Novi biznis?

Ed Sheeran ide u nove poslovne izazove, lansira liniju umaka

L. S.

Reuters

Reuters

Ovakva vijest zapravo i nije toliko začudna, s obzirom da je pjevač najveći fan kečapa



Ako nešto Ed Sheeran voli, to je zasigurno kečap. Štoviše, etiketu Heinzovog kečapa ima istetoviranu na bicepsu te je za popularnu marku kečapa snimio i reklamu.



Šuška se da je popularni pjevač odlučio svoju ljubav za kečapom pretvoriti u posao i izdati vlastitu liniju umaka, te je zaštitio naziv ‘Tingly Ted’s’.




Navodno da će Edovi umaci uključivati majonezu, kečap i različite marinade i začine, a umaci bi trebali biti pušteni u prodaju iduće godine.


Inače, Sheeran je vlasnik restorana Bertie Blossoms u Londonu, stoga ne bi bilo neobično da upravo to bude prvo mjesto gdje će fanovi i oni istančanog nepca za moći probati Sheeranove delikatesne umake.