Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 9° 1
Sutra: 9° 9° 1
10. prosinca 2019.
Telekomi

A1 Hrvatska prema P3 mjerenju s najboljom mobilnom mrežom i konvergentnim uslugama

Jiri Dvorjačansky
Jiri Dvorjačansky
Autor:
Objavljeno: 2. srpanj 2019. u 16:56 2019-07-02T16:56:38+02:00

ZAGREB Iz kompanije A1 Hrvatska povodom 20 godina poslovanja u utorak su na konferenciji za medije istaknuli rezultate međunarodnog P3 mjerenja iz svibnja ove godine, po kojima taj telekom ima najbolju mobilnu mrežu i konvergentne usluge u Hrvatskoj.

P3 mjerenje kvalitete mreže i usluga, pristupe web stranicama, preuzimanje sadržaja ili downloada u A1 mreži provela je istoimena međunarodna tvrtka (P3) kroz deset dana u 30-ak gradova u Hrvatskoj, što, kako je kazao na konferenciji za medije glavni direktor za tehniku A1 Hrvatska Tomislav Makar, čini 40 posto stanovništva Hrvatske.

"Iznimno smo zadovoljni tim mjerenjima jer se pokazalo da imamo najbolju mobilnu mrežu, ali i fiksnu s najvećim brzinama preuzimanja podataka s interneta i najbolje vrijeme odaziva za aplikacije. Slijedom toga, dobili smo i šesti put certifikat P3 Best in Test za mobilnu mrežu, koji nas svrstava među najbolje mobilne mreže u Europi", istaknuo je Makar.

Iznio je i podatke da A1 Hrvatska danas u fiksnoj mreži ima 13 tisuća kilometara optike u 70 gradova, a 530 tisuća kućanstava super brzi internet, dok mobilnom mrežom pokrivaju 99 posto populacije u Hrvatskoj.

Ocjenjujući certifikat P3 rezultatom visokih ulaganja u modernizaciju i kvalitetu mreže, predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiri Dvorjančansky naglasio je i njihovo snažno ulaganje u uvođenje 5G tehnologije u Hrvatsku.

"Želimo da korisnici u budućnosti i u ruralnim, isto kao i u urbanim dijelovima zemlje imaju jednako dostupne digitalne tehnologije i telekomunikacijske usluge te ćemo u idućim godinama nastaviti s ulaganjima od oko 500 milijuna eura, kako bi korisnike vodili kroz digitalno doba. Uz to, želimo u Hrvatskoj biti i pouzdan partner u digitalnoj transformaciji društva. Također želimo imati i moderne zaposlenike s digitalnim vještinama te s te strane pridonijeti i obrazovanju za te vještine u Hrvatskoj", poručio je Dvorjančansky.

Prvih 20 godina poslovanja bivšeg Vipneta, koji je u jesen 2018. rebrandiran u A1 Hrvatska, označio je vrlo uspješnim, inovativnim i s korisnicima u centru svega, što je po njegovoj ocjeni, i pridonijelo uspjehu kompanije u svim godinama, a vjeruje da će se tako i nastaviti s obzirom na sve poslovne procese digitalne transformacije koje provode.

Najavio je i da će uskoro objaviti poslovne rezultate za prvih pola ove godine, dodavši da očekuju nastavak pozitivnih trendova.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.