Andro i Petra

Modni projekt mame i sina: Brend MAYA nastao je sasvim spontano, a ideja je genijalna

Sanda Milinković

Foto: Sara Šijan

Foto: Sara Šijan

Uz majice se dobivaju i flomasteri tako da svako dijete može samo personalizirati svoj modni komad

Pulsku dizajnericu Petru Fabian Kapov poznajemo po popularnom brendu Mashna kojeg je osmislila prije sedam godina, a sada se u novu modnu priču “bacila” zajedno sa svojim sinom.


“Svi pamtimo barem nekoliko rečenica, jezičnih bisera, naše djece koje su izgovorili kao mali i koje su nam se urezale u pamćenje, pa ih često i prepričavamo”, započinje ovu modnu priču mama Petra koja je originalnom idejom pokrenula brend MAYA. Komadi su inspirirani su njezinim sinom Androm pa možemo reći da je ovo pravi zajednički modni projekt.


MAYA

Foto: Sara Šijan


“Često se dogodi i da mislimo da ćemo zapamtiti sve te bisere pa ih dosta i zaboravimo. Da nam se to ne bi dogodilo, Andrine smo mudrolije zapisivali otkako je progovorio”, kaže nam ova kreativna mama i kroz smijeh dodaje da je uglavnom to činio Andrin tata. 


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Brend MAYA nastao je sasvim spontano


“Željela sam imati trajnu uspomenu na rano djetinjstvo našeg sina jer taj dio života zaista proleti. Imam osjećaj da se tek rodio, a evo neki dan smo ispunjavali papire za školu. Učinilo mi se da bi majice s otiskom njegovih citata bile sjajno rješenje”, kaže nam.


Brend MAYA nastao je sasvim spontano i kao sve prave priče, izmislio ju je sami život, a Mashna je zaživjela tijekom njezina porodiljnog dopusta.


Drugi joj se porodiljni dopust poklopio s pandemijom, a s obzirom na to da je Petra kreativna i puna mašte u trenucima osame, povijest se ponovila.


“Kad sam odlučila krenuti u stvaranje brenda, kontaktirala sam poznatog pulskog ilustratora i svestranog umjetnika, Vibora Juhasa, koji je odmah shvatio što želimo. Kliknuli smo na prvu ilustraciju, a vizuali su premašili sva naša očekivanja. Prije svega jer su tako životni i bliski”, objašnjava nam Petra i dodaje da je linija za djecu već spremna, a ona za odrasle u pripremi.


“U potrazi za proizvođačem uvjet mi je bio da nude organski pamuk kako bi majice mogla nositi sva djeca. Srećom, naišla sam na Marinu iz već dobro uhodanog brenda Štraca T-shirt koja mi je osim suradnje, nesebično udijelila i brojne poslovne savjete na čemu sam joj neizmjerno zahvalna. Neprocjenjiv je to vjetar je to u leđa kad stojiš na startnoj liniji”, priznaje Petra.


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Prijatelji iz vrtića u prvoj kampanji


Na tržištu se sada mogu pronaći tri Andrine dizajnerske majice koje krase njegovi najdraži dinosauri. U kompletu s majicama dolaze flomasteri za oslikavanje tkanine pa svako dijete može samo dovršiti svoju unikatnu majicu. Poseban pečat majicama daje Andrin opis dinosaura koji se nalazi na dnu majice pa je primjerice, za gigantosaurusa kazao da je: “Najveći ikada!”


Petra nam veselo objašnjava da je tu i deset Viborovih vizuala s kojima kreću za početak, ali i da imaju još jako puno zapisanih mudrolija za koje jedva čekaju da budu ilustrirane.


“Vjerujem da će se djeci svidjeti jer im je blisko, možda su i sami nešto od toga izgovorili, ali sigurno će i roditelji prepoznati neke situacije iz vlastitih iskustava”, dodaje.


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Prva kampanja za brend MAYA snimljena je uz svestranu pomoć Andrinih vrtićkih prijatelja koji su se, priča nam Petra, pokazali kao pravi mali profesionalci.


“Ništa njima nije bilo teško! Okupili smo se u velikom šarenom parku nakon vrtića i u euforiji druženja napravili odlične fotografije”, kaže Petra za kraj našeg razgovora.


Majice se za sada mogu nabaviti putem društvenih mreža, Facebooka i Instagrama.


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan


Foto: Sara Šijan