Nikom ništa: Nekadašnji prvi čovjek riječke policije prošao bez ozljede

Ponavljač: Mirko Ružić opet izazvao nesreću

Branko Škorić

Ružić je svojim passatom naletio na uzvišenje koje račva prometnicu na Brajdici i prevrnuo se te udario u parkirani fiat punto. Završio je u bolnici, a policija nije obavila alkotestiranje 



RIJEKA - U petak 16. studenoga dok je cijela Hrvatska slavila oslobođenje naših generala, uvaženi javni bilježnik s Krka i nekadašnji načelnik PU Primorsko-goranske Mirko Ružić (58) u 21,15 sati vozio je svoj crni »VW passat« riječkih oznaka prometnicom od Delte ka Pećinama. Nailaskom na uzvišenje, odnosno otok kod Brajdice kojim se prometnica račva, »passat« je prednjim desnim kotačem udario u uzvišenje. Zatim se prevrnuo na desnu bočnu stranu i klizeći udario u parkirani »fiat punto« riječkih registracijskih oznaka. Vlasnik »fiata« 25-godišnji Riječanin nije bio u vozilu. 


   Nakon nesreće Ružić je završio u riječkom KBC-u na Sušaku. 


   Potvrdu o nesreći dobili smo od glasnogovornice policije Ankice Kolić, a kako je to uobičajeno, navela je samo godište vozača »passata«. 





Zanimljiv je i podatak da je jedna prometnica u Rijeci, na Potoku gdje se nalazi kafić, zatvorena za promet upravo zbog potreba terase za isti kafić. Rijekom kola glasina da je vlasnik kafića Mirko Ružić, međutim, ime vlasnika je drugo. Inače, na otvaranje istoga kafića upravo je pozivao Ružić. I to svoje kolege policajce.



   I Mirko Ružić potvrdio je da mu se dogodio udes. 


   – Da to je točno. Bilo je to u petak. Nakon što je auto zahvatio bankinu, pukla je guma i potom se moj auto zaustavio uz bok »fiata punta«. Na svu sreću nitko nije nastradao, rekao nem je Ružić.   

Unosno imenovanje


Prema službenom priopćenju iz PU Primorsko-goranske, nad Ružićem nije obavljeno alkotestiranje. 


   Posljednji puta o Mirku Ružiću naš list je izvjestio javnost u travnju prošle godine nakon što je tadašnji ministar pravosuđa Dražen Bošnjaković, mimo mišljenja javnobilježničke komore Hrvatske imenovao Ružića javnim bilježnikom na Krku. »Struka« je predlagala da na to iznimno unosno mjesto ministar imenuje Roberta Beletića jer je imao najbolje karakteristike, ali je ministar imao svoje mišljenje. Neko vrijeme Ružić je bio i u odvjetničkim vodama. 



Kada je 1999. godine Ružić doživio prometnu nesreću u blizini Kuka, dok je bio načelnik PU Primorsko-goranske i to u službenom policijskom automobilu »audiju«, iz policije je izviješćeno da je u prometnoj nesreći sudjelovao M. Ž. navodeći krive inicijale i ne navodeći da se radi(lo) o čelnom čovjeku riječke policije. Drugi sudionik nesreće bio je Alen Keserović koji je prošle godine ubijen na tersai jednog kafića u Jušićima. Mirko Ružić bio je i šef Porezne uprave u Rijeci i slovio je kao jedan od vodećih HDZ-ovaca u Rijeci.



   O Mirku Ružiću kao vozaču pisali smo u više navrata. U sjećanju je ostala nesreća iz 1999. godine u blizini Kuka. U tom slučaju Ružić je amnestiran odgovornosti zbog zastare i slučaj je pao zaborav, ali je ostao u sjećanju i zbog bizarne činjenice što mu je u krvi izmjereno 0,48 promila alkohola. Zatim smo pisali u sječnju 2001. godine kada je kod riječkog hotela Bonavia svojim »mercedesom« oštetio više vozila. U listopadu 2003. godine u riječkoj Čandekovoj opet je imao prometnu nesreću s »audijem A 4«. U veljači 2006. godine na križanju Zvonimirove i Ulice V. Benca udario je u vozilo ispred sebe i pobjegao s mjesta nesreće. Javio se par dana kasnije iz Austrije. 


  Besprijekoran


U međuvremenu je s »mercedesom« doživio još jednu prometnu nesreću na Krku. 


   Iz svih tih prometnih nesreća Ružić je uvijek izlazio gotovo neozlijeđen, ali još značajnije je da nikada nije kazneno kažnjavan. Zbog toga i ne čudi što je jedno od objašnjenja ministra pravosuđa o ličnosti kandidata za javnog bilježnika na Krku bila njegova dokazana besprijekornost jer je uz životopis podastro i potvrdu o nekažnjavanju. 


   Inače, u praksi se zna dogoditi da nakon prometne nesreće u kojoj nema ozlijeđenih osoba – i radi se samo o materijalnoj šteti – podatak o alkoholiziranosti vozača nije bitan. Osim toga, postavlja se i pitanje – tko će narediti vađenje krvi. Policija ili Državno odvjetništvo? I naposljetku tko će to platiti? A ta ekspertiza košta 400 kuna.