Dobar interes putnika

Jadrolinija: Stranci kupili 80 posto karata putem interneta

Darko Pajić

U razdoblju od 16. lipnja do 24. srpnja prodano je ukupno 42.477 karata (prosječno dnevno 1.090 karata), te je ostvaren internetski promet od 4,53 milijuna kuna

RIJEKA Prvo ljeto u povijesti Jadrolinije tijekom kojeg je moguća kupovina karata putem interneta pokazalo je velik interes korisnika za ovu uslugu, jer je u razdoblju od 16. lipnja do 24. srpnja prodano ukupno 42.477 karata (prosječno dnevno 1.090 karata), te je ostvaren internetski promet od 4,53 milijuna kuna. Zanimljivo je da su strani državljani pokazali bitno veći interes za online kupnju, pa je udio stranaca 80 posto, a domaćih putnika 20 posto. Najviše je kupaca iz Velike Britanije, a zatim slijede Hrvatska, Francuska, SAD i Italija. Izbjegavanje obveze odlaska u agencije, te lakši, komforniji i brži ukrcaj na trajekte i katamarane bio je najvažniji cilj i kad je riječ o uvođenju sustava prodaje karata direktno pri ukrcaju, što je omogućeno korištenjem ručnih uređaja za evidenciju karata.U istom razdoblju su prodane 74.582 karte kod ukrcaja, te je za početak iskazan visok udio putnika, koji su koristili mogućnost izbjegavanja kupnje karata u agencijama. Ukupno je »Jadrolinija« od 16. lipnja do 24. srpnja prodala 1,6 milijuna karata, a udio karata kupljenih pri ukrcaju ili putem interneta iznosi 7,32 posto. 

Kako ističe glasnogovornica Jadrolinije Marija Zaputović, početne brojke iskazane u prvih mjesec dana pokazuju da je interes putnika za online prodaju vrlo dobar, pogotovo ukoliko se uzme u obzir da je ova usluga ponuđena neposredno prije početka sezone. 


– Navika odlaska u agencije kod kupnje karata još uvijek postoji kod mnogih korisnika, ali će se i to postupno mijenjati. Zadovoljni smo iskazanim interesom u ovoj početnoj fazi, tim više što treba očekivati kako će brojke u skoroj budućnosti rasti, a putnici sve više koristiti opciju online kupnje karata.


Ovo je i za nas u Jadroliniji novost te nastojimo čuti komentare, pohvale i primjedbe putnika, te dodatno poboljšavati sustav prodaje karata kako bi bio što jednostavniji za korisnike – ističe Zaputović, dodajući kako je takva kupnja moguća za sve linije koje održava Jadrolinija, kao i da ih treba kupiti najkasnije 24 sata prije željenog polaska. Najveći udio online prodaje karata bilježe katamaranske linije Split–Hvar–Korčula i Split–Milna–Hvar te trajektne linije Vis–Split i Lastovo–Vela Luka–Split.