Cameronov hit raste

“Avatar: The Way Of The Water” prešao 1,7 milijardi dolara zarade i postao 7. najuspješniji film u povijesti

T.I.

Foto: Disney

Foto: Disney

S obzirom da životni vijek novog „Avatara“ u kinima još traje, za očekivati je da će dohvatiti brojku od 2 milijarde dolara. Samo pet filmskih naslova prebacilo je dosad tu magičnu cifru



Danas će „Avatar: The Way Of the Water“ Jamesa Camerona dostići promet na kino blagajnama širom svijeta od 1,708 milijardi dolara, što ga čini sedmim najvećim filmom na svijetu po pitanju box officea.


Ovu je brojku film dostigao u četiri tjedna prikazivanja i zaključno s ovim vikendom prestigao je „Kralja lavova“ iz 2019. godine, i „Jurassic World“ iz 2015. godine koji su zaradili 1,663, odnosno 1,672 milijardi dolara.


Od spomenute cifre, na tržištima izvan Sjeverne Amerike, Cameronov hit zaradio je 1,19 milijardi dolara što ga gura na 5. mjesto internacionalne liste svih vremena. Ispred njega su samo originalni „Avatar“, „Avengers:Endgame“, „Titanic“ i „Avengers: INfinity War“. Koliko je Cameron neprikosnoveni redatelj kad se uzme u obzir komercijalnost nekog filma sugerira činjenica da je tih pet filmova s najvećom zaradom internacionalno čak tri potpisuje ovaj slavni redatelj.




Dakako, s ovim brojkama  „Avatar: The Way of Water“ prestigao je „Top Gun: Maverick“ na listi najuspješnijih filmova 2022. godine koji je zaradio također fascinantnih 1,49 milijardi dolara širom svijeta i postao najveći hit duge i plodne karijere Toma Cruisea.


S obzirom da životni vijek novog „Avatara“ u kinima još traje, za očekivati je da će dohvatiti brojku od 2 milijarde dolara. Samo pet filmskih naslova prebacilo je dosad tu magičnu cifru.


Ovo su dobre vijesti za Disney koji je 2019. kupio prava na „Avatar“ 2019. godine od 20th Century Foxa. S izbijanjem pandemije, produkcija je pomicana, baš kao i planovi za distribuciju i Disney je zbog ovog filma mnogo toga financijski stavio na kocku. Naime, produkcija je koštala sveukupno oko 350 milijuna dolara i još sto je potrošeno u marketinške svrhe.


Sam James Cameron rekao je nedavno da će biti potrebno čak 1,4 milijarde dolara na kino blagajnama da bi film bio na nuli, što znači da je već sada ostvario velik profit, i da će Cameronovi planovi o još dva nastavka nakon ovog uspjeha biti sprovedeni u djelo.