Bolje pretrage

Google predstavio novu značajku: Pomaže prilikom traženja idealnog filma ili serije

P. N.

FOTO/Pexels

FOTO/Pexels

Značajka je proširenje Googleovih postojećih napora u usmjeravanju web pretraživača na informativni sadržaj o TV emisijama i filmovima.



Pretraga na Googleu će vam moći pomoći u pronalasku novih serija i filmova za gledanje. Kompanija je objavila novu značajku koja će izraditi personalizirane preporuke u svezi potrage za filmovima i serijama, te vas uputiti na platforme gdje je sadržaj dostupan, prenosi MSN.


Značajka je proširenje Googleovih postojećih napora u usmjeravanju web pretraživača na informativni sadržaj o TV emisijama i filmovima.


Google pretraga TV emisije ili naslova filma sadržavati će okvir “ploča znanja” na vrhu rezultata pretraživanja na kojem možete pročitati pregled, vidjeti ocjene i kritike te pregledati najave. Značajka nove preporuke pojavit će se kod tražitelja koji nemaju određeni naslov na umu, već radije upisuju upite poput “što gledati” ili “dobre emisije za gledanje”. Zatim možete dodirnuti gumb “Start” u “Najbolji izbor za vas” da biste ocijenili svoje omiljene TV emisije i filmove kako biste Googleu pomogli da bolje razumije vaš ukus.


Od Netflixa do satelitske




Možete odabrati i pretplate kojima imate pristup da biste dodatno prilagodili svoje preporuke. To uključuje račune na uslugama kao što su Netflix, Hulu, HBO GO i HBO NOW, Prime Video, Showtime i Showtime Anytime, CBS All Access i Starz.


Možete navesti da li imate pretplatu za kablovsku televiziju ili satelitsku pretplatu. Popisat će se emisije i filmovi koji se mogu unajmiti, kupiti ili besplatno preuzeti sa servisa kao što su iTunes, Prime Video, Google Play filmovi i TV i Vudu te mrežne aplikacije kao što su ABC, Freeform, Lifetime, CBS, Comedy Central, A&E i History.


Sučelje poput onoga na Tinderu


Da biste započeli, upotrijebit ćete mehanizam za prevlačenje naslova kakav ima aplikacija Tinder. Potezi desno označavaju “sviđa mi se”, a lijevi opciju “ne sviđa”. Možete i „preskočiti“ naslove o kojima ne znate ili o kojima već imate mišljenje.


Nakon što Googleu pošaljete početne podatke o svojim interesima, buduća pretraživanja stvari koje ćete gledati ponudit će preporuke prilagođene vama.


tvrtka napominje da čak i sa svojim zahtjevima možete shvatiti specifično tako što ćete tražiti stvari poput “horor filmova iz 80-ih” ili “avanturističkih dokumentarnih filmova o penjanju”. (Ovo će vam pomoći i kada se ne možete sjetiti naslova filma, ali znate o čemu se radi.) Googleovi rezultati pretraživanja vratit će popis prijedloga i kad odaberete onaj koji želite gledati, usluga će vas – kao i prije – obavijestiti gdje je dostupna.


Tvrtka već dobro poznaje interes potrošača za filmove i TV zahvaljujući svojim podacima o popularnim pretragama. Sada ima za cilj dobro razumijevanje onoga što će pojedini korisnici također htjeti gledati. Nova značajka preporuka danas je dostupna na mobilnim uređajima za korisnike u SAD-u.