Prkosne haljine

Poznati modni brend Boudoir ekskluzivno za naš list predstavlja novu kolekciju

Ivana Kocijan

Foto: MATKOVIĆ&VILD

Foto: MATKOVIĆ&VILD

Optimizam, ljubav, sreća, ljeto, zadovoljstvo, život...

Poznati modni brend Boudoir ekskluzivno za naš list predstavlja novu kolekciju Prkosne haljine. Dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetić u novoj couture priči donose modele koji su itekako nosivi – duge haljine, jaknice, haljine s voluminoznim rukavima itd.


Kolekciju prati i atraktivna kampanja za koju fotografije potpisuju Franjo Matković i Senja Vild, model je bila Claudia A. (Talia model), za šminku je bila zadužena Tena Bašić, a za kosu Katica Topčić (Kevin Murphy).


Vaša zadnju, zimsku kolekciju za jesen/zimu 2019./2020. pod nazivom »Daj ju pogle!« karakterizirao je nešto seriozniji, dark stil. Što donosi nova, ljetna kolekcija Boudoira?


– Odmah na početku moramo naglasiti da smo tijekom ove pandemije bile jako produktivne i da se na našoj web-stranici može pronaći nekoliko capsule kolekcija koje smo pripremale za naše drage dame.


Tamo je sve, od naših tradicionalnih kaftana, basic komada, komada s originalnim Boudoir printom, do couture komada. Nova modna priča koju sada predstavljamo, nastavak je naše dosadašnje prakse redovnih modnih priča kojom i ove sezone zaokružujemo priču Boudoira.


I ovog puta smo išle korak dalje u našim vizijama i još jednom same sebi postavile toliko visoke ciljeve da nam suradnici uvijek trepere od nevjerice, ali na kraju, kada pogledamo svoj proizvod i priču koju puštamo, budemo ponosne jer je vrijedilo svake sekunde i svake kapljice znoja ili neprospavane noći.


Kad smo u ovih 19 i više godina naučile svoje pratitelje samo na najbolje, onda im samo najbolje moramo i pokazati.


boudoir

Foto: MATKOVIĆ&VILD 


INSPIRACIJA JE UVIJEK OKO NAS


Kakve ste sve modele kreirali ovog puta?


– Nova ljetna kolekcija je zapravo jedna couture priča koja je do samog kraja Boudoir, kao i sve do sada. Pratimo vrijeme, osluškujemo naše pratitelje i usavršavamo se svakoga dana.


Modeli iz ove couture kolekcije su itekako nosivi te predstavljamo duge haljine, jaknice, haljine s volumioznim rukavima itd.


Ono što je jako bitno istaknuti je to da svaka naša kreacija odiše posebnom energijom i svaka dama koja posjeti naš Atelier na adresi Radićeva 22 uvjerit će se u to čim isproba jedan od naših komada.


Što vam je bila inspiracija za nove kreacije?


– Naša inspiracija uvijek je oko nas. Priroda, cvijeće, ljudi, životinje, sve lijepo. Ako čovjek afirmira lijepo, lijepo će i manifestirati. Ne znamo znate li – ali izrada jedne ovakve kolekcije u Hrvatskoj je jako teška, iziskuje puno vremena, novaca i volje, ali nama za naše klijentice ništa nije teško.


Ova kolekcija rađena je ručno puna četiri mjeseca i nema te zarade koja može zamijeniti osmijeh i sreću dame koja uživa u našem dizajnu. U izradi se trudimo raditi samo s našim ljudima, bez pomoći iz inozemstva jer ako se međusobno ne budemo podržavali i cijenili, kako očekujemo da će nas drugi podržavati i cijeniti.


 


Ima li nova kolekcija neku posebnu misao vodilju?


– Optimizam, ljubav, ljeto, sreća, zadovoljstvo, život – jednom riječju Boudoir.


NAJSKUPLJI I NAJKVALITETNIJI MATERIJALI


Koje ste materijale koristile za novu kolekciju?


– U izradi naših kolekcija uvijek koristimo samo najskuplje i najkvalitetnije materijale.


U zadnjem ste intervjuu za naš list rekli kako je svaka vaša kolekcija priča za sebe i uvijek je odmak od prethodne. Koliko je teško, i je li teško, donijeti nešto novo, a opet prepoznatljivo?


– Teško je, jako je teško, ali to nije bitno. Bitno je da smo uvijek originalne, najbolje, i dobro je dok same sebi postavljamo visoke standarde, i ono još bolje – ispunjavamo ih.


Kome ste namijenili novu kolekciju?


– Nova kolekcija namijenjena je svakoj dami koja želi biti drukčija, originalna, posebna, a u isto vrijeme želi nositi kvalitetno i dobro.


Vaše su kreacije vrlo prepoznatljive forme. Koji su modeli inače najpopularniji, najtraženiji?


– Naše couture haljine nešto su što je cilj svakoj ženi imati u ormaru. Čast nam je kada nam to dame kažu i kada se pohvale da već imaju jednu i da žele još jednu, dvije, ovisno o životnoj prigodi. Ali basic haljine koje vidite na našem webu sve su redom bestseleri.


Foto: MATKOVIĆ&VILD


KREATIVNOST NAS JE SPASILA


Koliko je pandemija koronavirusa utjecala na vaše (trenutačno) stvaralaštvo?


– Na naše stvaralaštvo koronavirus nije jako utjecao. Iako nas je prvih desetak dana zatekao, što zbog zatvaranja, a onda potresa, brzo smo se pribrale i radile još više i još jače no inače da ostanemo aktualne, prisutne i dostupne svima. Super je to što je korona utjecala na obrazovanje ljudi u Hrvatskoj. Opismenili su se informatički, što je jako bitno za ekonomiju u Hrvatskoj.


Koje ste pozitivne, a koje negativne posljedice korone vi osjetile na vlastitoj (poslovnoj) koži?


– Prvih desetak dana je bilo teško, ali samo zbog šoka zbog zatvaranja i zbog potresa, ali onda nas je upravo kreativnost spasila i danas smo uspjele baš zbog toga jer smo se na vrijeme složile u glavi, stavile na noge i krenule raditi i stvarati.


Jeste li možda novu kolekciju planirali predstaviti još prije, ali to niste bili u mogućnosti zbog nepovoljne javnozdravstvene situacije?


– Ne, držali smo se našeg standardnog rasporeda i plana pa kud puklo da puklo. Drago nam je da imamo pozitivan stav svih oko nas i da nas svi podržavaju.


Foto: MATKOVIĆ&VILD


LJETO NA JADRANU


Što mislite, koliko će se i kako cjelokupna situacija odraziti na modnu industriju?


– Modna industrija, baš kao i beauty te cijeli lifestyle, najslabija je karika u ovom trenutku i situaciji u kojoj smo se našli. Ljudi će se prvo odreći luksuza.


S time se treba boriti i treba znati opstati. Mi ulažemo u sebe i naše obrazovanje dosta i prepoznali smo na vrijeme kako i kome se okrenuti da bismo opstale.


Svaki dizajner koji je imao posloženu poslovnu i financijsku konstrukciju, dobar web shop što je najbitnije ikada, danas je opstao i radi.


Mnogi dizajneri kažu kako ovo stanje može samo rezultirati još većom kreativnošću. Slažete li se s tom mišlju?


– Upravo se to nama i dogodilo. Upravo to. Samo je pitanje što tko smatra kreativnošću.


Pred nama je ljeto. Kako ćete ga provesti?


– S obiteljima na našem divnom Jadranu jer ne postoji ljepše more i ljepša mjesta od našeg Jadrana, od sjevera pa do juga.


Morana Saračević i Martina Čičko Karapetić, Foto: ZVONIMIR FERINA