Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
1. travnja 2020.
UHPA

Putničke agencije neće vraćati novac za propale aranžmane, dijelit će vaučere za nova putovanja

Foto Mladen Trinajstić
Foto Mladen Trinajstić
Autor:
Objavljeno: 19. ožujak 2020. u 15:11 2020-03-19T15:11:29+01:00

Udruženje hrvatskih putničkih agencija (UHPA) objavilo je kako planira izdavati vaučere za putovanja koja su putnici uplatili, a uslijed eskalacije situacije s koronavirusom nisu uspjeli iskoristiti.

Naime, u UHPA-i su istakli kako je širenje koronavirusa izazvalo je nezapamćene poremećaje u svakodnevnom životu, mnogim djelatnostima i gospodarstvu pa tako i u industriji putovanja.

Od preporuka nadležnih institucija da se privremeno odgode putovanja do obustave redovnih prometnih linija, zatvaranja granica i potpune zabrane putovanja bilo koje vrste, koronavirus je turističkim agencijama, organizatorima putovanja i pružateljima usluga u turizmu, zadao snažan udarac.

S druge strane putnici koji su već uplatili svoja putovanja, koja se zbog više sile u ovim izvanrednim okolnostima, neće realizirati, očekuju kompenzaciju.

Predsjednik UHPA-e Tomislav Fain poručio je stoga kako uplaćeni novac nije izgubljen.

- Planiramo krenuti s izdavanjem vaučera putnicima za uplaćene aranžmane koje će, u visini uplaćene svote, moći iskoristiti za neko drugo putovanje, kada sve ovo prođe, a kao što to već rade naše kolege u mnogim europskim zemljama.

Putnici moraju znati da njihov novac nije ostao na računu turističke agencije već je isti proslijeđen hotelu, aviokompaniji, prijevozniku…

Obrtna sredstva pojedine turističke agencije, uglavnom malog ili srednjeg poduzetnika, ograničena su, i povrat sredstava korisniku usluge, uslijed stagnacije bukinga i nametnutih zabrana, bio bi koban za mnoge od njih. Stoga nudimo rješenje koje bi trebalo zadovoljiti obje strane – putnicima omogućiti da realiziraju putovanja, a agencijama osigurati nastavak poslovanja, istaknuo je Fain.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.