A cappella susret

Treće izdanje Vocal Marathona: U showu pjevala i publika

Ivana Kocijan

Pjevali su članovi zborova Gimpl, Josip Kaplan, Jeka Primorja, Vocal Studio Maraton, članice trija Mystique iz Zagreba, te vokalni sastav Akvarel iz Osijeka



RIJEKA » Više od pedeset pjevača na pozornici i otprilike još toliko pjevača u publici preksinoć je sudjelovalo u završnoj večeri trećeg Vocal Marathona, a cappella susreta u organizaciji riječkog Studija Maraton.


   Gotovo trosatni show ove je godine bio posebno zanimljiv – umjesto klasičnog natjecanja i dodjele nagrada na pozornici su čitavo vrijeme bili pjevači, članovi zborova Gimpl, Josip Kaplan, Jeka Primorja, Vocal Studio Maraton, članice trija Mystique iz Zagreba i članovi vokalnog sastava Akvarel iz Osijeka koji trenutno u Studiju Maraton snima album s obradama domaćih pop hitova iz 80-ih.


   Na javnoj koncertnoj radionici koja zbog lošeg vremena nažalost nije privukla previše gledatelja, okupljeni su mogli čuti i vidjeti razne glazbene trikove i od mentora Tomaža Kozlevčara, Olje Dešića, Katarine Jurić, Kornelija Kovača i Igora Savina doznati što su pjevači naučili i stvorili tijekom protekla dva dana. Na sceni im se pridružio i Zoran Majstorović, Surka Beatbox, pjevač Samo Kozlevčar te dječak s apsolutnim sluhom Frano Živković.




   Prvog dana polaznici skladateljske radionice imali su zadatak skladati melodiju na zadane stihove, dok je drugog dana održana radionica višeglasnog pjevanja i vokalnog aranžiranja. Pjesma »Better song« Olje Dešića zaživjela je u više različitih verzija koje su preksinoć predstavljene u HKD-u na Sušaku. Kako zvuče njihove inačice, pokazali su: Frane i Andrina Frleta, Bojan Kukuljan i Tina Tomičić. Vrhunac večeri bilo je izvođenje pjesme te iste pjesme koju su zajedno kreirali svi polaznici radionica. Također, puštena je i snimka pjesme nastala večer prije, a kojom se željelo pokazati što se sve može napraviti u samo dva dana.


   Iako nije bila zamišljena kao natjecanje, završna večer trećeg izdanja Vocal Marathona ipak je jednim dijelom bila natjecateljskog karaktera. Podijeljeni u četiri skupine pjevači su dobili zadatak u samo dvadeset minuta naučiti novu pjesmu koju su potom predstavili publici koja je najduljim i najjačim pljeskom odabrala najbolju. Dok su oni uvježbavali pjesme, i gledatelji su postali učenici. Naime, mentori i voditelji radionica spustili su se među publiku i okupljenima održali kratak ali iznimno uspješan tečaj vokalnog višeglasja.