Spotify

Popularan streaming servis za glazbu nadmašio Apple Music: U korist im ide što ne puštaju reklame

P. N.

FOTO/Max Pixel

FOTO/Max Pixel

Iako je iPhone Appleu dao prednost na tržištu, čini se da je Spotify spasila činjenica da ne puštaju reklame usred glazbe.



Švedski Spotify je krajem rujna imao 113 milijuna pretplatnika što je porast od 31 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi MSN. Streaming servis za glazbu ostaje daleko ispred svog najbližeg konkurenta, Apple Musica. Apple Music je zabilježio tek 60 milijuna pretplatnika u lipnju ove godine.


Iz Spotifyja su u ponedjeljak izjavili da 248 milijuna korisnika posjećuje servis najmanje jednom mjesečno. Za razliku od Apple Musica, Spotify ima besplatnu mogućnost koja svima dopušta slušanje glazbe bez reklama. Apple nije otkrio mjesečno aktivne korisnike jer su gotovo svi korisnici ujedno i pretplatnici.


Društvo se okrenulo streamingu kao uobičajenom načinu slušanja glazbe, pa su Apple i Spotify započeli utrku dominiranja pretplatama. Iako Spotify ostaje najveća streaming platforma prema korisnicima i posjetiteljima, Appleov iPhone je pomogao popularnosti njihova Musica. MSN prenosi da trenutno postoji 900 milijuna aktivnih korisnika iPhonea diljem svijeta.To je Appleu dalo i prednost u utrci, poglavito u državama poput SAD-a gdje je iPhone popularniji nego u ostatku svijeta. Apple je navodno prestigao Spotify po pitanju američkih pretplatnika, što je svjetski najveće tržište za snimljenu glazbu.