Pazite na dehidraciju

6 savjeta za njegu kože i kose u jesenskim mjesecima

Life

Foto: Arhiva

Foto: Arhiva

Premda jesen još nije u pravom zamahu, zajedno s raskošnim bojama dolazi i svježiji, vlažan zrak koji ne pogoduje koži ni kosi.



Iako temperature još uvijek nisu niske, suhi zrak u zatvorenim prostorima može dodatno oslabiti zaštitnu funkciju kože, što dovodi do crvenila, nestabilnosti te ubrzava proces starenja.


Ponekad se nađete u situaciji da ništa ne pomaže, sve te krema, a koža i kosa i dalje nisu kakvima biste željeli.


Prehrana ima veliki utjecaj u izgledu vaše kože. Kako bi se spriječila dehidracija kože, potrebno je konzumirati dosta tekućine. Kad god pijete manje vode, možete primijetiti da vam koža postaje suha, a vlasište iziritirano.




Poželjna je hrana poput tople juhe, variva, laganog kuhanog povrće, zobene kaše i sl.  Svakako u prehranu uključite voće (banane, šumsko voće, mango, šljive, ananas, naranče i limune), žitarice i salate.


Izbjegavajte slanu hranu koja potiče dodatnu dehidraciju organizma.


Ne izlazite na hladan zrak s mokrim rukama, on dovodi do pucanja i suhoće kože. Nakon svakog kontakta s vodom, dobro osušite ruke i namažite hranjivom kremom.


Poželjno je kremu nanositi 20 – 30 minuta prije izlaska van tako da se krema apsorbira u duboke epidermalne slojeve. Dobra krema omogućit će sveobuhvatnu njegu za ruke i nokte.


Mješavina shea maslaca, kokosovog ulja i ostalih hranjivih sastojka odlično su rješenje za suhe ruke.


Cijeli članak potražite na Krenizdravo.hr