Resorna ministrica Blaženka Divjak

ŠKOLA BEZ JEDINICA: “Neće biti brojčanih ocjena. Ostat ćemo na opisnima”

Hina

snimio Marin Aničić

snimio Marin Aničić

"Ipak ćemo ostati na opisnim ocjenama odnosno davanju informacija roditeljima na način da se pokuša dati savjet kako unaprijediti učenje kod djece, a to je rezultat javne rasprave u kojoj je sudjelovalo jako puno učitelja, jako puno stručnjaka i oko toga gotovo da je postignut konsenzus", kazala je Divjak.



ZAGREB – Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izjavila je u ponedjeljak u razgovoru za HRT kako prema novom Zakonu o odgoju i obrazovanju na polugodištu neće biti brojčanih ocjena istaknuvši kako je odluka o tome donesena na temelju javne rasprave u kojoj su sudjelovali roditelja i stručnjaci.


“Ipak ćemo ostati na opisnim ocjenama odnosno davanju informacija roditeljima na način da se pokuša dati savjet kako unaprijediti učenje kod djece, a to je rezultat javne rasprave u kojoj je sudjelovalo jako puno učitelja, jako puno stručnjaka i oko toga gotovo da je postignut konsenzus”, kazala je Divjak.


Uvjerena je da će provesti reformu te je iznijela podatke prema kojima 73 posto roditelja smatra da se treba ući u eksperimentalnu provedbu kurikuralne reforme a 80 posto roditelja smatra da je potrebna obavezna informatika u osnovnim školama.




“To su vrlo visoki postoci, jedna od rijetkih situacija gdje imamo ovako visoko suglasje među roditeljima vezano uz reforme”, rekla je Divjak.


Ministrica je rekla i kako će u eksperimentalnoj provedbi u školama biti novi udžbenici i eksperimentalni materijali. Kaže kako su u kontaktu s nakladnicima, dok se određeni obrazovni materijali pripremaju preko stručnih radnih skupina koje su radile na izradi kurikula.


Na pitanje hoće li biti zakinute škole koje nisu u eksperimentalnoj fazi, ministrica Divjak odgovara kako neće, jer će dio materijala koji se priprema za eksperimentalne škole biti dostupan i ostalima. Pritom će edukacije za učitelje i opremanje škola biti više fokusirani na eksperimentalne škole.