"Klaun"

Grupa Detour predstavila je novu plesnu pjesmu. Stigao je i spot

S.M.

Foto: PR

Foto: PR

"To je dijelom pjesma o aktualnom stanju u društvu, sebičnosti i opasnosti nekih uvjerenja", kaže Nenad Borgudan.



Nakon velikog ljetnog hit singla “Hawaii” omiljena grupa Detour predstavila je novu plesnu pjesmu “Klaun” koja na nekonvencionalan način tematizira gorki osjećaj nestanka ljubavi:


“Klaun je pjesma koja govorio nestanku ljubavi uslijed nerazumijevanja i različitog shvaćanja istih stvari. To može biti romantična, ali i prijateljska ljubav. Priča o čovjeku koji zbog svojih specifičnih uvjerenja postaje osamljen, ogorčen, nesnosni gad, pa čak i čudovište, o tome kako se ljubav pretvara u mržnju pod iluzijom dobrih namjera.


To je dijelom pjesma o aktualnom stanju u društvu, sebičnosti i opasnosti nekih uvjerenja koja u ime osobnih sloboda diskvalificiraju društvenu odgovornost, empatiju i povjerenje koje je osnovno vezivno tkivo društva.




Pjesma ne ulazi u razloge već se bavi posljedicama takvih odnosa i društvenih trendova, a posljedice su gubitak ljubavi, razumijevanja i tolerancije što je u konačnici katastrofa za sve nas, bez obzira na to tko je zapravo u pravu”, otkrio je lider grupe Detour Nenad Borgudan.


“Klaun” je četvrta pjesma s nadolazećeg albuma grupe Detour, a na njoj su se po prvi puta u ulozi glavnih vokala našle nove vokalistice Karla i Dora.


Priču novog singla vizualno je upotpunio video spot kojeg potpisuje Dinko Šimac.


“U spotu smo htjeli pokazati dvije strane koje svatko nosi u sebi – mirnu, dosadnu, sivu i divlju, šarenu i razigranu.


I tekst pjesme se dodiruje ove neobične situacije kroz koju svi prolazimo i sad je više nego ikad bitno naći u sebi ono nešto klaunovsko, razigrano i pozitivno. No, ako taj klaun u nama izgubi smisao za smijeh, ostajemo dosadni, crno-bijeli i bez strasti.


Vizualno, spot prati ta dva aspekta kroz brzu izmjenu između akromatske scene i scene pune šarenila. Snimali smo iste kadrove pod bijelom i pod šarenom rasvjetom, a članovi benda ) su u šarenoj verziji pokušali iz sebe izvući klauna i dopustiti mu da im preuzme pokrete i prikaže velik kontrast između paralelne sive scene”, ispričao je Dinko.