Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 11° 26
Sutra: 11° 11° 26
21. studenoga 2019.
Detoksikacija od stresa

Bezvremenski savjeti za dekoriranje s namjerom: Izbacite stres iz kuće

FOTO/Pixabay
FOTO/Pixabay
Autor:
Objavljeno: 1. kolovoz 2019. u 9:35 2019-08-01T09:35:50+02:00

Prikupili smo nekoliko bezvremenskih savjeta gdje ćete i vi i vaš dom proći jednostavnu detoksikaciju od stresa. 

Postoje određeni savjeti za uređenje doma koji jednostavno nikada ne izlaze iz mode. Entrepreneur naglašava dekoriranje s namjenom, koje smanjuje razinu stresa.

Kada nakon napornog radnog dana uđete u vaš dom, posljednje što vam treba je dodatni stres.

Zato smo prikupili nekoliko bezvremenskih savjeta gdje ćete i vi i vaš dom proći jednostavnu detoksikaciju od stresa. 

Zelene biljke i svježe cvijeće

Biljke su pravo osvježenje u domu, a prekrasno se uklapaju u gotovo svaku prostoriju. Živuće biljke dodaju svježi kisik u prostor i uklanjaju toksine.

To je vrlo važno tijekom jeseni i zime, kada manje otvaramo prozore. Pored toga, odličan način za smanjenje stresa je briga oko zelenih biljki, ali i aranžiranje cvijeća koje će uljepšati prostor. 

Lista aktivnosti

Ako imate problema sa smanjenjem vremena koje provodite ispred TV ekrana, probajte ovaj trik. Recite sami sebi da smijete gledati TV koliko god želite, ako se prije toga pozabavite s nečim što nije uključeno u struju.

Stvorite listu aktivnosti koje volite, ali stalno odgađate. Pročitajte knjigu, prošetajte ili meditirajte. 

Sigurna luka

Stvorite sigurnu luku za vaša osjetila s mekanim tepisima i bogatim tekstilom. Dodajte tome svoju omiljenu glazbu i umjetnost ili foto-albume, te začinite posebnim mirisom. Zatvorite laptope, računala i ugasite TV - dozvolite vašim osjetilima da uživaju u mirnoj oazi. 

Smanjite svijetla

Umjetna svijetla imaju snažan utjecaj na naš ritam spavanja. Pokušajte svaki dan postepeno smanjivati svijetla, prije nego legnete u krevet. P.S. - svijetla se odnose i na mobitele i laptope i tablete. 

Granice između doma i posla

Moderan život nam nerijetko ne dozvoljava da se kompletno odvojimo od posla. Izraz "nosim posao kući" nikada nije bio točniji. Ako nosite posao kući ili čak i radite od doma, važno je napraviti "željeznu zavjesu" između posla i kuće. Stavite vremenski rok nakon kojeg više kod kuće ne smijete raditi, ali priuštite si i čitav dan u kojem nećete niti pomisliti na posao. 

Presvlačenje - odmah

Probajte si stvoriti naviku zbog koje ćete se presvlačiti čim uđete kroz ulazna vrata. Blizu njih, postavite si vješalice ili dobro iskoristite ormar za cipele. Čim stignete kući, riješite se cipela i torbe/torbice/aktovke/laptopa. Nakon što se odmah na ulazu preobujete u udobne kućne šlape ili samo ostavite poštu na miru - osjećat ćete kao vam je doista laknulo. 

Hladnjak i smočnica

Kada su nam dani zauzeti, vrlo je jednostavno onaj jedan dan u kojem ćete zvati dostavu, pretvoriti u cijeli tjedan. Opskrbite vaš hladnjak i smočnicu zdravim sastojcima za obroke, ali i zdravim grickalicama. Tako ćete si smanjiti vrijeme pripreme, riješiti se nepotrebnog šetanja po trgovinama, a i vaš će vam organizam biti zahvalan što ste fast food zamijenili zdravim obrokom. 

Uljepšajte si stol

Svaku večer postavite stol za sutrašnji ručak ili večeru. Bez obzira na to što ćete servirati, uredite stol s pravim tanjurima, salvetama i svijećama. Kažu da postavljenja stola njeguje više od naših trbuha - signalizira nam da usporimo i cijenimo ono što imamo. 

Mini meditacija

Ako niste od onih koji mogu meditirati sat vremena u nekoj tihoj oazi, nemojte biti očajni. Mini meditaciju možete prakticirati u bilo kojem trenutku tijekom dana. Primjerice, nakon večere vas čeka spremanje suđa? Pogledajte to kao izazov za isprobavanje mini meditacije. Fokusirajte se na disanje dok rješavate zadatak, a kada primijetite da vam je um negdje odlutao - fokus ponovno vratite na disanje. 

Društveni leptirić

Ljudi su društvena bića i kao takva najbolje funkcioniramo. Neki vole intimnija okupljanja s prijateljima, a neki procvjetaju na većim zabavama. Iako je sasvim normalno da postoje dani kada nam se da ne da gledati ni samog sebe, a kamoli neku drugu osobu, prekinite rutinu. Pozovite tu i tamo prijatelja/e na kavu ili desert. Ako imate prijatelje s različitim interesima, probajte se fokusirati na ono što vas povezuje. Literarni klub? Klub obožavatelja vina? Filmski klub? Važno je da ne zapostavite sebe, ali i odnose koje imate s drugim ljudima.