Zanimljiv projekt

Antoine Fuqua snima remake “Mačke na vrućem limenom krovu”. Svi glumci bi mogli biti Afro-Amerikanci

T.I.

Foto: Nicolas Genin/Wikimedia Commons

Foto: Nicolas Genin/Wikimedia Commons

Producenti ovog projekta ušli su u povijest 2008. postavljajući na Broadwayu "Mačku na vrućem limenom krovu" s produkcijom sastavljenu isključivo od Afro-Amerikanaca. Tu bi priču Fuqua mogao ponoviti i na filmu



Antoine Fuqua proslavio se sjajnim krimićima i akcijskim filmovima sa stilom. Prije 20 godina punu pažnju na sebe skrenuo je upečatljivim “The Training Day” koji je Denzelu Washingtonu donio Oscara za glavnu ulogu, pa onda nanizao atraktivnih filmskih naslova kao što su povijesni spektakl „King Arthur“, podcijenjeni  akcijski film s teorijom zavjere u središtu priče „Shooter“, triler „Olympus Has Fallen“, remake westerna „The Magnificent Seven“, boksačku dramu „Southpaw“ s Jakeom Gyllenhaalom u glavnoj ulozi, dva nastavka sjajnih filmova osvete „The Eqzualizer“ gdje se ponovno ujedinio s Danzelom Washingtonom.


Dva njegova nova zgotovljena filma SF „Infinite“ i prerada sjajne danske drame „Den skyldige“ su na čekanju zbog pandemije, a zaposleni i ambiciozni Fuqua već se baca na novi projekt.


Riječ je o (ponovnoj) ekranizaciji drame nagrađene Pulitzerom „Mačka na vrućem limenom krovu“ Tennesseea Williamsa. Iza projekta uz Fuquu, kako javlja Variety, stoje Stephen C. Byrd i Ali Jones Harvey čija su imena poznata malo kome, ali su važna u ovom slučaju jer su prije ulaska u projekt imali uspješnu povijest s ovim klasičnim komadom američke pisane umjetnosti. Naime, 2008. producirali su kazališnu adaptaciju “Mačke na vrućem limenom krovu”, postavili je na Broadway, bili rasprodani 19 tjedana čime je ta predstava postala najunosnija te sezone. Sličan uspjeh postigli su kasnije i na londonskom West Endu. Specifičnost se sastoji u tome da je ovo viđenje Williamsove drame bilo prva predstava na Broadwayu koja je obuhvaćala producentsko-glumački ansambl sastavljen isključivo od Afro-američkih umjetnika.




Nije obznanjeno hoće li i ovaj projekt ići ovim putem i hoće li netko od u brodvjesku predstavu uključenih glumaca,  Terrencea Howarda, Anike Noni Rose, Phylicie Rashad i Jamesa Earl Jonesa (koji je upravo navršio 90 godina), biti uključen i u ovaj filmski projekt.


Producentski tim i Fuqua kažu da će film „kombinirati elemente predstave s novim linijama priča i povezati ih”.


Ostaje za vidjeti hoće li Fuqua nadmašiti prvu ekranizaciju ove drame iz 1958. godine s Paulom Newmanom u ulozi Bricka, sina bogataša s juga koji nakon srednjoškolske popularnosti kao sportaša ne pronalazi put uspjeha u kasnijem životu pa se odaje piću, dok njegova mlada i zgodna žena Maggie „The Cat“ (Elizabeth Taylor) očajava. Iako je ova verzija doživjela velik uspjeh i kod publike i kod kritike, Tennesse Williams bio je krajnje razočaran adaptacijom, prije svega ublažavanjem kompleksnosti obiteljskih odnosa i izbjegavanjem važnog momenta homoseksualnosti u cijeloj priči.