Online predavanje

Camino Krk put za privlačenje gostiju u doba korone

Mladen Trinajstić

Foto TZ Krk

Foto TZ Krk

Na predavanju Vedrana Pražena očekuju se pružatelji smještajnih i ugostiteljskih usluga, a osim o turističkom marketingu u okolnostima pandemije, bit će riječi i o aplikaciji Google Maps u kontekstu neiskorištene prilike za dolazak do većeg broja gostiju



Iz Turističke zajednice Grada Krka svim zainteresiranim Krčanima ovih je dana upućen poziv da se već ovog četvrtka, 22. travnja, priključe online predavanju u čijem će fokusu biti povećanje broja direktnih rezervacija u situaciji pandemije.


Predavanje s više no aktualnom tematikom će putem platforme Zoom održati marketinški stručnjak Vedran Pražen, s kojim je, podsjetimo, proteklih godina ova Gradska turistička institucija uspostavila tijesnu suradnju na osmišljavanju, organiziranju i promoviranju projekta Camino Krk.


Tko su »ciljani« gosti


Online edukacija koja će sutra započeti od 11 sati, bit će posvećena upravo navedenom projektu koji, drže krčki turistički znalci, pruža velike mogućnosti produljivanja sezone u specifičnim okolnostima pandemije.




– Naime, Camino Krk nov je turistički proizvod, odnosno dodatan motiv dolaska gostiju u predsezoni i posezoni, koji omogućava upoznavanje brojnih otočnih kulturno-povijesnih lokacija, ali i jedinstveno duhovno iskustvo motivirano, uz ostalo, i ljepotama krčkog krajolika, istakla je, najavljujući nam ovotjednu online edukaciju, Ivana Kovačić, direktorica TZ-a Grada Krka.


Tijekom edukacije kojoj bi se, nadaju se Krčani, trebao priključiti znazan broj krčkih pružatelja smještajnih i ugostiteljskih usluga, bit će riječi i o turističkom marketingu u pandemijskim okolnostima, uz nastojanje da se u interakciji s dionicima lokalnog turizma odgovori na pitanja tko su u takvim prilikama zapravo njihovi »ciljani gosti«, ali i kako do njih doći te kako si osigurati direktne rezervacije.


Također, nastavljaju organizatori ovog pažnje vrijednog edukacijskog projekta, sudionici će predavanja od marketinškog stručnjaka, osim o tematici internetskog marketinga, dobiti brojne korisne savjete i po pitanju aplikacije Google Maps u kontekstu neiskorištene prilike za dolazak do većeg broja gostiju.


Hodočasnik i konzultant


Edukaciju će, kao što smo spomenuli, provesti Vedran Pražen, tajnik Bratovštine sv. Jakova, hodočasnik i konzultant u digitalnom marketingu. Pražen je i sam dosad prešao više od 3 tisuće kilometara Camino ruta diljem Španjolske, Portugala, Francuske i Hrvatske, a može se pohvaliti i dugogodišnjim iskustvom u primjeni digitalnog marketinga u turizmu. Autor je dviju knjiga na temu internetskog marketinga, a čest je gost predavač na konferencijama, fakultetima i stručnim radionicama.


Tijekom predavanja, Pražen će jednostavnim jezikom, bez korištenja stručnog informatičkog rječnika, Krčanima pojasniti konkretne korake putem kojih se može povećati zarada u turizmu, zaključila je čelnica krčkog TZ-a pozvavši svoje sugrađanke i sugrađane da se u što većem broju odazovu njezinu pozivu te se posredstvom poveznica dostupnih na mrežnim stranicama TZ-a i Grada Krka priključe ovom zanimljivom i nedvojbeno korisnom edukacijskom programu.


Prilika za pozicioniranje


O popularnosti Camino ruta uopće najzornije govori podatak o čak 2,5 milijuna pretraživanja tog pojma mjesečno, samo putem internetske tražilice Google. Organizatori ovog programa navode i da je tijekom 2020. godine zabilježen znatan interes javnosti za krčku Camino rutu, posebice domaćih te gostiju s područja Slovenije, Italije i Austrije.


Krčka Camino ruta stoga, zaključuju Kovačić i Pražen, predstavlja priliku za pozicioniranje otoka na europskoj mreži Camino puteva, ali i za razvoj novog turističkog proizvoda izvan sezone.