Iznimno zanimanje

Let 3 očekivano “razvalio” i na HRT-ovim društvenim mrežama, pregledi se broje u milijunima

Portal Novi list

Foto: HRT

Foto: HRT

Dora i Let 3 pobudili su iznimno zanimanje na HRT-ovim društvenim mrežama



Ovogodišnja Dora i pobjednička pjesma grupe Let 3 “Mama ŠČ!“ izazvali su izniman interes na društvenim mrežama Hrvatske radiotelevizije, pa je tako na HRT Dora kanalu na YouTube-u od subote do utorka ostvareno 3,8 milijuna pregleda.


Također, od početka ove godine HRT bilježi 6,4 milijuna pregleda na HRT Dora kanalu, što je najveći interes za Doru na YouTube -u do sada te je time oboren i rekord.


Pobjednička pjesma “Mama ŠČ!“ na kanalu se nalazi 3 puta (objave pjesama, nastup na Dori i pobjednički nastup), i kumulativno je ostvarila više od 3 milijuna pregleda.





Najpoznatiji je nastup u programu s preko 2 milijuna pregleda raspoređenih na 35% iz područja Hrvatske, a ostatak je područje ostatka Europe.


Uz višemilijunski pregled bilježi se i 7 tisuća komentara i 16 tisuća likeova.


Tik Tok HRT-a


Na Tik Toku je na profilu HRT-a zadnjih mjesec dana “Dora“ top tema.


Zbrojimo li video zapise vezane uz Doru – dobit ćemo više od 2,5 milijuna pregleda na tok profilu.


Foto HRT


O Dori se pričalo i puno šire osim na HRT-ovim kanalima. O tome govori i brojka da su video snimke s #dora2023 na Tik Toku ostvarile do sada 12,5 milijuna pregleda.


Facebook i Instagram


Facebook i Instagram Dore koji su inače specijalizirani za istinske fanove su ove godine, ekstenzivnije nego ikad najavili Doru i sve natjecatelje.


Pratili su događanje uživo kroz cijelo vrijeme priprema, proba i live nastupa te su dosegnuli 460 tisuća korisnika na Facebooku i 180 tisuća korisnika na Instagramu s preko 4 milijuna impresija sadržaja.