Nova kolekcija od bio pamuka

Prvi hrvatski brend čarapa HYPERsocks za jesen predstavio toliko tražene crno-bijele modele

Mija Dropuljić

FOTO: Doris Fatur

FOTO: Doris Fatur

Nova kolekcija HYPERsocks čarapa dokazuje kako i crno-bijelo ruho može biti šareno

Nakon što je ulice zašarenio upečatljivim modelima čarapa koje su prštale živopisnim kombinacijama boja i razigranim uzorcima, prvi hrvatski brend dizajnerskih čarapa HYPERsocks ove se jeseni odlučio za ponešto drugačiju stilsku priču. Dvojac je, naime, neko vrijeme uspješno odolijevao inzistiranju čarapoljubaca koji su ih salijetali upitima “kad će crno-bijele čarape?”, no na koncu je ipak popustio. Kao rezultat nastala je kolekcija ACHROMATIC. 



Premda minimalističkog kolorita, sačinjena od jednostavne crno-bijele kombinacije boja, nova kolekcija sve je samo ne klasična. Iako u crno-bijelom ruhu, kolekcija odiše šarenilom koje čini okosnicu HYPERsocks estetike, a dojam vizualne atraktivnosti i razigranosti postignut je poigravanjem s različitim tipovima uzoraka.


Upravo su uzorci koji krase tradicionalni tekstil poslužili kao nadahnuće za ACHROMATIC kolekciju – klasični pepita uzorak povećan je i geometriziran, a dizajnerskom intervencijom novo su ruho dobili i elementi iz indijanske kulture. Kolekcija se sastoji od tri nova modela koji pristaju i akromatskim i šarenim odjevnim kombinacijama, a kao stvorena je za sve one koji u nadogradnji svog stila preferiraju zanimljive, statement detalje. 



Sva tri modela ACHROMATIC kolekcije izrađena su od bio pamuka iz talijanske tvornice Olcese koja njeguje tradiciju dužu od 120 godina, a čija proizvodnja organskog pamuka zadovoljava sve propisane ekološke standarde. Zbog veće prihvatljivosti za okoliš, ali i krajnje korisnike, HYPERsocks planira svoje poslovanje okrenuti u potpunosti u smjeru održivosti i postepeno u proizvodnju uvesti isključivo bio pamuk. 



Lansiranje ACHROMATIC kolekcije prati i kampanja koja se na svojevrstan način naslanja na Anti-Black Friday pokret. Svjesni kako su popusti uobičajeni element prodaje i marketinga, HYPERsocks ipak želi istaknuti kako Black Friday popusti dramatičnim rušenjem cijena potiču bezumni konzumerizam, srozavaju vrijednost proizvoda i, ponajviše, štete malim proizvođačima koji takve popuste ne mogu ponuditi kupcima.



U nastojanju da osvijeste pogubnost spomenutog fenomena, HYPERsocks želi skrenuti pažnju potrošača na mudrije i promišljenije kupovine tijekom kojih će svjesno birati kvalitetnije i dugotrajnije proizvode te će tako podržati poslovanje onih koji djeluju izvan masovnih produkcija, u lokalnoj sredini i slijede principe ekološke održivosti i ekonomičnosti.


Upravo zato, HYPERsocks je na svojim službenim stranicama www.hypersocks.org pokrenuo kampanju s realnim popustima, a koja traje od 11.11. do 30. 11. Akcija se odnosi samo na posljednju kolekciju, a popust možete ostvariti ako kupite sva tri ACHROMATIC modela čija je cijena u periodu popusta 150, umjesto 180 kuna. 



Fotografije kampanje za novu kolekciju čarapa ACHROMATIC potpisuje talentirana fotografkinja Doris Fatur, vizuali su snimljeni u prostoru popularnog Vintage Industrial Bara, a u ulozi modela našli su se Anja Polić te HYPERsocks tandem Filip Eterović i Dorja Horvatić.