Pink Wing

Opatijska karavana skupocjenih automobila: Publike je iz minute u minutu bilo sve više

Aleksandra Kućel Ilić

snimio Marko Gracin

snimio Marko Gracin

spontano okupljanje je bilo prizor koji se na ovim prostorima već duže vrijeme nije vidio. Organizatori projekta koji se održava šestu godinu zaredom najavili su sudjelovanje više od 100 ljubitelja automobila i dolazak 65 luksuznih superautomobila,



OPATIJA – Luksuzni automobili u Opatiji – dođite i uživajte u fan zoni ispred hotela Ambasador – pozvali sve ljubitelje sportskih vozila iz najveće opatijske hotelske grupacije Liburnia Hotels & Villas (LRH). Radilo se o karavani skupocjenih limenih ljubimaca u organizaciji kluba Pink Wing čiji je večernji dolazak mnogobrojna publika s nestrpljenjem iščekivala zauzevši pritom »svaki kantunić« na križanju koje vodi do poznatog petozvjezdanog hotela.


Premda je karavana nabrijanih jurilica stigla s popriličnim zakašnjenjem, publike je iz minute u minutu bilo sve više, a njihovo spontano okupljanje je bilo prizor koji se na ovim prostorima već duže vrijeme nije vidio. Organizatori projekta koji se održava šestu godinu zaredom najavili su sudjelovanje više od 100 ljubitelja automobila i dolazak 65 luksuznih superautomobila, a budući da se radilo o prvom velikom okupljanju na Opatijskoj rivijeri nakon popuštanja epidemioloških mjera vezanih za COVID-19 pandemiju, atraktivnost događaja bila je još veća.


Foto galerija: Opatija: Pink wing karavana luksuznih automobila Foto: Marko Gracin


Objektivi mnogobrojnih fotoaparata i kamera su se »užarili«, a opatijski asfalt uz glavnu prometnicu zauzeli i u pistu pretvorili »ludi bolidi« kao što su primjerice lamborghini aventador, lamborghini huracan, ferrari 458, ferrari f12, mcLaren, pa zatim cijela karavana različitih modela porschea, »nabrijanih« i skupih mercedesa, audija i BMW-a…




Zanimljiv, zabavan i originalan projekt, Pink Wing je hrvatski turističko-gastronomski projekt kojemu je cilj promocija hrvatskih ljepota, gradova i regija kroz povezivanje kontinentalne i morske Hrvatske. Ideja je kroz ovaj projekt pozicionirati Hrvatsku i njene prekrasne destinacije na svjetskoj mapi odredišta luksuznih automobila.


Prizori luksuznih jurilica koji su privukli i domaće ljude i turiste obišli su putem medija i društvenih mreža cijeli svijet i odaslali dobru reklamu za turizam Opatijske rivijere. Iz uprave Liburnia Hotels & Villas poručili su da su ponosni zbog toga što je Pink Wing odabrao hotel Ambasador za ovo jedinstveno događanje, budući da se trude pozicionirati svoje hotele, ali i Opatiju kao destinaciju koja ima toliko toga ponuditi za sve dobne skupine i sve ukuse.



– Sretni smo što je Pink Wing u Opatiji koja je uvijek otvorena za velika događanja i očekujemo velik broj domaćih i stranih turista koje će privući ne samo ovaj događaj, već i brojni drugi koji su u najavi, izjavio je Vladimir Bošnjak, predsjednik uprave Liburnia Hotels & Villas.


Kako smatraju u ovom hotelskom lancu, hrvatska turistička sezona je tek počela, a ovaj ekskluzivan događaj je odlična reklama za Hrvatsku, te su dio ove atraktivne priče spontano postali i svi oni koji su jučer predvečer u Opatiji posjetili Pink Wing.