Srijeda, 22. veljače 2012.
Izraelski odjeci mise za Pavelića

Jerusalem Post: Zašto Hrvati šute o misi za Pavelića?

Ephraim Zuroff, Foto: N. REBERŠAK
Ephraim Zuroff, Foto: N. REBERŠAK
Autor: Boris Pavelić
Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 14:02

Kako je moguće da misa za jednog od najvećih masovnih ubojica Drugoga svjetskog rata prolazi bez ijedne riječi osude?, pita se Ephraim Zurrof u tekstu objavljenom u Jerusalem Postu

Zamislite načas da su na obljetnicu Hitlerove smrti u dva najveća njemačka grada održane memorijalne mise Hitleru u čast. Ne treba naglašavati da bi takve ceremonije izazvale bijes, indignaciju i masovne prosvjede ne samo u Njemačkoj, nego i u cijelome svijetu. Prošloga tjedna, lokalni ekvivalent takvim događajima zbio se u Hrvatskoj, ali umjesto ljutnje i demonstracija, nije se čula ni riječ prosvjeda.

Tako počinje članak „Sjećanje na nacista u Hrvatskoj sramota Europe“, koji je danas u Jerusalem Postu objavio Ephraim Zuroff , voditelj izraelskog ureda Centra Simona Wiesenthala, organizacije koja u cijelome svijetu traži i progoni nacističke zločince.
Zuroff piše o misama za Antu Pavelića u Splitu i Zagrebu, koje su 28. prosinca u Zagrebu služili svećenici Vjekoslav Lasić i Stanislav Kos, a u Splitu Vjenceslav Kujundžić.
"Kako je moguće da misa za jednog od najvećih masovnih ubojica Drugoga svjetskog rata prolazi bez ijedne riječi osude? Očita adresa za takvu indignaciju bila bi Hrvatska, u kojoj su se mnogi borili s Titovim partizanima protiv ustaša, a velik dio građana gaji snažnu antifašističku tradiciju“, piše Zuroff u članku, opisujući ustaške zločine i revizionističko djelovanje svećenika Lasića, koji običava veličati Dinka Šakića, zapovjednika Jasenovca osuđenog za ratne zločine.
Ali ne kritizira Zuroff samo hrvatsku šutnju. "Tužna je istina da se EU bijedno propustila suprotstaviti buđenju neofašizma i promicanju iskrivljene slike o Holokaustu u svojim postkomunističkim članicama“, piše Zuroff.
Ni u Izraelu, tvrdi Zuroff, nema adekvatnog odgovora na odavanje poštovanja zločincu.

"Te događaje namjerno prešućuje izraelska vlada, čiji ministar vanjskih poslova Avigdor Liebermann propušta odgovoriti na napade na našu prošlost u zemljama koje nisu pokazale interes da podrže palestinsku stvar“, tvrdi Zuroff.
Zaključuje tvrdnjom da su mise za Pavelića "ruganje kršćanskim vrijednostima i uvreda žrtvama ustaša, njihovim rođacima, prijateljima, te ljudima od morala i savjesti svugdje u svijetu“.

"Došlo je vrijeme za prosvjede u Hrvatskoj, EU, SAD, Kanadi, Izraelu i židovskom svijetu. To je minimum koji dugujemo žrtvama zloglasnoga masovnog ubojice“, završava danas objavljeni članak u Jerusalem Postu.

Komentari

37
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • gospodin Cvetko
    gospodin Cvetko   Objavljeno: 7. siječnja 2012. u 19:01

    hm hm hm...Zašto Hrvati šute o misi za Pavelića?...a baš je pametan ...a što drugo i možemo...kad ćutiš uvijek onom sa strane izgledaš pametniji...naprimjer bivši ministar Mupa gospon Karamarko...božjom providnošću našao je onog ubojitog klošara...priznajte kao inspektor Kluzo iglu u slami.. ...i čim je počeo da daje svoje hvalisave slavodobitne izjave...tek onda vidiš sa kojim genijem imaš posla...zatim kao u Monty Paytonu počeo da istražuje aveti iz prošlosti...a lopovčine mu lete ispred nosa...pa je uhapsio Boljkovca čisto iz štosa...hvala bogu što o njemu misle rekli su birači...a mi hvala bogu ćutimo ...da i nas nešto ne zakvači...eto i don Grubišić osjeća to na vlastitoj koži...jer i dan danas novi Kaligule sa svojim palcem dirigiraju našim životima u svojoj... pozlaćenoj loži...

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 23:57

    Ja mislim da treba njemu poslati Mel Gibsona da ga zamoli da više prestane s tim komedijama (sranjima) ...

  • Mato
    Mato   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 18:21

    Ist tako gospodin Zuroff nebi se slozio da su njegove vodje kao sto su bili Menachem Begin, Yitzak Shamir, Ben Gurion i ostali isto tako ratni zlocinci. Mozda nisu odgovorni za onoliko ubistava neduznih ljudi kao Pavelic i Tito ali su sigurno ubili vise nego sto se pripisuje nasem generalu Anti Gotovini a kojeg on sigurno smatra zlocincem.
    Njegova dvolicnost meni smrdi. Nikako zato sto je Zidov, nego sto je jedan pokvareni Amerikanac koji je dosao u tudju kucu i on sada djeli pravdu slicnu kao sto su Njemci i Rusi djelili Zidovima. Jedino me tjesi sto znam da su to samo rijeci izvan Izraela a ne fizicka sila Zidovskih falangi obucenih u vjersko inspiriranih uniformi i Uzi strojnica koji teroriziraju Palestinsku populaciju oko na palestinskoj zemlji.

  • Mato
    Mato   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 18:07

    Ovaj covjek ide svugdje po svijetu i prijeti svima koji ne pokazuju ljubav prema Zidovima sto proizvodi vise anti-semitizma nego sto bih ga inace bilo. Pavelic jeste ratni zlocinac ali je isto tako i drug Tito kojeg on nebih kritizirao. Ovaj covjek koji trazi pravdu za Zidove zivi u jednom gradicu u okupiranim palestinskom djelu zapadne obale Jordana. Efraim Zuroff, covjek koji daje lekcije svijetu o mrznji zivi u gradicu Efrat koji je sagradjen na zemlji otetoj od obicnih siromasnih Palestinaca i koji je ilegalno sagradjen po medjunarodnom zakonu. U ovom gradicu nije dozvoljeno da zive Palestinci nego samo Zidovi.

  • chudnovati
    chudnovati   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 17:42

    http://www.youtube.com/watch?v=8fHeZqjXYOM

  • Andromeda
    Andromeda   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 17:11

    Nisam do sada pročitao ovaj tekst, jer me ne zanimaju baš ni Pavelić ni Zurrof. Zanima me budućnost, a ne prošlost.
    No kad sam pročitao ovdje neke komentare, ostao sam šokiran mržnjom i otrovom koji neki još uvijek prosipaju i hrvatske zločince brane pokazujući prstom na tuđe zločince.
    I to je jedan od tisuću razloga što smo tu gdje smo - u državi u kojoj mladi nemaju nikakve budućnosti.

    • Pepi COTO
      Pepi COTO   Objavljeno: 7. siječnja 2012. u 18:22

      Andromeda,.....Ostao si šokiran mržnjom i otrovom ????,....misliš da toga nema po Europi,da smo jedini u tome,....ima nacionalizma i mržnje prema drugima da se čovjek zaprepasti,a to samo dokazuje da smo od istog materijala sazdani svi i nema cijepljenih protiv mržnje i netrpeljivosti.Meni likote prebacuju da sam iredentista ,a francuz u Lilu ne razumije francuza u Tulonu i ismijava ga da nije francuz.Po čemu smo različiti ?

  • Clavius
    Clavius   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 17:00

    Pavelić masovni ubojica? Pa zaboga, prestanite s tim lažima, krivotvorinama i podmetanjima koja traju gotovo 60 godina. Hrvatski državni arhiv nužno bi trebao svu arhivsku građu glede NDH te poslijeratne jugoslavije staviti na internet. Dosta je više kvazi tumača povjesti. Onaj tko zna čitati i poznaje elementarno znanje matematike (čitaj zbrajajnje) lako će zaključiti ispravno.

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 19:41

      Pa predložimo onda pavelića za beatifikaciju. Kreteni ustaški

  • cesoir
    cesoir   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 13:59

    Ovi komentari su za plakat'. E je vam logika, braco Fiumani - Pavelicevi se zlocini ne racunaju zato sto i Ameri grme i kolju po svijetu. Sram vas bilo! Umjesto da osudjujete sve sto valja osuditi, vi se uskokodakali i spali na bijednicku mantru tipa "nisu ni drugi nista bolji". Gadite mi se. Ako je ovo glas Hrvata, glas Rijecana, onda i zasluzujemo propasti.

  • ivano
    ivano   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 12:01

    Zloglasni masovni ubojica. Tko je taj.Ima li nekakav popis tko su najveće ubojice u svijetu.Na kojem mjestu je poglavnik dr. Ante Pavelić. Gledao sam popis ne vidim ga baš tamo. Na kojem je ZLOGLASNI UBOJICA i najveći UBOJICA na ovim prostorima Josip Broz.Zanima li to ovog gospodina. Njega ne zanimaju UBOJICE koji su ubijali nevine Hrvate a taj ubojica još uvjek ima ulice i trgove po Hrvatskoj. Zamislite u Opatiji ulica se zove DRŽAVNIKA JOSIPA BROZA.Gdje mu je ta država gospodo. Država stvorena u velikom zločinu kako je rekao njen stvoritelj UBOJICA Tito da bi opstala morao je dati pobiti stotine tisuće Hrvata, a kako je nestala ta zločinačka država, također u velikom zločinu.Tvorac te zločinačke tvorevine koja više ne postoji ima ulicu u Opatiji DRŽAVNIKA Josipa Broza. UŽAS!!!!!
    Ako govorimo o ubojici Paveliću jel mi govorimo o milijun ipo ubijenih Srba milijun ostalih itd.itd. Gospodo jel govorimo o sedamsto tisuća ubijenih u Jasenovcu, Šaranovoj jami danas je cifra već pedeset tisuća.O čemu vi pišete gospodine.U Šaranovoj jami nije stradao niti jedan Srbin a u Jasenovcu prema dokumentima Međunarodnog crvenog križa umrlo je par tisuća ljudi-umrlo je a mi još danas baratamo cifrom od osamdeset tisuća.Gdje su posmrtni ostaci tih silnih žrtava što ga četnička propagandna mašinerija i dan danas širi i to kroz pera Hrvata u Hrvatskoj državi.
    Možete staviti i ulicu u Opatiju Državnika Aleksandra Karađorđevića pa i on je bio nečiji državnik.

    • Clavius
      Clavius   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 17:10

      sukladno dokumentaciji te plaćenoj ratnoj šteti i popisu stanovništva kroz jasenovac je prošlo 16.800 ljudi. Uspoređujući logor Jasenovac s sličnima u europi ovaj u hrvatskoj je super minijatura (površinski). Nadalje, valja se zapitati kako to da je srušen i zašto ga je jugoslavenska vlast koristila nekoliko godina. Isto tako netreba smetnuti s uma kako su u ratnu štetu ušle i žrtve Križnog puta.

    • MaoZeDong
      MaoZeDong   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 13:39

      Dobro da nisi izjavio da ustvari u Jasenovcu nisu nikog ubijali protiv njegove volje nego su to logoraši sami željeli iz raznoraznih razloga. Npr...depresija, ljubavno razočaranje ili samo samoubilački porivi.
      Kretenčino

  • Kresimir Ostojic
    Kresimir Ostojic   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 0:54

    ma treba njemu j... mater govno zidovsko

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 22:39

    Koliko je čifuta ubijeno u II svjetskom ratu? Kažu povjesničari 6.000.000
    Koliko je čifita od tih 6.000.000 osnovalo iti jednu postojbu pokreta otpora prije nego su ih počeli tamaniti. Niti jednu, osim što su u getu zaratili kad su napokon saznali da su gotovi.
    Koliko je čifuta ostalo na životu i europi a da su ti osnivali bilo kakvu postrojbu otpora? Niti jednu ili barem ja ne znam da su osnovali bilo što i bili priključeni bilo kome.
    Što su radili? Spremali bogatstvo u Ameriku, bježali, pljuvali zlato nacistima da bi otkupili svoj život. A otpor, sačuvaj me bože.
    Treba stvarno pogledati onaj film Mletački trgovac!!!!!

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 22:31

    Koliko je vijetnamaca pobila Amerika? Milijune!
    Da li vijetnamci imaju svjetski vijetnamski kongres? Ne!
    Da li vijetnamci imaju ured za progon amera? Ne!
    Da li su tamo učinjeni ratni zločini? da!
    Da li su vijetnamci ubijali nakon rata susjede ko čifuti palestince! Ne!
    Koliko je trajao rat u Vijetnamu! Pol mog života slušao sam i gledao na TV o tome!
    Koliko bi vijetnamci trbali potsjećati na svoj holokaust? Do vijeka!

    Ajde skinite nam se s ku................više s vašim antisemitizmom. Kretenčine koje slave Pavelića nisu ništa drugo nego kretenčine ravne Ku Klux klanu!!!!!!

  • Mrkopalj
    Mrkopalj   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 22:20

    Vrlo korektno što NL piše o ovoj temi za razliku od recimo VL lista koji nije ništa drugo nego jadna novina ili HDZ-ovo glasilo!!!!

    No, toliko o tome. Koliko je poljaka ubila nacistićka Njemačka? Ništa manje od čifuta! Da li poljaci imaju svjetski poljski kongre? Nemaju! Da li poljaci imaju naziv za anti - kako bi to nazvali? Nemaju! Da li nas poljaci je......svaki dan na ovu temu? Ne! Da li poljaci imaju ured koji se zove ured za progon poljaka od nacističkog zločina? Ne!
    Da li su poljaci poslije rata recimo masovno ubijali susjede ko nacisti? Ne! Da li su poljaci poslije rata otišli u Ameriku i tražili dekretom da se nasilno nasele na neki teritorij koji im je davno otet? Ne!

    Pa koji nas ku.......više je........s vašim židovstvom?
    Pa vas će ameri potamanit gore od Hitlera kad im jednog dana sjednete na ku........zbog pohlepe i gramzivosti koja vam je ugenima! Tamo, u Americi roditi će se novi Hitler i on će vas tek rješiti kako spada. A osnov će mu biti Main Kampf. Glavni financijer-Ford. Da, isti onaj Ford koji je financirao naciste u II svjetskom ratu, ili ...............ima ih, roditi će se.......................

  • tsm
    tsm   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 22:01

    Evo nekih dostignuca tog tipa kome HKC sluzi mise, prema izvjestaju Hitlerovog Generala von Horstenau tokom njegove posjeti Jasenovcu. Iz tog se vidi da su Ustashe tamo masovno iztrebljivali cak i djecu (knjiga je izdana od strane Austrijske komisije za noviju povijest, i svatko je moze vidjet cijelu, na netu):

    “Mi smo sada ušli u koncentracioni logor u pretvorenoj tvornici. Užasni uvjeti. Nekolicina muškaraca, mnogo žena i djece, bez dovoljno odjeće, spava se na kamenoj ploci noću, jauci na daleko, krik i plač. Zapovjednik logora - hulja, ja sam ga ignoriraao, ali umjesto tog sam rekao mom ustaškom vodiču: "Ovo je dovoljno da se covjek ispovraća"

    “A onda najgore od svega: soba uz čije zidove, leži na slami koja je upravo donesena zbog mog pregleda, nešto poput pedesetak gole djece, od kojih polovina mrtvi, a druga polovica umire. Ne treba zaboraviti da su izumitelji koncetracionih logora Britanci za vrijeme Burskog rata. Međutim, ti logori su dostigli svoj vrhunac odvratnosti ovdje u Hrvatskoj, pod Poglavnikom instaliranim od nase strane. Najvece od svih zla mora da je Jasenovac, gdje nijedan običan smrtnik ne smije privirit"

    Izvor: Glaise von Horstenau, Ein General in Zwielicht: Die Erinnerungen von Edmund Glaise von Horstenau, (Wien, Osterreich). P.167

    Spomen podrucje Jasenovac ima imena gotovo 20.000 djece ispod 14 godina, koja su bila sistematicki masovno iztrebljena u samo tom jednom logoru

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 20:25

      I meni, PC ...

      osim toga, ovdje nije riječ o postignućima Jasenovca - ni onim tijekom rata, a ni onim poslije rata - već o redovitom miješanju jednog neprincipjelnog lakrdijaša u morbidna događanja jedne suverene države. Pustimo žrtve s mirom. I prebrojavanja.

    • Pepi COTO
      Pepi COTO   Objavljeno: 6. siječnja 2012. u 12:11

      tsm,....ali taj njemački general nije obišao Dachau,Treblinku i ostale vlastite konclogore,ne znaći da opravdavam,ali kako su svi spremni o drugima sve najgore,a za sebe ni crno pod noktima.Mislim da dosta dobro poznajem svjetsku povjest i neznam da postoji bilo koji narod koji u svojoj povjesti nije učinio genocid nad drugim,a mi smo tu samo jedan u nizu i to u veoma minornom broju prema drugima,a razapinju nas kao grešnu dušu,....pun mi ih je k....

  • kekec
    kekec   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 20:28

    fjaka, potpisujem.

  • fjaka
    fjaka   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 19:32

    Ne komentiramo , jer je to daleko iza nas i da vi niste komentirali to bi se već zaboravilo kao da se nije ni desilo(mislim na mise).Bilo bi dobro da se objavi koliko je Židova bilo u USTAŠAMA i koje funkcije su obnašali.

  • radnica
    radnica   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 19:16

    Pa Ameri i sad imaju logore za mučenje u nekoliko zemalja svijeta,rade šta hoće, a nama ovakvi papci drže lekcije.Šta Židovi rade palestincima?Dobro je poznato kad je nastajala židovska država poslije rata, kako su došli do teritorija i koje zločine su počinili.Nitko živ nije htio ići tamo na silu su ih odvlačili.Narod skroz iščašen u mnogim pogledima, drži nama lekciju koji se nismo micali iz svoje zemlje nikada.

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 21:49

      U to nema dvojbe. No, i naša indiferentnost je najbolji odgovor što mi o tome mislimo. I koliko do toga držimo. Srećom, uviejk s epojavi ovaj dušebrižnik da nas na to podsjeti, i na kraju dobar dio onih koji s razlogom drže ovu misu nepotrebnom, spontano je podrže iz inata ovom komedijašu ... Naše su komedije, samo naše. Ne trebaju nam komedijaši izvan granica, imamo svojih dovoljno. (Ima nas dovoljno)

    • Pflaum
      Pflaum   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 19:53

      Ameri već dobrih stotinjak godina rade po svijetu što hoće,ne samo sada.
      Naravno,i kod Židova ima dobra doza licemjerja kada se vidi kako oni postupaju prema Palestincima.
      Ali nista od toga ne moze biti opravdanje za sluzenje mise koljaču i izdajici koje je sramotno bez obzira na vrijeme koje je proteklo od nedjela koja je počinio.

  • Blau
    Blau   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 19:12

    Po ovoj fotografiji Zuroffa, izgleda da nam kaze "Kada sa nama Zidovima razgovarate , vi Hrvati morate biti ovako mali - manji od makovog zrna! Ajd zabranjuj sad te mise!"

  • bozh
    bozh   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:52

    potpuno se slazem sa zuroffom. ne znam njegov stav o udruzenom zlocinackom pothvatu krscana i ashkenaza protiv sasvim nevinih palestinaca, koje su crkva i evropski 'zhidovi' [a kasnije i afro-azijski zidovi] odabrali kao zrtvu na oltaru isusa, yahweha, ashkenaskog supremacizma.
    ukoliko zuroff to odobrava, onda je i on u krivu, a ne samo pavelic, hitler, et al. hvala

  • Marko Radojčić
    Marko Radojčić   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:33

    http://youtu.be/juNRHBE7Cm4

  • Marko Radojčić
    Marko Radojčić   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:33

    http://youtu.be/juNRHBE7Cm4

  • Nole
    Nole   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:25

    Zašto svećenici,koji služe mise dokazanom zločincu,ne vide kako se u uredjenim i pristojnim državama svi ljudi,a ne samo svećeniici,stide onih ljudi koji su im nanijeli nemjerljivu štetu i sramotu.Posebno zaslužuje pažnju činjenica da biskupi anatemišu čestite svećenike,kao don Grubišića,a toleriraju se ovakve blamaže.Zašto jedna mjerila vrijede za don Bakovića i Rebića a za Lasića i slične druga?Prozirno i jadno.

  • Nole
    Nole   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:25

    Zašto svećenici,koji služe mise dokazanom zločincu,ne vide kako se u uredjenim i pristojnim državama svi ljudi,a ne samo svećeniici,stide onih ljudi koji su im nanijeli nemjerljivu štetu i sramotu.Posebno zaslužuje pažnju činjenica da biskupi anatemišu čestite svećenike,kao don Grubišića,a toleriraju se ovakve blamaže.Zašto jedna mjerila vrijede za don Bakovića i Rebića a za Lasića i slične druga?Prozirno i jadno.

  • jaba
    jaba   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:24

    koga boli k.... za pavelica i neke budale .. a jos manje za zidove mislim to su oni uopce ?

  • PiazzaGuldoni
    PiazzaGuldoni   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 17:06

    A zna li ko je li bilo janjetine i piva poslije mise?

    • Patriot
      Patriot   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 18:21

      A Karađorđeve šnicle sigurno bilo nije ...

  • Rđa&Bagatela
    Rđa&Bagatela   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 16:43

    Šta te boli ona stvar? Eto, kratko i jasno. Ni ja ne njušim po tuđem dvorištu i ne gledam tko kad ruča ili nuždi. Također, ne bi da je ta misa bila na blagdan svetog Ante Pavelića i da je bio trodnevno obilježvanje na državničkom nivou. Dragi moj Izraelče ili Židove po vjeri, u Hrvatskoj je bio rat prije dvadeset odnosno petnaest godina i Hrvati su dokazali da nisu genocidni i vrlo dobro cijeli svijet zna da znamo poštivati običaje i prava ratovanja pa čak i u trenutku kad situacija "dozvoljava" i moguća su osvetnička nedjela. Pa neka to bude misao vodilja o Hrvatima i Hrvatskom narodu! Može? Bog! Šalom!

  • Patriot
    Patriot   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 15:01

    Zašto šute? Zato jer imaju važnijih problema od bavljenja takvim opskurnim događajem. I zato jer im je pun kufer pljuvanja po njihovoj državi od strane ljudi s dvostrukim mjerilima ...

  • MaoZeDong
    MaoZeDong   Objavljeno: 5. siječnja 2012. u 14:51

    Zuroff, odje..... Od II svjetskog rata je skoro 67 godina. Čast i slava svima koji su izgubili živote u toj klaonici, ali sad je stvarno već dosta da si uzimate pravo bilo kome soliti pamet. Pa nisu samo židovi umirali.
    Zašto, licemjeru jedan, ne protestiraš kod svojih sponzora amerikanaca, kod kojih sve vrvi od neonacističkih bandi koje ponosno paradiraju s kukastim križevima?
    Utropši korisno svoje očito neograničeno slobodno vrijeme pa se rađe pozabavi svojim ortodoksnim židovima koji nisu puno bolji od nacista i neonacista i pusti nas na miru.

Ajme meni...

Pročitaj sve
    • "Grad priznao da nema javnog interesa u Hoto shopping centru. "
    • Ćićo:Ostojiću, pošalji specijalce na Karamarka i Bandića!
    • "Vrtić u Kostajnici pred konačnim gašenjem? "
    • Ćićo:Dico, blokirajte ceste traktorima!