U lutkarsko s prozora

Gradsko kazalište lutaka Rijeka opet u pogonu: Predstave stižu u gradske kvartove

Hina

Gradsko kazalište lutaka Rijeka / Foto: R. BRMALJ

Gradsko kazalište lutaka Rijeka / Foto: R. BRMALJ

U četvrtak će se predstava izvesti na zapadnom dijelu grada, u četvrti Krnjevo, kod kafića Alibi. U subotu će se pak ova predstava izvesti na Korzu, pred zgradom gradskog poglavarstva, najavljeno je.



Gradsko kazalište lutaka Rijeka počinje ponovno s aktivnošću nakon dva mjeseca i to izvedbama predstava po riječkim četvrtima i u prostoru samog kazališta, najavljeno je na konferenciji za novinstvo u utorak.


Ravnateljica GKL Rijeka Magdalena Lupi Alvir rekla je da program povratka nosi naziv “Lutkarsko se vraća kući”, a dio ovog programa nazvan “U lutkarsko s prozora” kreće već u srijedu, 20. svibnja. Tako će se predstava “Pokreni priču: Čarobna svirala”, koju je osmislila lutkarica ovog kazališta Almira Štifanić, izvesti na javnom prostoru kod marketa Brodokomerca na Donjoj Vežici. Uz Štifanić, u izvedbi sudjeluje i glumac-animator Alex Đaković.


Kako je Almira Štifanić navela, ova predstava se temelji na dječjoj potrebi za kretanjem. Uz jednostavne vježbe koje djeca izvode tijekom 20-minutne predstave,djeca uče o oblicima i bojama, rekla je.




U četvrtak će se predstava izvesti na zapadnom dijelu grada, u četvrti Krnjevo, kod kafića Alibi. U subotu će se pak ova predstava izvesti na Korzu, pred zgradom gradskog poglavarstva, najavljeno je.


Ravnateljica Lupi Alvir najavila je i početak djelovanja kazališta lutaka u vlastitoj zgradi. Tako će se u petak i subotu izvesti predstava “Četiri godišnja doba” autorice teksta i ilustracije Pike Vončine i redateljice Irene Rajh. To je jedna od pričopredstava riječkoga GKL, u kojoj glumac Damir Orlić uz pomoć ilustracija prepričava priču djeci. Zbog potrebe održavanja razmaka među gledateljima, uobičajenih 126 mjesta u gledalištu GKL smanjeno je na oko 40.


Pročelnik Odjela gradske uprave za kulturu Ivan Šarar ocijenio je ovom prigodom da su izvedbene umjetnosti najviše stradale u razdoblju pandemije. Ustvrdio je da je nazočnost publike na predstavama izuzetno važna i da gledatelji upravo i dolaze da bi bili na okupu.