Planovi

Riječki Rakhia Bar postaje franšiza: “Već imamo upite iz Italije, Slovenije i Malte”

Portal Novi list

Uvijek veselo u Rakhia Baru

Uvijek veselo u Rakhia Baru

Rakhia Bar najtežu ugostiteljsku godinu iskoristio je za najveće poslovne planove



Svoju ideju za franšiziranje poslovanja tim iz Rakhia Bara razvio je tijekom pandemije koja je teško pogodila između ostalog i ugostiteljski sektor. 2020. godinu su iskoristili za rad na novom projektu koji je odnedavno ugledao svijetlo dana.


“Situacija s pandemijom nas nije obeshrabrila jer zbilja vjerujemo u ovaj projekt. Rakhia Bar je prva rakhijarnica koja se franšizira.


Iznenadili smo se brojem upita koji su stigli u ovako kratkom vremenu. Većina njih stigla je iz Hrvatske, a posebno su nas razveselili upiti iz Italije, Slovenije i Malte”, ističe Matija Blažević, jedan od vlasnika Rakhia Bara




U prvoj fazi širenja franšize vlasnici će biti orijentirani na područje Hrvatske, ali vrlo brzo izlaze i na inozemno tržište.


Uvijek veselo u Rakhia Baru


Na pitanje kako su došli do ideje za franšizu i koliko je teško franšizirati svoje poslovanje, Matija Blažević odgovara: “Riječki Rakhia Bar je kroz niz godina postao omiljen bar mnogih Riječana te smo naš model uspješnog bara odlučili franšizirati.


Odmah po začetku ideje kontaktirali smo najuspješnijeg hrvatskog franšizera, Andriju Čolaka, koji je vlasnik jedine Hrvatske međunarodne franšize Surf ‘n’ Fries prisutne u čak 16 zemalja i ima svoj ured za konzalting s kojim imamo izvrsnu suradnju.


Potpomognuti njegovim znanjem i iskustvom uspješno smo završili proces pripreme za franšiziranje našeg poslovanja na čemu smo mu iznimno zahvalni.”



Osim procesa franšiziranja našeg poslovanja, tim Rakhia Bara ovo je vrijeme iskoristio i za stvaranje kućnog branda rakija – The Hogster.


“Našu ponudu od preko 100 vrsta rakija odlučili smo upotpuniti i sa vlastitom linijom. Ideja za kreiranje The Hogstera došla je nakon godina rada s rakijama, a inspiracija za okuse dolazi direktno od naših gostiju pa smo i okuse prilagodili njihovim željama.


Zasad smo plasirali 13 rakija, razvili smo recepturu za već 20, a našu paletu ćemo i u budućnosti proširivati i upotpunjavati s još egzotičnijim okusima”, objasnio je Matija Blažević.


Nada se da ćemo uskoro moći s riječkom rakijom nazdravljati u brojnim velikim europskim gradovima.


Više informacija o Rakhia Baru i franšizi možete naći OVDJE.