Sutra: 21° 21° 1
19. rujna 2019.
Inicijativa Znajznanje.org

Priključite se kampanji za prikazivanje filma o liječnici koja ženama omogućuje siguran pobačaj

Iznos od 650 dolara pokriva troškove licence za prikazivanje filma u Zagrebu i Rijeci
Objavljeno: 3. travanj 2015. u 21:13 2015-04-03T21:13:00+02:00

Kampanja je dostupna na linku igg.me/at/VesselInCroatia. Film »Vessel« redateljice Diane Whitten govori o radu dr. Rebecce Gomperts, nizozemske liječnice koja je svoj život posvetila borbi za reproduktivna prava. Osnivačica je »Women on waves« i »Women on web«, inicijativa koje ženama širom svijeta omogućuju siguran pobačaj

RIJEKA » Inicijativa Znajznanje.org pokrenula je Indiegogo kampanju kojom namjerava prikupiti 650 dolara, potrebnih za prikazivanje kontroverznog dokumentarca »Vessel« u Hrvatskoj. Kampanja je dostupna na linku igg.me/at/VesselInCroatia. Film »Vessel« redateljice Diane Whitten govori o radu dr. Rebecce Gomperts, nizozemske liječnice koja je svoj život posvetila borbi za reproduktivna prava. Osnivačica je »Women on waves« i »Women on web«, inicijativa koje ženama širom svijeta omogućuju siguran pobačaj. »Women on web« je online servis za konzultaciju i nabavku lijekova za siguran prekid trudnoće, dok je »Women on waves« inicijalno nastao kao projekt koji ženama iz zemalja gdje je pobačaj ilegalan, omogućuje siguran prekid trudnoće, i to na brodu u međunarodnim vodama. Gomperts je život posvetila pomaganju ženama kako bi ostvarile svoja prava u situacijama kada ih država ograničava. Fascinantan film o slobodi, slobodi izraza i ljudskoj ženstvenosti inspirirao je mnoge i motivirao ih na akciju. U Irskoj, nakon projekcije filma, ljudi su objesili veliki natpis na katedrali »Za siguran pobačaj, odite na www.womenonweb.org«.

Iznos od 650 dolara pokriva troškove licence za prikazivanje filma u Zagrebu i Rijeci, te manipulativne troškove. Ulaznice za projekcije bit će besplatne, a nakon projekcije filma predviđena je i diskusija o viđenom. Ako se skupi više od planiranog, u planu su dodatne projekcije u Osijeku i Splitu. Iz inicijative Znajznanje.org ističu da bi ih veselila već i donacija od 25 kuna, odnosno 3,5 dolara, koliko iznosi prosječna cijena ulaznice za film u hrvatskim kinima. Za donatore i donatorice pripremljene su i nagrade, ovisno o iznosu mogu dobiti šalicu, bedž ili platnenu torbu. Prihvaćene su i kreditne kartice i PayPal, a kampanja, kojom je dosad prikupljeno 70 dolara, traje do 26. travnja.

Inicijativa i web znajznanje.org nastali su u sklopu projekta »Mlade žene mijenjaju svijet«, s ciljem stvaranja internetske lokacije gdje žene i muškarci mogu pronaći točne činjenice o pobačaju, bez indoktrinacije.