Novi singl

Iron Maiden objavili prvu novu stvar nakon šest godina diskografske šutnje

T.I.

Foto: MaxPixel

Foto: MaxPixel

Moglo bi se reći da „The Writing ON The Wall“ pripada redu manje tipičnih pjesama za Maidene. Na neki način pjesma reprezentira evoluciju benda prema sporijim ritovima i klasičnijoj rock arhitekturi pjesama



Legendarni heavy metal band Iron Maiden šest je godina bio u diskografskoj hibernaciji. Nisu ništa novo objavili od 92 minute dugog dvostrukog albuma „The Book Of Souls“ iz 2015. Do jučer, kad su svjetlo dana ugledala nova stvar „The Writing On The Wall“.


Preko šest minuta dugu stvar napisali su Bruce Dickinson i gitarist Adrian Smith, dok su se za produkciju pobrinuli Kevin Shirley i osnivač- basist Maidena Steve Harris.


Moglo bi se reći da „The Writing ON The Wall“ pripada redu manje tipičnih pjesama za Maidene. Na neki način pjesma reprezentira evoluciju benda prema sporijim ritovima i klasičnijoj rock arhitekturi pjesama. Dakako, s tipičnim gitarskim zvukom i specifičnim glasom Brucea Dickinsona, nije teško na prvu prepoznati o kome i čemu je riječ.




Pjesmu prati animirani spot na koji je očito potrošeno mnogo truda i talenta. Na njemu su radili priznati stručnjaci animacije, dva bivša direktora Pixara, Mark Andrews i Andrew Gordon zajedno s ljudima iz londonskog animacijskog studija BlinkInk.


„Imao sam prilično jasnu ideju o konceptu koji prati pjesmu i kad sam preko Zooma upoznao Marka i Andrewa, brzo je postalo jasno da smo svi na istoj valnoj dužini, a to je pojačano dodavanjem Nicosa i njegovog mladi BlinkInk tim. Naši su tjedni Zoom sastanci obično bili i vrlo kreativni i vrlo zabavni!“ – rako je o ovoj suradnji u doba korone pjevač Bruce Dickinson.


Koliko je izrada spota kroz koji se provlače apokaliptične slike i asocijacije na biblijske teme, bila složen posao, svjedoči redatelj iz BlinkInka Nicos Livesey.


„Brzo smo pronašli stručnjake koje smo željeli, a ljudi su se doslovno bacali na mene kako bi mogli raditi na Maiden videu – imali smo više od 60 ljudi u 13 zemalja od Brazila i Francuske do Rumunjske i SAD-a kako bi nešto dodali nešto u spot i rekao bih da njihova ljubav, strast i razumijevanje benda izviru kroz svaki kadar. Oni su bili tim iz snova kojim smo morali upravljati producenti i ja. ”


Provjerite u spotu je li vrijedilo truda.