Foto S. Drechsler
Registar »Ne zovi» koji će pomoći da se građane koji to ne žele ne uznemirava preko telefona trgovačkim ponudama, pušten je u rad u utorak tijekom sjednice Nacionalnog vijeća za zaštitu potrošača.
Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić, kazala je tom prilikom kako registar »Ne zovi« nadopunjuje lepezu mogućnosti koje Ministarstvo osigurava za potrošače koji imaju neku primjedbu ili jednostavno ne žele obavljati svoje trgovačke transakcije putem telefona.
»Smisao je registra da ljudi koji ne žele da ih se preko telefona uznemirava trgovačkim ponudama mogu registrirati svoj broj u bazi koju će voditi i održavati Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) i na taj način osigurati da u svom domu imaju privatnost i da ih ne zovu sa različitih trgovačkih punktova. Lepeza mogućnosti Ministarstva gospodarstva omogućuje i besplatan telefonski broj na koji potrošači mogu iznijeti svoje primjedbe, isto kao i web stranicu www.potrosac.hr putem koje je moguće zatražiti savjet, intervenciju tržišne inspekcije ili zatražiti tumačenje propisa što se tiču prva potrošača«, rekla je ministrica Dalić.
Predsjednik Vijeća HAKOM-a Dražen Lučić istaknuo je kako je registar »Ne zovi» primjer izvrsne suradnje HAKOM-a i Ministarstva gospodarstva. Po njegovim riječima, zaštita potrošača jedan je od najvažnijih ciljeva HAKOM-a.
Budući da je registar namijenjen najranjivijim skupinama, najčešće starijim ljudima koji nemaju računalo, Lučić je bio upitan postoji li mogućnost da oni na kućne adrese dobiju papirnatu pristupnicu u spomenuti registar, no on je, ne navodeći detalje, obećao lakši dostup operatorima u kojima nema poslovnice operatora .