Medijski div

Netflixovi prihodi poskočili za četvrtinu u jeku koronakrize

Hina

Foto Reuters

Foto Reuters

Neto dobit zamalo je utrostručena, poskočivši na 720 milijuna dolara



Američki internetski medijski div Netflix povećao je prihode u drugom tromjesečju gotovo za četvrtinu, privukavši više od 10 milijuna novih pretplatnika budući da su mnogi ljudi u jeku koronakrize kratili vrijeme pred ekranima.


U razdoblju od travnja do lipnja Netflixovi su prihodi poskočili gotovo 25 posto, na 6,1 milijardu dolara, pokazuje izvješće objavljeno u četvrtak.


Neto dobit zamalo je utrostručena, poskočivši na 720 milijuna dolara.




Kompanija je u jeku koronakrize privukla nešto više od 10 milijuna novih pretplatnika. Kada se uzme u obzir i prvo tromjesečje, brojka raste na 26 milijuna.


U cijeloj prošloj godini Netflix je bilježio 28 milijuna novih pretplatnika.


U Netflixu upozoravaju da je trend dosegnuo vrhunac, dodajući da u trećem tromjesečju očekuju ‘samo’ 2,5 milijuna.


“Rast usporava jer su potrošači prevladali početni šok koji je izazvao koronavirus i ograničenja društvenih kontakata”, objašnjavaju.