STRUČNI SKUP

Projektni dan ”Sidro u Kvarneru”: Brendiranje učeničkih domova postaje nužnost

P. N.

Ovogodišnje izdanje ''Sidra na Kvarneru'' donosi radionice ''Ovca na Kvarnerski'' i ''Pomade moje none'' te prezentacije aktivnosti '' Čakavska beseda'' i ''Domski dani'' te fitness-centra Učeničkog doma Kvarner.



RIJEKA – ” Današnjim projektnim danom ”Sidro u Kvarneru” nastavljamo dosadašnju tradiciju početka školske godine za učenike i odgajatelje i kako sama riječ kaže nastojimo se izabranom tematikom, slikovito rečeno, usidriti se u Kvarneru”, naglasila je u uvodnoj riječi prof. Anđelka Jurišić Mikšinović, ravnateljica Učeničkog doma Kvarner, nastavljajući:” Cilj nam je na stručan i moderan način realizirati relevantne odgojno-obrazovne potrebe samih učenika polazeći kako od lokalnih povijesnih i kulturoloških stečevina tako i modernih socioloških trendova.


Sve to u suradnji s našim dionicima kao što su naš osnivač Primorska goranska županija, Grad Rijeka u kojem djelujemo, osnovne i srednje škole sa užeg i šireg područja, roditelji djece te nositelji gospodarskog i kulturnog života iz našeg okruženja. Naš je cilj bio i ostat će – biti ne samo u korak s vremenom već, ukoliko je to ikako moguće, korak ispred”.


Tako ovogodišnje izdanje ”Sidra na Kvarneru”, prilagođeno i organizirano sukladno važećim epidemiološkim mjerama, donosi radionice ”Ovca na Kvarnerski” i ”Pomade moje none” te prezentacije aktivnosti ” Čakavska beseda” i ”Domski dani” te fitness-centra Učeničkog doma Kvarner.




Poseban naglasak je ove godine dat brandiranju i razvijanju reputacije učeničkih domova.
”Vidljivost i prepoznatljivost domova kao brandova postaje nužnost kako za njihove osnivače, tako i učenike i odgajatelje te roditelje i naravno lokalnu društvenu zajednicu”, napomenuo je predavač Edvin Jurin, stručnjak za marketing, brandiranje, reputacijsko i krizno komuniciranje, pripomenuvši ” Brandovi i njihova reputacija nam pomažu da nas šire publike prepoznaju, zavole i podržavaju u daljnjem razvoju u izrazito turbulentnim vremenima kada scenariji budućnosti predviđaju da će promjene u narednih 15 godina biti veće nego u dosadašnjih 300 godina. To će u procesima odgoja mladih generacija stvarati izazove s kojima se nismo do sada susretali”.



Stoga, parafrazrirajući Williama Shakespearea ”Prihvatimo vrijeme koje nas je odabralo.” Jurin je završio: ”Željeli to priznati ili ne, communicare necesse est. Bez obzira da li je riječ o pojedincu, kompaniji ili društvenoj instituciji. Naravno, na način koji je sukladan odgovarajućim etičkim i opće prihvaćenim moralnim društvenim standardima, jer u protivnom komuniciranje gubi svoj temeljni smisao. A to je da nas obogati i svaki danom uzdigne osmišljenim i relevantnim sadržajem na višu spoznajnu i time u konačnici mentalnu razinu”.


Učenički dom Kvarner, čije je osnivač Primorska goranska županije, je samostalna ustanova. Kapacitet Doma, koji raspolaže s 120 soba, je 287 mjesta za žensku i mušku mladež.


U Domu, u okviru odgojnih skupina, smješteni su učenici i učenice svih riječkih i opatijskih srednjih škola i Pomorske škole Bakar te nekoliko studentske populacije, za koje brine 51 djelatnik.