Izipizi Studio Slim Collection

Zara Hrvatin i nova Izipizi studio kolekcija slave prirodu i održivost

Life

FOTO: @zarahrvatin / @lukaradikovic

FOTO: @zarahrvatin / @lukaradikovic

Zara Hrvatin prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u Izipizi Studio



Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim,  kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.







U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima,  konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost


Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45 % bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, # D.


To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.





U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio IZIPIZI krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice  Izipizi  Studio Slim kolekcije pripala je influenserici  Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i Youtube kanala  – Sun & Moon – Garden  dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.




Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji IZIPIZI Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog  i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50 % u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i  promišljanjem o novim načinima trgovine.