U Hrvatskoj, Srbiji i BiH

UNA: Započinje emitiranje televizijskog programa novog multimedijskog servisa

Ivana Kocijan

Foto: Unsplash

Foto: Unsplash

Nekoliko regionalnih megazvijezda voditi će svaka svoj late night talk show.



UNA, novi multimedijski servis u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga. »Raznovrstan i kvalitetan program stvarat će brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci. UNA predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi.


Projekt se zasniva na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stupnju implementacije virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtualna studija, najveća na području jugoistočne Europe, navodi se u priopćenju za medije i dodaje kako gledatelje očekuju i glazbene i kulinarske emisije, kvizovi, originalni reality show, dok će nekoliko regionalnih megazvijezda voditi svaka svoj late night talk show.


Brend UNA inspiriran je rijekom Unom. Pokretač medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić. Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac, direktor produkcije Krešo Marić, direktorica programa Viktorija Jeftić, direktor prodaje Marko Šobot, a direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš.