Gledanost

HRT se pohvalio: Sa Svjetskim prvenstvom rušimo sve rekorde

Hina

Foto Reuters

Foto Reuters

Na televiziji, radiju i svim važnim digitalnim platformama HRT-a, korisnici mogu pratiti sve sadržaje prvenstva što se pokazalo kao vrlo uspješan potez jer smo na svim kanalima na top pozicijama po praćenosti sadržaja'' rekao je glavni ravnatelj HRT-a Robert Šveb



HRT ostvaruje rekordne rezultate u gledanostima na svojim kanalima i platformama na kojima prati Svjetsko nogometno prvenstvo – u posljednjih tjedan dana ti su sadržaji zauzeli, prema podacima AdScannera, 50 prvih mjesta na ljestvici gledanosti, izvijestili su s HRT-a.


Najgledaniji televizijski događaji u Hrvatskoj u proteklih sedam dana bila je emisija Qatara emitirana na dan utakmice Hrvatska – Kanada. Zabilježila je visokih 36 posto prosječne minutne gledanosti, dok su dvije dosad odigrane utakmice naše reprezentacije privukle čak 80 posto gledatelja koji su u tom trenutku gledali televizijske programe, izvijestili su s javne radiotelevizije.


Dodaju da se zbog velikog interesa za Svjetsko nogometno prvenstvo na HRTi aplikaciju registriralo čak 160.000 novih korisnika čime se s broj registriranih korisnika na toj platformi popeo na 1.140.000. Sadržaj SP na HRTi platformi do sada je gledalo 300.000 ljudi, a odgledano je ukupno više od 600.000 sati sadržaja.




Utakmicu Hrvatska – Maroko gledalo je više od 100.000, a Hrvatska – Kanada preko 60.000 jedinstvenih korisnika, ističu s HRT-a. Smatraju i da je broj realnih gledatelja barem dva do tri puta veći jer ova brojka govori samo o broju uređaja te da je više korisnika pratilo utakmicu na jednom uređaju.


Čitanost portala je za cijelo vrijeme SP-a preko 100.000 jedinstvenih korisnika, a na dan utakmice Hrvatska – Maroko premašila je 220.000 jedinstvenih korisnika, dok je doseg za vrijeme cijelog prvenstva udvostručen, navode s HRT pozivajući se na podatke Gemius Audienca.


Od početka SP-a i društvene mreže HRT-a imaju najveći doseg od svih medija u Hrvatskoj.


”HRT Sport Facebook stranica ima trenutno najjači rast i doseg među sportskim profilima, sadržaji na You Tubeu su na drugom mjestu svih medijskih profila, a Instagram HRT-a s pojačanim aktivnostima oko Svjetskog prvenstva proširuje svoj doseg za 500.000 ljudi. Novitet s početkom prvenstva je HRT-ov Tik Tok profil s kojim je odmah došao u top tri najgledanijih Tik Tok profila u medijskom segmentu”, ističu.


Za vrijeme SP-a pojačano je i zanimanje slušatelja na Drugom programu Hrvatskog radija pa i Hrvatski radio ovih dana bilježi rekordnu slušanost.


”HRT prati Svjetsko prvenstvo na svim svojim kanalima i platformama – nikad opširnije i sadržajno bogatije. Potrudili smo se pokriti sve dobne skupine i navike i obveze korisnika te im omogućili praćenje prvenstva na kanalima na kojima obično prate sportske sadržaje i na mjestima na kojima se nalaze, posebno zato što je ovo prvenstvo specifično i zbog razdoblja u godini i zbog termina utakmica. Na televiziji, radiju i svim važnim digitalnim platformama HRT-a, korisnici mogu pratiti sve sadržaje prvenstva što se pokazalo kao vrlo uspješan potez jer smo na svim kanalima na top pozicijama po praćenosti sadržaja” rekao je glavni ravnatelj HRT-a Robert Šveb.