac koji je nabavljao skupu opremu za policiju". 

"Znam zašto on sada ide protiv mene, a znam i gdje mu je mjesto. On se ne razlikuje puno od onih koji su pokrali Hrvatsku i sad se nalaze pred sudovima", kazao je tada Boljkovac. No, Karamarko to nije želio komentirati. 

Manolić: Sve su to laži

Policija je, navodno, proteklih godina uspjela prikupiti dokazni materijal koji, osim Josipa Boljkovca, za niz masovnih i pojedinačnih ubojstva u kojima su i oni osobno sudjelovali, odnosno zapovjedno su odgovorni, tereti i Josipa Manolića te radu Buljata. 

Manolić je tada rekao kako "ništa od toga nije istina". "Jedino je istina da sam bio načelnik OZNA-e. Sve ovo drugo je podmetanje što će morati dokazati na sudu, to  je jasno. A stvar je u tome što je sve ovo u interesu nečega drugog. Nisam tu ja glavni, jedna presuda više ili manje. Iza svega ovoga valja se  jedna politika koja želi reafirmirati ono što je jednom bilo pobijeđeno",  rekao je Manolić, tvrdeći kako je cijeli slučaj "u funkciji predizborne kampanje".

Bivši šef karlovačke Ozne Josip Boljkovac (89) bio je partizanski sudionik Drugog svjetskog rata i bivši šef karlovačke Ozne, a nakon osamostaljenja Hrvatske bio je prvi ministar unutarnjih poslova.

Komentari

65
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • Sinischa Dvorski
    Sinischa Dvorski   Objavljeno: 25. listopada 2012. u 22:02

    tako i banske dvore nisu nikada bili raketirani,na tavanu su bile podmetnute bambe na daljinsko aktiviranje, i kada su jugoslovenski migovi preletili zagreb su hrvatski specialci aktivirali bombei exploziv,...i to je istina domovinskog rata ,u tome je sudjelovao jedan general HV i jedan specialac Hv meni dobro poznat,...u ratu prvo strada istina a onda laz.....i svi koji su bili u tom trenutku u banskim dvorima nisu nikada bili u opasnost....sve je inscenirano i lazno prikazano,.....

  • Sinischa Dvorski
    Sinischa Dvorski   Objavljeno: 25. listopada 2012. u 22:02

    tako i banske dvore nisu nikada bili raketirani,na tavanu su bile podmetnute bambe na daljinsko aktiviranje, i kada su jugoslovenski migovi preletili zagreb su hrvatski specialci aktivirali bombei exploziv,...i to je istina domovinskog rata ,u tome je sudjelovao jedan general HV i jedan specialac Hv meni dobro poznat,...u ratu prvo strada istina a onda laz.....i svi koji su bili u tom trenutku u banskim dvorima nisu nikada bili u opasnost....sve je inscenirano i lazno prikazano,.....

  • Sinischa Dvorski
    Sinischa Dvorski   Objavljeno: 25. listopada 2012. u 22:01

    tako i banske dvore nisu nikada bili raketirani,na tavanu su bile podmetnute bambe na daljinsko aktiviranje, i kada su jugoslovenski migovi preletili zagreb su hrvatski specialci aktivirali bombei exploziv,...i to je istina domovinskog rata ,u tome je sudjelovao jedan general HV i jedan specialac Hv meni dobro poznat,...u ratu prvo strada istina a onda laz.....i svi koji su bili u tom trenutku u banskim dvorima nisu nikada bili u opasnost....sve je inscenirano i lazno prikazano,.....

  • Sinischa Dvorski
    Sinischa Dvorski   Objavljeno: 25. listopada 2012. u 21:45

    josip boljkovac i josip manolic ...su narucili i organizirali ubojstvo bivseg ministra turizma marcela popovica 1996 godine u karlovcu a grancica koji sjedi lepoglavi je trebao ubiti atentatora sa autobombom,no medcutim jedan drugi atentator je shvatio da ako se rijesi ubojicu na ministra da su i oni onda na redu pogotovo kada su saznali koji je ...hitman.....a tudcman je znao za to jer je naknadno sudca iztok krbeca iz pule pozvao ksebi u naredio da se hrvatskog ramba zatvori 15godina,..o tome postoju svedoci u tudcmanovom osiguranju.....a policajci franjo franjic i onaj koji je opljackao FINU u zagrebu su sudjelovali u naknadnom poksaju da se ubije hrbvatskog ramba...tisucu ctnika su pokusali ubiti hrvatskog ramba sinischu dvorskog ,koji je u mostaru digao most u 1993 ali nisu uspjeli a oba dva hrvatska policajca nenad filipovic koji je opljackao finu i franjo franjic ubijeni prije nego sto se hrvatski rambo mogao osvetiti....nenad filipovic pljackas fine nije mogao biti osudcen jer je ucjenjivao nacelnika uskoka dinka cvitana koji je bio na ratistu i cinio ratne zlocine,....pljacke fine se jos moze rijesiti....jer novac nije nadcen jer je sakriven...

  • Sinischa Dvorski
    Sinischa Dvorski   Objavljeno: 25. listopada 2012. u 21:45

    josip boljkovac i josip manolic ...su narucili i organizirali ubojstvo bivseg ministra turizma marcela popovica 1996 godine u karlovcu a grancica koji sjedi lepoglavi je trebao ubiti atentatora sa autobombom,no medcutim jedan drugi atentator je shvatio da ako se rijesi ubojicu na ministra da su i oni onda na redu pogotovo kada su saznali koji je ...hitman.....a tudcman je znao za to jer je naknadno sudca iztok krbeca iz pule pozvao ksebi u naredio da se hrvatskog ramba zatvori 15godina,..o tome postoju svedoci u tudcmanovom osiguranju.....a policajci franjo franjic i onaj koji je opljackao FINU u zagrebu su sudjelovali u naknadnom poksaju da se ubije hrbvatskog ramba...tisucu ctnika su pokusali ubiti hrvatskog ramba sinischu dvorskog ,koji je u mostaru digao most u 1993 ali nisu uspjeli a oba dva hrvatska policajca nenad filipovic koji je opljackao finu i franjo franjic ubijeni prije nego sto se hrvatski rambo mogao osvetiti....nenad filipovic pljackas fine nije mogao biti osudcen jer je ucjenjivao nacelnika uskoka dinka cvitana koji je bio na ratistu i cinio ratne zlocine,....pljacke fine se jos moze rijesiti....jer novac nije nadcen jer je sakriven...

  • CROSTOJKOVIC1958
    CROSTOJKOVIC1958   Objavljeno: 13. svibnja 2012. u 16:10

    Partizanska i komunistička represija i zločini u Hrvatskoj 1944.-1946.

    JOSIP MANOLIĆ U BJELOVARU JE BIO GOSPODAR ŽIVOTA I SMRTI

    Naime, Manolić je nakon završetka rata bio šef bjelovarskoga Odjeljenja za zaštitu naroda (OZNA), koji je "čistio" naš kraj od zaostalih neprijatelja, odnosno on provodio je egzekucije. Zašto se danas Manoliću i njemu sličnima ne dešava; Čelnik Okružnoga odjeljenja Ozne za Zadar Savjetnik – Bivši jugodiplomat savjetovao je Mesića, a danas i Josipovića... Udba i danas kontrolira politički vrh Hrvatske. U njenim rukama su i ekonomija, mediji, mafija i sport, pa zato i nije čudno što smo svi mi postali tajni suradnici UDB-aša.

    Kada je počeo rat u Hrvatskoj, 1991., Manolić je postao šef svih tajnih službi.
    Josip Boljkovac, prvi ministar unutarnjih poslova Republike Hrvatske, uhićen je u Karlovcu zbog osnovane sumnje da je počinio ratni zločin protiv civilnog stanovišta u Dugoj Resi u svibnju 1945. godine. Eto takvi ljudi su nam stvarali "novu Hrvatsku".

  • Batman
    Batman   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 22:38

    Kad je Branimir Glavaš bio uhićen ne sjećam se da je Novi list u naslovu te vijesti kao nešto važno objavio i političku izjavu Glavaševog odvjetnika kao što je u slučaju uhićenja Boljkovca objavio izjavu njegovog odvjetnika Nobila.

  • traktorijada
    traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 21:51

    nobilo kaze da je satrap senilan jer da je prije sest mjeseci spominjao kako bi nekoga mogla pojesti noc, he he cisti alzheimer

  • traktorijada
    traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 21:46

    ako ga se pusti da se brani sa slobode i u medjuvremenu otegne papke nece ni minute biti u zatvoru?
    Sin mu se zove jugoslav, kao i jakovcicev sin, he he. Bas sam zlurad.

  • traktorijada
    traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 21:10

    psi laju bez obzira na karavane. Ja jos od jutros osjecam blagu euforiju . Mislim da se u hrvatskoj bar milion ljudi slicno osjecalo.

  • baka
    baka   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 19:01

    Znalo se. Patriot uopće se ne čudimo. Kao što sam već napisala vrh HDZ-a se tada sastojao baš od ovakvih partizana i članova Partije. A znamo da vrana vrani oko ne vadi i u tome je cijela kvaka.
    Ovo sad je najobičniji cirkus, koji je vrlo duhovito "opisao" Pulezan.
    Uhićujemo dementne starce, koji nakon 30 dana pritvora neće više znati ni kako se zovu.
    Koji je cilj ovoga to samo znaju oni koji su započeli cijelu stvar...Normalnom čovjeku ne može biti jasno TKO i ŠTO netko time dobiva. Sjetite se suđenja Artukoviću...

    • traktorijada
      traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 21:26

      baka Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:01

      ""Zanimljivo da su i Boljkovac i Manolić devedesetih bili povjerljive osobe na položajima u novoj Hrvatskoj i da nitko tada nije posumnjao da su eventualni ratni zločinci iz II.svjetskog rata. Koja je razlika između onda i danas? Pa samo jedna: Tada je na čelu HDZ-a i Države bio njihov prijatelj,bivši partizanski komesar ( a znamo koji je posao političkog komesara u ratu) i njihov suborac, drug, pardon, gospodin Franjo Tuđman.
      Ali, ima jedna poslovica: svaka rit dođe na šekret. Pa će i Karamarkova i još poneka.
      Čekati da osumnjičeni (jer krivicu treba tek dokazati) dočekaju "sto" godina i onda praviti spektakl, mogu samo bolesni umovi.""

      Francek je bio vrhunski politicar uostalom kao i njegov landsman bravar. Oni su znali da se i govno moze koristiti za podmazivanje kola ako nema masti. Karamarkova rit ce doci na sekret jer je cekao sto godina da pravi spektakl, he he Baba ne zna da ono sto su radili boljkovci ne zastarijeva ni poslije sto godina. Nije boljkovac bio podrumar pa da se vino skvasilo nego je kao i manolic bio gospodar zivota i smrti na jednom velikom podrucju u jednom dovoljno dugom periodu.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 21:11

      Naravno da se ne čudimo. Danas sam čuo dobru i najvjerojatnije istinitu foru: sve glavnije stranke u Hrvata nisu stranke, već samo frakcije SKH ...

    • ovca
      ovca   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 20:30

      Sjeti se suđenja Đuri ...

  • Inkvizitor
    Inkvizitor   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 18:48

    Bas kao sto i naslov ovog clanka dolje kaze Mlad, nadobudan i uhicen

    http://horvatinkoln.blogspot.com

  • mrgud9
    mrgud9   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 18:40

    problem je sto su partizani to.j. udba ubijali i 46 i 47..dva strica su mi tako ubijena a da nisu ni bili u nijednoj vojsci vec su bili skolovani i bogati...nema mjesta u hrvackoj gdje nije bilo zlocina od udbe poslije rata..to najbolje znaju sinovi tih zlocinaca..koji okracu istinu i slave krvnike..

  • djemi
    djemi   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 18:00

    MaoZeDong

    Pa nije Tuđman postavio Boljkovca nego je Boljkovac s Manolićem postavio Tuđmana.
    Sumnjaš?
    Organizacija koja je 1984. još ubijala protivnike po svijetu lako je mogla spriječiti Šuška i društvo da se vrate. Zar ne?

  • sandolin
    sandolin   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 17:28

    Ja se samo nadam da se Žuži Jelinek uspijela sakriti. Vjerojatno je ona slijedeća na redu. Bila je partizanka, Jovanki je šivala haljine.. Kuda ćeš većeg zločina od tog?! :=) Sreća moja da živim u državi ultra brzog pravosuđa i zemlji u kojoj su kriminal, ratno profiterstvo i zli političari posve nepoznat pojam.. :=)

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:29

    Onda cemo se sloziti oko cinjenice da u prvim godinama Hrvatske samostalnosti pravna drzava nije fukcionirala i da je u nekim njenim segmentima kriminal bio duboko ispremrezen sa drzavnim institucijama.
    Zar se to isto tako nije desilo i 45 godina..... pa onda nije postojao nikakav kazneni zakon .... bio je samo narodni sud .... tri predstavnika .....

    • Znam_te_Znaš_me
      Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 17:42

      U pravu ste i jedan i drugi. Samo bi htio skrenut pažnju na razloge zašto su takvi kao Manolić i Boljkovac našli svoje mjesto pod suncem početkom 90tih.
      Mislim da je razlog odnos snaga između Srbije/JNA i Hrvatske što si nismo mogli dopustiti luksuz odbacivanja takvih kadrova kao što su bili oni koji su duboko poznavali kontra stranu.

      Daleko od toga da bi im politički zatvorenici oprostili njihova zlodjela... Na kraju krajeva Manolić im je recimo bio tamničar(upravitelj zatvora) i onaj koji im je na kraju napisao otpusno pismo...

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:32

      Slažem se. Ja sam Boljkovca samo uzeo za primjer jer je friški.

  • MaoZeDong
    MaoZeDong   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:17

    Istina je jedna i samo jedna. Svaki zločin treba biti kažnjen. Akcija i reakcija. Dokazati i kazniti. Ovdje je veći problem u tome da bi trebalo kažnjavati i one koji su te zločine prikrivali i zbog interesa dnevne politike se pravili neinformirani. U primjeru Boljkovca....ako se zna (ili ne zna) danas, tako se isto znalo ili ne onda kad su ga postavili za ministra. Banalizirano....ondašnja garnitura je postavila zločinca za ministra i za to bi netko trebao odgovarati. Ne možeš amnestirati nekog ko je to dozvolio sa navodnim neznanjem ili nekompetentnošću.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 18:51

      Pa to i jest osnovni problem. Što se prije dvadest godina znalo i ovo što se sad zna i za njega i za mnoge druge. I sad se čudimo. No, ako je tih za Hrvatsku nesigurnih godina bilo dobrodošlo iskustvo tih ljudi, nije mi jasno što takvi i danas rade u vrhu vlasti (dio savjetnika na Pantovščaku, npr.) Srećom, Njemačka se postavila doć' do Perkovića, kad uđemo u EU ne piše mu se dobro. Nesrećom, ostavio je sina Pantovščaku u nasljedstvo ...

      Dijelim mišljenje da su najveći krivci oni koje problematične osobe postavljaju.

  • djemi
    djemi   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:14

    daj-babi-
    Nisu svi civili jednaki, pa to je bar svima jasno. Partizani su skoro dvije godine bili tretirani kao "civili" jer nisu imali uniforme. Čini mi se da su prvi pregovori s Nijemcima bili tek 1943.
    Norčeve žrtve su bile nevine a za Boljkovčeve to treba tek dokazati.

  • Znam_te_Znaš_me
    Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:05

    Ma ne na tebe, to je išlo na djemija...
    Ja babi uvijek dam kunu :)

  • Znam_te_Znaš_me
    Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:53

    Za svaki zločin treba odgovarati. To što netko nije odgovarao ne treba služiti kao opravdanje za nekoga drugog.
    Po tvojoj logici nitko ne bi trebao odgovarati i za ubijene srbe, civile iz odmazde ?
    I kako nitko ne krivi "saveznike" ?
    Ti mora da si katolik pa slijediš onu "oko za oko zub za zub"

    • daj-babi-kunu
      daj-babi-kunu   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:02

      Ako mislis na mene ja se drzim 10 bozjih zapovjedi.....

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:48

    Sto se mi jos palimo na price o partizanima i ustasama......
    Bas me interesira sto vi mislite o Norcu i Boljkovcu.
    Norcu je dokazano da je osobno likvidirao civila.
    Recimo da se i Boljkovcu dokaze da je i on osobno likvidirao civila..... hipoteticki..
    Da li su onda oba dvije osobe ratni zlocinci ili nisu?????
    LP

    • daj-babi-kunu
      daj-babi-kunu   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:04

      zasto u ne ratno vrijeme... u cemu je razlika ?

    • Znam_te_Znaš_me
      Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:57

      Zločin je zločin, bio rat ili mir. Ne znaš koji je gori...
      mada osobno mislim da su gori oni zločini počinjeni u ne ratno vrijeme...

  • djemi
    djemi   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:42

    U ono vrijeme kad je su Boljkovac i drugovi radili to što su radili Amerikanci su bacili A-bombe na Japan! Pada li kome na pamet da ih osudi? Zašto?
    Zločinačkim načinom ratovanja počeli su fašisti, talijanski u Etiopiji, japanski u Kini i njemački u Španjolskoj i Engleskoj. Kad se ratna sreća okrenula, dobili su na isti način natrag i nitko ne krivi Saveznike za tepihe bombi po njemačkim gradovima kao što niti ne treba kriviti partizane za osvetu prema onima koji su se opredijelili za krivu stranu.
    Partizane treba kriviti za ubojstva političkih neistomišljenika, poput onog jadnog ruskog emigranta u Karlovcu kojeg spominje Slavko Goldštajn, koji je ubijen kao očiti neprijatelj komunizma, budući da je pobjegao 1917.g od Oktobarske revolucije.

  • Znam_te_Znaš_me
    Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:28

    Još jedna stvar. Ne znam jeste li primjetili kako se zločinci uvijek skrivaju na istu foru koju stoka sitnog zuba puši.
    Recimo opzužiti nekog pojedinca da je radio zločine nad srbima, i taj će se braniti da ko to govori radi protiv hrvatske države.
    Sada Manolić kaže "Iza svega ovoga valja se jedna politika koja želi reafirmirati ono što je jednom bilo pobijeđeno" znači tko istražuje njegove osobne zločine radi protiv antifašizma.

    Svi su oni završili istu školu "kumrovečku", tamo su ih naučili i ubijat i krast.

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:27

    Kako bi Stjepan Mesić rekao, neka institucije rade svoj posao.

  • Legolas iz Gospodara prstenova
    Legolas iz Gospodara prstenova   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:27

    Kako bi Stjepan Mesić rekao, neka instutucije rade svoj posao.

  • Znam_te_Znaš_me
    Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:13

    Boljkovac ništa ne zna Manolić isto tako, a u ta vremena su vedrili i oblačili i radili u obavještajnim službama.
    Ali ništa nisu znali ni tada ni sada i nisu za ništa krivi. Oličenje poštenja, to su oni.
    Jedino Boljkovac zna kako je nedavno izjavio "MOŽETE BITI SRETNI ŠTO STE ŽIVI, jer ja sam spašavao ljude"

    • Znam_te_Znaš_me
      Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:38

      On sad kaže da zna da su to bili neki crnogorci. Uglavnom nije bio on.
      Samo on je toliko pošten da je radio za istu službu skupa sa crnogorcima i nije mu padalo na pamet nešto tada nešto učiniti pa ni do danas. A imena im je zaboravio.
      Isto kao i srbi u tzv.sao krajini , oni nisu ubijali a ko je ne znaju

      Stoka sitnog zuba, ima slabo pamćenje između ostalog.

    • ovca
      ovca   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:25

      ...ako je spašavao ljude, onda i zna za one ljude koje nije mogao/htio spasiti...
      Znači nešto zna, i tko to može biti 'sretan'?

  • Pulezan
    Pulezan   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:12

    Iz pouzdanih izvora MUP-a RH saznaje se da je osumnjičeni J.B. (89) sa prebivalištem u Vukovoj Gorici pri uhićenju pružao vrlo žilav otpor, pa su djelatnici temeljne i krim policije bili prinuđeni na pozivanje specijalne protuterorističke jedinice ATJ Lučko. Naime, osumnjičeni je prigodom uhićenja na djelatnike krim i temeljne policije bacio dvije ručne bombe, poznate kao 'kašikare', a da bi nakon toga na njih otvorio vatru iz lovačkog karabina i dva pištolja. isto tako, napominje se da je pokušao pobjeći prema obližnjim šumama, gdje je, sumnja se, imao izgrađen sakriveni bunker u koji se namjeravao privremeno skloniti. No, u tomu je spriječen zahvaljujući brzoj i jako dobro organiziranoj akciji policije, koja se tijekom intervencije morala koristiti i helikopterom. Osumnjičeni se predao tek nakon pregovora, a naknadno je ustanovljeno da je razlog predaje u stvari bio u tomu što je ostao bez streljiva i eksplozivnih sredstava, te nije ni mogao pružiti otpor. Pri pregledu osumnjičenog, koji je uslijedio nakon uhićenja, kod njega je pronađena veća količina lijekova, kao i putovnica republike BiH na njegovo ime, pa se s razlogm pretpostavlja da je imao namjeru u tu državu pobjeći. Kako se saznaje, u tijeku je i pregled podruma njegove kuće na istoj lokaciji, jer se osnovano sumnja da u njemu boravi nekoliko taoca, njemačkih i ustaških vojnika, a koje je osumnjičeni protupravno lišio slobode još u svibnju 1945 godine.
    Kao poseban kuriozitet valja navesti i činjenicu da je na odjelu gerijatrije karlovačke Opće bolnice (Švarča), a gdje uglavnom borave bolesnici kojima je ustanovljena Alzheimerova bolest (demencija), osvanuo transparent 'Joža je heroj, a ne zločinac!! 'Policija to tretira smišljenom i unaprijed pripremljenom provokacijom i na terenu nastoji ustanoviti tko su autori i naručitelji spornog transparenta, pa su u tu svrhu pod policijskom blokadom i svi domovi umirovljenika na području županije.

  • daj-babi-kunu
    daj-babi-kunu   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:08

    Recimo da hipotetski postoje osnovice za podizanje optuznice... recimo ..da se niko ovdje ne naljuti...
    Zasto je ministar koji je politicka osoba najavio ovo procesuiranje............. prije 10 mjeseci.... i zasto je to tempirano upravo prije izbora.....

    Zar jos nismo nista naucili iz blize i daljnje povijesti..... politika ....dalje od policije, DORH-a i pravosuda....

    • Znam_te_Znaš_me
      Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 17:54

      Ajde da ja odgovorim. Ali prvo se moramo složiti oko pojmova....
      Dakle imamo ministra a imamo i državnog odvjetnika.
      Optužnicu podiže državno odvjetništvo na temelju dokaza. Bila riječ o sanaderu, hdezeu ili boljkovcu...

      Sumirajmo
      To što je ministar politikant nema veze sa dokazima za koje je državno odvjetništvo utvrdilo da su validni i na temelju kojih je priveden boljkovac, sanader ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:33

      @daj-babi-kunu I ja sam napisao sličan komentar u članku "Jadrankine cipele". Nitko nije komentirao to što sam napisao. Tako ti je kod nas. Poslije se nitko ne sjeća tko je "ugasio svijetlo u krčmi".
      LP

  • Znam_te_Znaš_me
    Znam_te_Znaš_me   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:02

    Kad je Državno odvjetništvo krenulo na Sanadera i HDZ onda su se javili hdzeovci da je to u predizborne svrhe da se diskriditira hdz. Sad kad su došli naredu komunistički zločinci digli su se lijevi da je to u predizborne svrhe i u korist hdezea.
    Zaključak je da su i jedni i drugi gamad koja ne vidi dalje od svoje zatrovane guzice/glave.
    A meni se čini da napokon imamo neovisno državno odvjetiništvo.
    Svi koji ga diskreditiraju u biti rade protiv države i žele da ona zauvijek ostane banana država.
    Sad samo radite popis koji su to hdezeovci, mesić, goldstine .....

  • baka
    baka   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:01

    Zanimljivo da su i Boljkovac i Manolić devedesetih bili povjerljive osobe na položajima u novoj Hrvatskoj i da nitko tada nije posumnjao da su eventualni ratni zločinci iz II.svjetskog rata. Koja je razlika između onda i danas? Pa samo jedna: Tada je na čelu HDZ-a i Države bio njihov prijatelj,bivši partizanski komesar ( a znamo koji je posao političkog komesara u ratu) i njihov suborac, drug, pardon, gospodin Franjo Tuđman.
    Ali, ima jedna poslovica: svaka rit dođe na šekret. Pa će i Karamarkova i još poneka.
    Čekati da osumnjičeni (jer krivicu treba tek dokazati) dočekaju "sto" godina i onda praviti spektakl, mogu samo bolesni umovi.

    • traktorijada
      traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 20:48

      Francek je bio vrhunski politicar uostalom kao i njegov landsman bravar. Oni su znali da se i govno moze koristiti za podmazivanje kola ako nema masti.

  • KoDan
    KoDan   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:28

    Hoće li Neven Šantić i dalje tvrditi da je HDZ brana desnom ekstremizmu?

  • ichabod crane
    ichabod crane   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:14

    patriot,po svemu što si napisao zaključujem da si ti jedan od onih hrvatskih talibana iliti hdz-ovih birača,kako je to rekao don ivan grubišić.Mislim da bi se trebao prijaviti na natječaj za glavnog državnog odvjetnika s obzirom da ti znaš da postoje dokazi protiv Boljkovca.Zanimljivo,Bajić ne misli tako.Josipović također.I dalje odgovrno tvrdim da je bolje imati soli nego g... u glavi.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 16:03

      I Bajić i Josipović bi bolje učinili da puste priči neka se sama odvrti. Bajić ima masla - još iz Splita - a znamo tko ga je i kad postavio. Josipović - uza sav respekt prema njemu - za savjetnike ima ljude koji ga i osobno ili preko djece savjetuju, a sami nisu bili ništa bolji nego je Manolić bio u ona vremena.

      No, mene najviše veseli kako ste vi pravovjerni isključivi, kako je samo vaša istina jedina istina, kako su zlodjela vaših simpatija beznačajna, dok npr. Norčeva nisu. Norca, koji je svoj krimen ipak najvećim dijelom odslužio (prema državi), a Boljkovac, Manolić, Perković, i mnogi drugi nisu i neće. U konačnici, jednaki ste kao i gospoda iz HDZa, samo što se ovi prvi u malom dijelu barem boje Boga, a vi nikoga ...

      Otkud ti gusane ideja da sam ja svoje glasove davao HDZu? Ili da ću im dati?

  • meri_22
    meri_22   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:11

    Nobilo prvo kaze da je Manolic dementan,a poslije toga da Manolic veli da nije bio zapovjednik te jedinice. Mozda se ne sjeca!!! Hvala Bogu da zlocin ne zastarjeva. Ovo je nauk za buduce generacije,ne cini zlodjela,pa barem zbog toga sto ces jednog dana odgovarati,ako ne zbog moralnosti,pravde i odgoja.

  • ichabod crane
    ichabod crane   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 13:41

    ok,blues,tebi bi trebala pomoć i oko hrvatskog jezika,a ne samo oko logike.
    Kakve točno dokaze ti želiš ako znaš da je slučaj iniciran i vođen od strane čovjeka koji javno izjavi da je za njega uvreda kada mu netko kaže da je antifašist?kakvi dokazi tebi trebaju da shvatiš da je zbog ovakvih sranja hdz-a (hrvatskog nsdap-a)hrvatska na dnu dna?kakav dokaz ti trebaš ako m.bajić ne želi podignuti optužnicu i krenuti u procesuiranje zato jer slučaj ne postoji i zato jer dokazi ne postoje?razmisli koliko dana je ostalo do izbora,a koliko će dana boljkovac dobiti istražnog zatvora.tada će biti pušten i cijeli slučaj neće ni doći do suda.dakle,logika i hrvatski jezik na instrukcije.
    smrt fašizmu!tito heroj!

    • ovca
      ovca   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 15:20

      @ichabod crane; i Rusi su došli pameti, (daj se pridruži svom maršalu) kad Vi mislite promjeniti nešto u glavi? ''I dalje odgovrno tvrdim da je bolje imati soli nego g... u glavi.''

      c/p-''Rusija, ruski narod, dokazali su svoju vjeru, svoju rusku dušu i svoje domoljublje, jer su dan, 30.listopada, 2011.g. i svake naredne godine, službeno proglasili i obilježili, da je to dan ŽRTVAVA STALJINOVOG KOMUNISTIČKOG TERORA.

      To je državni spomendan, na žrtve Staljinovog komunističkog terora, kojega je komunistička partija u Rusiji, učinila nad ruskim, ukrajinskim i ostalim narodima u SSSR'u, sve i ime ''antifašizma''.''

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:02

      Neka institucije rade svoj posao, u ovoj zemlji više nema nedodirljivih, (zato dobivaju plaće i ja nemam što o tome voditi brigu i razmišljati) to je rekao predsjednik Josipović.
      Niže sam pročitao i onu tvoju "mantru"koja sve govori.

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 12:25

    Što prije rasčistimo sa svim zločinima iz povijesti, prije će nam biti bolje. Mesiću bi bilo bolje šutjeti, jer zločin je zločin, bilo da je učinjen pod četrdesetih, pedesetih ili devedesetih godina.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 14:02

      Glede Boljkovca - te mnogih drugih - nažalost postoje dokazi. Lijepo zbori Blues (kao da sam to ja a ne on, i obrnuto, he, he ...), kakvo je to mjerilo kad ti nešto osuđuješ, a kavo je to kad netko drugi osuđuje. Njima nedostaju dokazi, a ti ih i nemaš? Usput, okani se komentara tko ima a tko nema soli u glavi. Imao, neimao, to je bolje nego imati glavu punu g. ...

    • Blues
      Blues   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 13:18

      ichabod crane Čudan si mi ti svat. Kada ti optužuješ onda netrebaju dokazi. Odluči se već jednom i kaži jasno i glasno dali jesi ili nisi legalist . Ovaj puta mi nemožeš zatvoriti prozorčić.

    • ichabod crane
      ichabod crane   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 12:48

      tebi očito treba nacrtati da bi shvatio neke stvari.ne trebaš biti jasna babić,pa biti insider i dobivati informacije iz prve ruke.trebaš imati zrno soli u glavi,a koje ti očito nemaš.kada bi vidjela spis i "dokaze" koje je podastro fašist karamarko i moja nećakinja od 3 godine bi zaključila da tu nema ništa relevantno.naravno da od ovoga neće biti ništa jer nema ništa.čovjek nije kriv.ali fašist je fašist.a to je karamarko.milanoviću,odmah u zatvor s njime.nadam se da još pamtiš što ti je napravio...

  • vspisic1
    vspisic1   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 11:18

    ti imaš trulež u tvojoj ludari...

  • vspisic1
    vspisic1   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 11:13

    Toga uboicu je trebalo već odavno osudit na doživotnu robiju....

  • ichabod crane
    ichabod crane   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 10:30

    prokleti fašist karamarko...

  • svizac
    svizac   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 10:23

    Konj koji krepiva najjače se riće, to j narodna izreka a vrijedi i u slučaju HDZ-a koji je koalirao i sa Srbima i cigojnerima i bilo kim da dospije na vlast!

  • prometej
    prometej   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 9:46

    Karanosonja pozurio da opravda svoju pristupnicu klanu, ali budaletina nije ni svjestan da je zabio jos jedan cavao u sanduk lesine koja zaudara, a jos uvjek se odaziva na HDZ, koji se voli predstavljati strankom.

  • Markos
    Markos   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 9:29

    Ako je stari nekoga nedužnog ubio, neka su ga uhapsili i što se mene tiče, neka umre u zatvoru.

    Ali s druge strane stoji činjenica da je prije dva i pol mjeseca Jasna Babić objavila članak (link: http://bit.ly/uZ3u75) pod nazivom "Karamarko na jesen hapsi Boljkovca" sa scenarijem koji se eto odigrava prema planu. Da citiram i parafraziram otrcanu frazu iz reklame - smrdi, smrdi, užasno smrdi... na predizbornu kampanju. I na još jedan autogol HDZ-a. Jer nakon svog lopovluka koji je upravo počeo izranjati na površinu, nekakav predizborni lov na komunjare teško da će ikoga privući Jaci, a još manje bezličnom antikarizmatiku Tomislavu crnom Marku.

    • calimero.mali2@gmail.com
      calimero.mali2@gmail.com   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 10:12

      kratko sažeto i nadasve pametno . Svaka čast .

  • traktorijada
    traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 8:59

    sve te josipe bi trebalo malo provuci po sudu. Tek toliko da se i druga strana ima sanse kiselo nasmjesiti.

  • traktorijada
    traktorijada   Objavljeno: 2. studenog 2011. u 8:54

    ne kuzim, sta je ovaj aljbanac rado Buljat kriv?