»Draga moja«

Mirna i Ivana imaju duet: Jedna od najžešćih suradnji među glazbenicama

Ivana Kocijan

Ovaj savršeni spoj dviju prijateljica u »svađi« sjajno su prikazali Ira & John u videospotu

Jedna od najžešćih suradnji među glazbenicama koje smo čuli – tako bi se najbolje mogla opisati pjesma »Draga moja«, duet ili glazbena »svađa« između riječke kantautorice Mirne i požeške glazbenice Ivane Kindl. Ove dvije prijateljice, koje obje žive u Zagrebu, i glazbeno su kliknule na prvu i predstavile se u izdanju kakvo još do sada nismo vidjeli. Mirna i Ivana znaju se skoro devet godina i jedna su drugoj velika podrška. Pjesmu potpisuje Mirna.

– Pjesma »Draga moja« je nastala krajem prošlog ljeta i to je prva pjesma koju sam napisala na gitari. Odmah sam je poslala Ivani, kojoj se jako svidjela i predložila sam joj duet jer mi se učinilo zgodnim da nas dvije, koje smo vrlo bliske, pjevamo o svađi između dviju frendica. Ivana mi je oduvijek bila velika podrška i pomoć na početku moje glazbene priče. Ona je jedna od meni najbližih osoba i izuzetno sam sretna što smo ostvarile ovu suradnju, rekla je Mirna.

Ovaj savršeni spoj dviju prijateljica u »svađi« sjajno su prikazali Ira & John u videospotu, dok iza ovog žestokog glazbenog izdanja stoje Mirna i glazbenik i producent Mark Mrakovčić.

– Mirna i ja smo dugogodišnje prijateljice, jako dobro se razumijemo, sličnih smo stavova i temperamenta, te smo podrška jedna drugoj. Mogu slobodno reći da je smatram najboljom prijateljicom, a budući da volim njezin glazbeni stil, naša suradnja je zapravo i očekivana.

U pjesmi sam se odmah pronašla jer volim rock, super nam se isprepliću glasovi u zajedničkoj dionici, a refren je zarazan i hitoidan, istaknula je Ivana Kindl.