Projekt

Adria Outdoor Sessions: Riječki bubnjar razvio ideju koja spaja DJ-e, prirodne ljepote i turizam

Ervin Pavleković

Foto Damir Jevtić

Foto Damir Jevtić

Zamisao je usmjerena na promociju hrvatskog turizma, turističkih destinacija, povijesnih i drugih znamenitosti određenoga kraja, uz primarnu promociju izvođača elektroničke glazbe



Pod vodstvom Ivana Bojčića i u suradnji s Tomislavom Pasanecom i Robertom Viškovićem nastao je projekt Adria Outdoor Sessions, usmjeren na promociju hrvatskog turizma, turističkih destinacija, kao i na promociju outdoor aktivnosti, povijesnih i drugih znamenitosti određenoga kraja, uz primarnu promociju izvođača elektroničke glazbe iz cijele regije.


Adria Outdoor Sessions projekt, čiji je idejni začetnik Ivan Bojčić, svima poznatiji kao bubnjar riječke grupe Let 3, ističe kako projekt podrazumijeva nastupe elektroničke glazbe u trajanju od 60 do 90 minuta pozicionirane na određenoj destinaciji s koje se pruža pogled na prirodne ljepote krajolika koji okružuje tu destinaciju.


Uz sam nastup elektroničke glazbe uživo, projekt uključuje korištenje ranije snimljenog videomaterijala o brojnim fizičkim aktivnostima specifičnim za područje snimanja, kao i videomaterijala o mnogim brojnim znamenitostima i prirodnim ljepotama istoga područja.


Ideja u vrijeme lockdowna




Videomaterijal koji se koristi uz sam nastup tako prikazuje fizičke aktivnosti kao što su brdski i cestovni biciklizam, ronjenje, surfanje, jahanje, alpinizam, rafting i druge aktivnosti. Uz to, prikazuje i razne znamenitosti u području snimanja, kao i prirodne ljepote toga područja – od jezera, plaža, grebena i drugoga – uz tekstualni opis destinacije koja se prikazuje videom.



Kako nam je Ivan Bojčić pojasnio, projekt je nastao kao ideja u vrijeme prošlogodišnjeg lockdowna i nemogućnosti prevelike mobilnosti na kakvu je inače naviknuo.


– Prva je ideja bila promovirati Dobrinj, mjesto u koje sam odselio početkom prvog lockdowna, kako bih, s obzirom na epidemiološke mjere, imao potencijalno veću mobilnost i slobodu kretanja i kako bih mogao više boraviti u prirodi.


U Dobrinju su me zamolili da osmislim promociju mjesta kao kulturne destinacije i tu je sve zapravo započelo, kaže Bojčić, nadodajući kako je ondje pronašao spoj glazbe, prirode i outdoor aktivnosti koje su jedan od najbrže rastućih segmenata turizma posljednjih godina.


Cilj ovog projekta je, kako Bojčić ističe, promocija turističkih destinacija, prirodnih ljepota, aktivnog turizma i, naravno, elektroničke glazbe koja se stvara na regionalnom području, a sam Adria tim čine četiri člana.



Spremaju novi video


– Kako nisam mogao sve sam napraviti, odlučio sam okupiti nekoliko ljudi koji bi mi pomogli u realizaciji projekta, a zatim smo s vrlo malim budžetom napravili i prvi session te smo zahvaljujući najvećem portalu za elektronsku glazbu na svijetu, Mixmag, koji je dio ovoga projekta zadužen za marketing i promociju, postigli dobru vidljivost.


Upravo zato smo odlučili i nastaviti dalje. Naš četveročlani tim čine direktor portala Mixmag Adria, glazbeni producent i vrhunski IT stručnjak Tomislav Pasanec, izvrsni snimatelj Damir Jevtić, ICT manager i DJ Robert Višković i, naravno, ja, kazao je Bojčić.


Naglašava kako je suradnja s BlacksoulMusic jedan od ključnih čimbenika kad je u pitanju glazbeni dio cijelog projekta, od odabira kvalitetnih umjetnika do same regulacije glazbenih prava, što je također bitna stavka.



– Trenutno se pripremamo za snimanje trećeg videa s kojim se selimo nešto južnije, u Dalmaciju, a i u stalnim smo pregovorima za financijsko zatvaranje planova za 2021. i 2022. godinu.


S time smo zasad zadovoljni jer su u konačnici uvijek jedina potencijalna prepreka zapravo financije, još više u ovim vremenima u kojima živimo kad kultura zasigurno podnosi, i globalno i lokalno, jedan od najvećih financijskih udaraca ikad, zaključio je Bojčić, izrazivši nadu u povratak normalne situacije kad bi njihov tim mogao ostvariti sve ideje i kad bi cijela klupska i elektronička scena mogla ponovno oživjeti.


Mixmag Adria platforma


Mixmag Adria je vodeća regionalna plaftorma koja se bavi najbrže rastućim glazbenim sektorom, elektroničkom glazbom, kao i cjelokupnom kulturom clubbinga, a pokriva sve aspekte elektroničke glazbe, kao i klupsku scenu u Hrvatskoj i regiji.


Uz Hrvatsku, ostale zemlje koje Mixmag Adria uključuje su Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo i Makedonija.



Iako se radi o zemljama regije, prošlogodišnji veliki broj posjetitelja iz mnogih europskih zamalja te SAD-a i Kanade svakako je znak za otvaranje dodatnog prostora za promišljanje o turističkome potencijalu i turističkoj ponudi u okviru ovog projekta, no i klupske scene općenito.


Blacksoul Music izdavačka i producentska kuća


Blacksoul Music vodeća je izdavačka i producentska kuća za elektroničku glazbu u regiji koja postoji od 2006. godine, a do danas broji niz internacionalnih uspjeha i postignuća. Blacksoul Music među svojim redovima broji više od dvjesto domaćih i međunarodnih umjetnika, a poseban internacionalni uspjeh postiže albumom »PaidIn Full« projekta PEZNT koji je dospio na ljestvicu deset najprodavanijih albuma house glazbe u prošloj godini.


Osim izdavaštva, ta se kuća, iza koje stoji renomirani hrvatski producent Tomislav Pasanec, može pohvaliti i s nekoliko licenci za glazbu u poznatim holivudskim serijama, od kojih treba izdvojiti glazbu za megapopularnu seriju Shameless koja se emitira i na HRT-u.



Voditeljski tim Adria Outdoor Sessiona


Ivan Bojčić idejni je začetnik projekta Adria Outdoor Sessions, inače bubnjar, član bendova Let 3 i Mr.Lee & IvaneSky, a u više od dvadeset godina bavljenja glazbom sudjelovao je i surađivao na brojnim glazbenim projektima. Aktivan je član Hrvatske glazbene unije i Hrvatskog društva skladatelja te dobitnik nagrade Porin.


Također, više od petnaest godina bavi se privatnim poduzetništvom u područjima arhivistike, prodaje i logistike, a ima i veliko iskustvo u organizaciji raznih projekata.


Tomislav Pasanec glazbeni je producent, menadžer i IT stručnjak koji je proveo više od dvanaest godina u inozemstvu radeći za vodećeg američkog IT giganta, korporaciju Intel, vodeći prodajne i razvojne timove na nacionalnoj i globalnoj razini, da bi se 2016. vratio u Hrvatsku i posvetio glazbi.


Osim što je poznat po razmišljanju izvan okvira, dobitnik je brojnih međunarodnih priznanja za postignuća u području elektroničke glazbe te je autor albuma koji je 2020. godine bio jedan od deset najprodavanijih albuma house glazbe na svijetu. Također, vodi MixmagAdria magazin i web portal.


Voditeljski sastav čini i Robert Višković koji ima mnogo iskustva u organiziranju brojnih velikih glazbenih manifestacija kao što su, recimo, Carnival Party Rijeka, Sunrise Festival u Rapcu, Sander Kleinenberg u Dubrovniku i drugih.


Posljednjih petnaest godina radi kao menadžer u vodećim svjetskim kompanijama u domeni ICT industrije i proizvodnje, vlasnik je i jednog od najpoznatijih Hospitality ICT savjetovanja u regiji.