Snažne zajedno uz Tower

TOWER CENTER RIJEKA Modna kampanja za 2021. godinu posvećena je ženama

NL Promo

Foto: FILIP GRŽINČIĆ

Foto: FILIP GRŽINČIĆ

Na tragu činjenice da je u Rijeci, gradu s više od 600 ulica, samo njih 24 nazvano po ženskoj osobi, Fabula je za lokacije snimanja odabrala baš neke od njih

Nakon uspješne prošlogodišnje kampanje Prijestolnica mode, omiljeni riječki shopping centar Tower Center Rijeka predstavio je modnu kampanju za 2021. godinu koja će biti posvećena ženama uz slogan Snažne zajedno.


Ususret brojnim obljetnicama koje slave ženski pokret, Tower Center Rijeka odlučio je svoju kampanju posvetiti osnaživanju žena i tako pridonijeti osvješćivanju i jačanju položaja žene u lokalnoj zajednici. Iza ideje za novu kampanju stoji Design & marketing agency Fabula, riječka agencija koja je željela da kampanja ne bude samo modno, već i društveno osviještena.


Godina žena


Godina 2021. definitivno je godina žena – obilježavamo 100. obljetnicu druge međunarodne konferencije žena u Moskvi kada je odlučeno da se 8. ožujka u cijelom svijetu proglasi Međunarodnim danom žena, a koji je nastao u spomen na žrtve požara u tvornici Triangle Shirtwaist, u New Yorku 1911. godine.


Baš kao i u svijetu, u Hrvatskoj su se odvijali važni događaji koji su promijenili žensku povijest: prije točno 150 godina učiteljica Marija Jambrišak bila je prva žena koja je tražila jednake uvjete rada te jednake plaće za žene i muškarce, a 140 godina prošlo je od dana kada su žene na teritoriju Hrvatske prvi put dobile pravo glasa.


– Položaj žene u modernom društvu i danas je vrlo aktualna tema, a upravo su žene naša najvjernija publika. Osim toga, one čine i najveći dio zaposlenih u centru, kao i većinski dio menadžmenta centra. Zato smo im odlučili posvetiti čitavu godinu, istaknula je Maja Baković, direktorica Tower Centra Rijeka.


Foto: FILIP GRŽINČIĆ


Rano proljeće


Na tragu činjenice da je u Rijeci, gradu s više od 600 ulica, samo njih 24 nazvano po ženskoj osobi, Fabula je za lokacije snimanja nove kampanje odabrala baš neke od njih.


Proljetna kampanja je inspirirana Slavom Raškaj, gluhonijemom hrvatskom slikaricom koja je u novim vizualima dobila svoju suvremenu interpretaciju uz slogan Rano proljeće, koji je ujedno i naziv njenog poznatog akvarela.


U Ulici Slave Raškaj na Trsatu, točnije Strmici, tako nastaje prvi u nizu vizuala: modernu Slavu utjelovila je Ivana Mamilović (IM agency), fotografije za kampanju potpisuje Filip Gržinčić, hairstyling Sensa studio, make-up Romana Poropat, dok je za odabir proljetnih trendova zaslužna Ivana Pirizović.


Cilj kampanje


Cilj kampanje je istaknuti važnost žena u društvu, upozoriti na nejednakosti te educirati i informirati javnost o važnim ženama naše povijesti. Tower Center će kroz godišnja doba i kolekcije nastaviti predstavljati žene čijim ulicama možemo prošetati, a u pripremi ima i nekoliko projekata koje će u svom fokusu imati osnaživanje žena, ženskog poduzetništva i lokalne zajednice.


Osim što ćete imati prilike upoznati život i djela poznatih heroina, predstavit će vam i one manje poznate, koje vas dočekuju s osmijehom na licu pri ulasku u trgovinu, kao i one koje svojim radom uljepšavaju naš grad. Zato u ovoj 2021. godini, takva kakva jest, ostanite »Snažne zajedno«.