Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 14° 1
Sutra: 14° 14° 1
15. listopada 2019.
Zvijezda

Influencerica otkrila koliko zarađuje po objavi na Instagramu: "Osjećam da je samo nebo granica"

FOTO/Alexa Dellanos, Instagram
FOTO/Alexa Dellanos, Instagram
Autor:
Objavljeno: 6. rujan 2019. u 8:06 2019-09-06T08:06:17+02:00

"Odlučila sam da ću zarađivati tri puta više na društvenim mrežama, nego što bih zaradila kao novinarka", otkrila je influencerica.

Model s Instagrama kojeg prati 1.4 milijuna ljudi, godišnje zarađuje oko 53 tisuće funti, objavljujući vlastite fotografije, prenio je britanski The Sun. Riječ je o Alexi Dellanos (23), djevojci umjetnika Aleca Monopolyja, koja svakodnevno objavljuje fotke svog glamuroznog života. 

Dellanos je željela biti novinarka, ali se predomislila kada je shvatila da puno više može zarađivati na društvenim mrežama. "Zbilja nisam shvaćala koliko je love u igri na Instagramu dok nisam počela zarađivati, a sada osjećam da je samo nebo granica", rekla je u intervjuu kojeg prenosi INSIDER

"Moj rad predstavlja mene kao osobu"

"Odlučila sam da ću zarađivati tri puta više na društvenim mrežama, nego što bih zaradila kao novinarka. To bi bila fantastična mogućnost za otvaranje mnogih vrata za mene u zabavnoj industriji, ali sada ih otvaram sama", kaže Dellanos. 

Influencerica i model za INSIDER kaže da naplaćuje minimalno 5 tisuća dolara po sponzoriranoj objavi na Instagramu. Većinom surađuje s brendovima za odjeću, kozmetiku i šminku, ali i sa hotelima. Osim ovog posla, Dellanos je nedavno pokrenula i vlastiti YouTube kanal, ima kolekciju filtera za fotografije koje ljudi mogu kupovati, a razvija i liniju sportske odjeće.

"Ne surađujem sa svakim brendom koji mi priđe. Sama biram svoje favorite i zato moji profili nisu stranice prepune reklama. Moj rad predstavlja mene kao osobu i iz tog razloga objavljujem sadržaj koji zaista želim podijeliti s pratiteljima, čak i ako me ne plate", otkriva svestrana Dellanos.

Ne objavljuje samo sponzorirani sadržaj

Dellanos ne objavljuje jesu li fotografije reklamne ili od sponzora, ali označuje brendove i lokacije. "Ne objavim uvijek da je objava reklama, nekad samo označim brend jer neki brendovi tako i preferiraju. Sve ovisi o objavi i mom ugovoru s kompanijom. Ne surađujem s brendovima ako doista nisam strastvena u vezi njih, posebno zato što ću krajem godine lansirati i vlastitu liniju odjeće", otkriva influencerica.

U nedavnoj je objavi (primjerice) pozira ispred auta pred jednim restoranom. U opisu fotke je "tagirala" restoran "Papi Steak". Iako nije bilo fotografija interijera restorana ili hrane, Dellanos je označila restoran i osnivača "Groot Hospitalityja", Davea Grutmana kojemu je "Papi Steak" među klijentima. 

"Plastične operacije su doprinijele broju pratitelja"

"Imala sam oko dvjesto tisuća pratitelja na Instagramu prije kozmetičkih zahvata i prije nego što sam počela redovno vježbati. Vjerujem da je oboje doprinijelo mom uspjehu. Kozmetičko uljepšavanje nije za svakoga, ali u mom je slučaju bilo motivacija za bolje aspekte u mom životu - uz moj fizički izgled", rekla je za INSIDER.