Tehno-trendovi

Snapchat glavni motor popularnosti tehnologije nadograđene stvarnosti

Hina

U eMarketeru procjenjuju da će ove godine nekih 40 milijuna Amerikanaca mjesečno koristiti aplikacije za nadograđenu stvarnost, što je 30 posto više nego prošle godine



Tehnologija nadograđene stvarnosti sve je popularnija među Amerikancima zahvaljujući u prvom redu društvenim mrežama poput Snapchata, Instagrama i Facebooka, pokazuje najnovije marketinško istraživanje kompanije eMarketer.


Glavni su motori popularnosti takvih aplikacija Snapchat Lenses, te Facebook Stories i Instagram Stories, utvrdili su u eMarketeru.


Sustav Lenses omogućuje korisnicima dodavanje specijalnih efekata na video-poruke koje šalju preko Instagrama. Facebook Stories i Instagraf Stories nude pak ‘filtere’ kako bi korisnicima omogućili dodavanje specijalnih efekata na fotografije i video-snimke.




»Korisnici Snapchat Lensesa čine ogromnu većinu u našim procjenama o nadograđenoj stvarnosti«, objašnjava analitičar eMarketera Chris Bendsen.


»Rast Snapchata i u budućnosti će generirati rast broja korisnika tehnologije proširene stvarnosti, iako eMarketer očekuje da će u idućih nekoliko godina značajni pokretači te tehnologije biti i Facebook i Instagram Stories«, naglasio je Bendsen.


U eMarketeru procjenjuju da će ove godine nekih 40 milijuna Amerikanaca mjesečno koristiti aplikacije za nadograđenu stvarnost, što je 30 posto više nego prošle godine.


U 2019. godini broj korisnika trebao bi premašiti 54,4 milijuna, što znači da će ih koristiti svaki peti korisnik Interneta.


Segment virtualne stvarnosti nije toliko popularan u SAD-u a masovnu popularnost ne bi trebao dosegnuti ni u doglednoj budućnosti, procjenjuju u eMarketeru.


Tako bi ove godine aplikacije za virtualnu stvarnost trebalo mjesečno koristiti 22,4 milijuna ljudi u SAD-u, dvostruko više nego prošle godine.


Glavni su promotor te tehnologije fotografije i video-snimke s mogućnošću okreta za 360 stupnjeva na Facebooku i YouTubeu.


Industrija igrica glavni je pak pokretač rasta u segmentu opreme za virtualnu stvarnost. Ove će godine oko 2,9 posto američkih građana koristiti takvu opremu a do 2019. taj bi broj trebao porasti na 5,2 posto, procjenjuju u eMarketeru.