Ostaje po starome

Stanari odlučili da naplate parkiranja na Bulevardu – neće biti

Ljiljana Hlača

Trg braće Mažuranića / Snimio Marko GRACIN

Trg braće Mažuranića / Snimio Marko GRACIN

Na zboru građana odučeno da se ipak neće uvesti naplata parkiranja za Trg braće Mažuranića, Gajevu ulicu, Vrazov prijelaz i Gundulićevu ulicu jer je iz projektne dokumentacije Rijeka prometa vidljivo da bi se broj parkirnih mjesta smanjio i do 50 posto



RIJEKA  Na zboru građana MO Bulevard odučeno je da se ipak neće uvesti naplata parkiranja za Trg braće Mažuranića, Gajevu ulicu, Vrazov prijelaz i Gundulićevu ulicu, saznajemo od predsjednika ovog Odbora Darinka Papića.


Podsjetimo, pisali smo da ovaj riječki kvart ima velikih problema s nedostatkom slobodnih parkirališnih mjesta te je idealno za parkiranje onima koji tu ne žive, ali odlaze na posao u središte grada. Zbog toga je predloženo da se uvede naplata. To nije prvi put da se ovakav problem rješava na takav način.


– Iz tijeka rasprave na zboru građana Vijeće je zaključilo da je značajna većina nazočnih protiv uvođenja naplate parkiranja na navedenom dijelu područja Mjesnog odbora Bulevard te smo odlučili da se neće uvesti naplata, ukazao je dalje Darinko Prpić.




Da je Odbor dao zeleno svjetlo, naplatu bi proveo Rijeka plus, temeljem projektne dokumentacije koju je već pripremio Rijeka promet. Neke reakcije su pristigle i na taj dio, ističući da se iscrtavanjem parkirnih mjesta na navedenim lokacijama zapravo smanjio njihov ukupan broj, i to možda za 40 ili čak 50 posto. Tako da s naplatom ili bez nje, opet ne bi bilo dovoljno mjesta za sve. Posebno se to odnosilo na Gajevu ulicu.


Gajeva ulica / Snimio Marko GRACIN


Gajeva ulica / Snimio Marko GRACIN



– Rijeka promet je razmatrao više načina označavanja parkirnih mjesta, primjerice okomito parkiranje, koso parkiranje i parkiranje u obliku riblje kosti, a sve sukladno postojećim zakonskim propisima, to jest temeljem Pravilnika o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama kojim se propisuju potrebne dimenzije, širina, dužina, manevarski prostor parkirnih mjesta u različitim načinima označavanja parkirnih mjesta, naglasili su u Rijeka prometu.


– Sukladno navedenom, u idejnom rješenju je prikazan maksimalno mogući broj legalnih parkirnih mjesta koja se mogu označiti prema navedenom Pravilniku. U Gajevoj ulici bila su predviđena mjesta uz južni dio kolnika, a djelomice i na sjevernom nogostupu, dok bi se uz ostatak nogostupa postavili zaštitni stupići, zaključak je ovog poduzeća koji ne specificira o kojem je manjku mjesta ipak riječ.


Bilo kako bilo, sve bi to doduše uvelo malo reda u ovu vrlo usku ulicu, invalidi bi dobili svoja mjesta, a i interventnim vozilima bi se olakšao ulazak. No, ipak je pala odluka – bolje da sve bude po starome.